AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Kjæresten min fyller 20 om 2 uker og jeg er helt tom for gaveideer. Noen som har noen tips? Gutten ønsker seg ingenting og har ingen spesielle interesser. Helst under rundt 1000 kroner. Kan også være flere småting. Hva har dere gitt i gaver som kjæresten har blitt glad for? Anonymous poster hash: de230...57d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Hva med å lage en guttekveld for ham? Inviter kompisene hans på film/spillkveld/fotballkamp eller noe, lag en hjemmelaget pizza, kjøp inn øl og noe snacks og så stikker du til ei venninne. Alltid en hit hos min mann (jeg tar med meg ungen og ovrrnatter hos foreldrene mine, så får han HELT fri). Ellers... Hva er han interessert i? Billetter til en konsert? Billetter til en fotballkamp? Billetter til et stand-up show? En fin klokke? Parfyme? Har han f.eks ønskeliste på Steam som du kan kjøpe noe fra? Anonymous poster hash: 237a3...9a5
King in the North Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Hva med å lage en guttekveld for ham? Inviter kompisene hans på film/spillkveld/fotballkamp eller noe, lag en hjemmelaget pizza, kjøp inn øl og noe snacks og så stikker du til ei venninne. Alltid en hit hos min mann (jeg tar med meg ungen og ovrrnatter hos foreldrene mine, så får han HELT fri). Ellers... Hva er han interessert i? Billetter til en konsert? Billetter til en fotballkamp? Billetter til et stand-up show? En fin klokke? Parfyme? Har han f.eks ønskeliste på Steam som du kan kjøpe noe fra?Anonymous poster hash: 237a3...9a5 Haha, fantastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå