AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Jeg henger ofte på det samme utestedet når jeg på byen (som er ca et par ganger i mnd.) De siste gangene jeg har vært ute har jeg møtt på den samme dama, vi har vært på et par fester sammen tidligere og prata litt der, men kjenner hverandre egentlig ikke. Hver gang vi møtes ute ender det med at vi roter, som alltid er på hennes initiativ. Hun som alltid kommer bort til meg og tar kontakt, hun vil gjerne at vi skal dra hjem sammen, men det har foreløpig ikke passa sånn. Nå begynner jeg å bli litt usikker på hva hun egentlig er ute etter, en ting er å rote litt en gang, men når det skjer hver gang man møtes... Hva tenker dere damer her inne? Bør jeg legge henne til på facebook f.eks, eller er det mest sannsynlig bare snakk om litt uskyldig moro i fylla? Jeg tenker at hun kunne tatt kontakt med meg og om hun vil bli bedre kjent! Anonymous poster hash: 8bf88...bb9
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Hva om jeg legger til og hun godkjenner men ikke sier noe da... hehe, hva skal man i såfall skrive selv... TS Anonymous poster hash: 8bf88...bb9
Gjest brutal_mann Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Jeg ville latt være. Tatt sjansen på at det ble roting neste gang dere møtes på byn og så spurt henne der om hun har lyst å finne på noe en dag. Enten ser du henne aldri igjen, eller så ser fremtiden lysere ut en hva den gjorde sist du møtte henne.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Får kanskje avvente litt da, sjansen er stor for at vi møtes igjen en av de kommende helgene uansett TS Anonymous poster hash: 8bf88...bb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå