AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Han sitter på universitetet og leser til eksamen minst 12 timer i døgnet hver dag. Han går på et vanskelig studie og jobber virkelig hardt for å gjøre det bra. Jeg savner ham mye om dagene, men er så stolt at det er verdt det. Vi bor ikke sammen, men på fredags kveld kommer han til meg og blir til lørdag. Jeg har lyst til å overraske ham skikkelig for å vise hvor stolt jeg er og gi ham et lite avbrekk fra hverdagen. Noen som har tips utover klassikeren hjemmelaget middag og vin?Anonymous poster hash: d5f85...1c7
Marionette Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Siden han studerer så hardt om dagen er han sikkert sliten og hadde kanskje satt pris på en rolig kveld 😊 uten press på å gjøre noe spesielt eller ha fantastisk sex.. Bare la han slappe helt av og nyte en frikveld! Det hadde nok jeg satt pris på etter en lang uke.
Gjest Terra. Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Slår du sammen alt som har blitt sagt her så må det bli vellykket!
Arianna Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Ut i fra det du skriver er jo klassikeren helt supert. Kanskje kombinert med det andre her skriver om masasje, stearinlys og en bra film?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Rolig kveld med middag, vin, massasje, stearinlys og film. Alt dette er vel å bra, men jeg kunne liksom tenke meg å gjøre kvelden enda mer spesiell (uten at han må anstrenge seg noe, så klart). Takk for tips! Jeg tar gjerne imot flere. -Ts.Anonymous poster hash: d5f85...1c7 1
Gjest brutal_mann Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 En sliten student ønsker nok noe som er stille og rolig. Noe med bare dere. Lag mat dere kan ta med på soverommet. Legg dere under en dyne sammen og nyt maten og nærheten til hverandre. Det er ofte jeg synes ungdommen glemmer å ta seg tid til å være nær hverandre. 1
Timza Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Middag og vin, mens du er naken, også gir du han en tai-massasje.
Gjest brutal_mann Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 Rolig kveld med middag, vin, massasje, stearinlys og film. Alt dette er vel å bra, men jeg kunne liksom tenke meg å gjøre kvelden enda mer spesiell (uten at han må anstrenge seg noe, så klart). Takk for tips! Jeg tar gjerne imot flere. -Ts.Anonymous poster hash: d5f85...1c7 Hva kan være mer spesielt enn å bruke tid til hverandre? Jp mer du smiler, jo mer det lyser av deg at du har savnet han, jo mer spesiell blir kvelden (og natten).
misstealover Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 Jeg synes at jo enklere, jo bedre En rolig kveld med film, massasje og god mat er en perfekt mix etter en lang uke.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #11 Skrevet 13. mai 2014 Middag og vin, mens du er naken, også gir du han en tai-massasje. Noe sier meg at han ikke ville mislikt det. -Ts.Anonymous poster hash: d5f85...1c7 1
Timza Skrevet 13. mai 2014 #12 Skrevet 13. mai 2014 Noe sier meg at han ikke ville mislikt det. -Ts.Anonymous poster hash: d5f85...1c7 Trur de færreste ville misslikt det.
Crobern Skrevet 13. mai 2014 #13 Skrevet 13. mai 2014 Si at du er hans tjener for kvelden. Uansett hva han ønsker så skal du gjøre det. Innenfor rimlighetens grenser selvsagt
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #14 Skrevet 13. mai 2014 Si at du er hans tjener for kvelden. Uansett hva han ønsker så skal du gjøre det. Innenfor rimlighetens grenser selvsagt Det var en veldig god idé. Vet av erfaring at han liker den slags. Takk for tipset! -Ts.Anonymous poster hash: d5f85...1c7
Crobern Skrevet 13. mai 2014 #15 Skrevet 13. mai 2014 Det var en veldig god idé. Vet av erfaring at han liker den slags. Takk for tipset! -Ts.Anonymous poster hash: d5f85...1c7 Bare hyggelig
Gjest Steamboat Skrevet 13. mai 2014 #16 Skrevet 13. mai 2014 Men hvor sliten er han etter studieøkten? Det er jo svært individuelt.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #17 Skrevet 13. mai 2014 Men hvor sliten er han etter studieøkten? Det er jo svært individuelt. Det varierer, men han skal som sagt slippe å anstrenge seg noe, så jeg tar hensyn til at han kanskje vil være ganske sliten. -Ts.Anonymous poster hash: d5f85...1c7
Chien Skrevet 13. mai 2014 #18 Skrevet 13. mai 2014 Som de andre nevner; det trenger ikke være særskilt avansert. Handle inn hans favorittøl, evt. vin om han drikker det, den beste maten han vet, lag maten ferdig til han kommer til deg. Du kan på forhånd sende han en melding å si at du har tenkt å lage mat til han, sånn at han kommer sulten til deg. Tenn noen stearinlys. Sett på en film eller en TV-serie du vet at han liker godt. Bruk resten av kvelden på å slappe av, og bare kose dere i hverandre sitt selskap. Og jeg er enig i at massasje er et veldig godt tips! Hvem liker vel ikke massasje?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #19 Skrevet 13. mai 2014 Å være trøtt å sliten stopper ikke så veldig mange mannfolk fra å ha sex for sikkerhetsskyld kan du jo bare ta å gi han massasjen osv men jeg vet jeg ville satt voldsomt pris på at dama hadde tatt initiativet til å rocke verdenen min. Som i at du overasker han naken når han våkner hos deg dagen og viser et sterkt initiativ atdu vil ha sex. Noe alle menn setter pris på er å være ønsket. Så noen ovenfor nevnte thai massasje og vel i thai massasje er det vanlig at de runker kunden til han kommer (for eekstra penger selvfølgelig). Dette er fordi man slapper bedrebav etter en utløsning. Det er en grunn til at mange menn sovner minutter etter sex Så jeg ville anbefalt å gitt han denne helgen med mat vin/øl og en film dagen før også ha hyggestunden dagen derpåAnonymous poster hash: c7c95...93c
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #20 Skrevet 14. mai 2014 Dra ned buksa hans og bruk penisen som en microfon imens du synger en hjemmelaget sang om hvor mye du har savnet han. Garanterer at det blir litt av en overraskelse Anonymous poster hash: bc800...edf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå