Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har øyenbryn som jeg er utrolig misfornøyd med. Hårene er tynne og lyse. Brynene er også ujevne å ikke like fordi det er mindre hår på det ene brynet. Jeg farger brynene siden de er så lyse, men da ser man jo ujevnhetene bedre. Fyller også inn med øyenbrynsblyant, men er ikke alltid jeg har tid så jeg lurer på om noen faktisk har noe god erfaring med slike serum ala Xlash, bare til øyenbrynene?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sparer opp til Anastasia sitt bryn serum, i håp om at mine bryn skal bli fyldigere. Kommer til å følge med på denne tråden, og sikkert gi tilbakemelding en gang i fremtiden når jeg har brukt det en stund :)

(Vet liksom ikke om jeg tror noe særlig på det :vetikke: )

Anonymous poster hash: 0c48f...e5f
Skrevet

Jeg sparer opp til Anastasia sitt bryn serum, i håp om at mine bryn skal bli fyldigere. Kommer til å følge med på denne tråden, og sikkert gi tilbakemelding en gang i fremtiden når jeg har brukt det en stund :)

(Vet liksom ikke om jeg tror noe særlig på det :vetikke: )

Anonymous poster hash: 0c48f...e5f

Håper noen har svar, for det er jo ikke akkuratt billig for de mer ordentlige serumene :P

Er skeptisk selv, men er jo mange som sier mye positivt opp vippeserumet men likevel... :fnise:

Skrevet

Jeg har prøvd pure lash og jeg ser ikke gode nok resultater til at jeg vil anbefale det videre. Brynene mine vokste jo, og jeg fikk endelig mer hår på delen av brynene som er nærmest hårfestet, men om det var pga vippeserumet eller fordi jeg knaska b-vitaminer det vet jeg ikke :-)

Skrevet

Tror helt ærlig ikke at slike serum hjelper. Jeg ville farget jevnlig, nappet så lite som mulig, og spart. Jeg fikk brått mye tjukkere bryn iløpet av de siste 3-4 månedene. Nå er de faktisk nesten perfekte. Sånn utenom at de er helt hvite før jeg drar frem fargen. :)

Skrevet

Tror helt ærlig ikke at slike serum hjelper. Jeg ville farget jevnlig, nappet så lite som mulig, og spart. Jeg fikk brått mye tjukkere bryn iløpet av de siste 3-4 månedene. Nå er de faktisk nesten perfekte. Sånn utenom at de er helt hvite før jeg drar frem fargen. :)

Jeg napper ikke brynene mine da jeg faktisk ikke har noe hårvekst utover det lille jeg har fra før. Det kommer altså ikke noe hår utenom den formen jeg faktisk vil ha :P Fikk ikke ordentlige bryn før sent på u.s. Før det hadde jeg halve bryn ! Så er ganske desperat :fnise:

Skrevet

Jeg napper ikke brynene mine da jeg faktisk ikke har noe hårvekst utover det lille jeg har fra før. Det kommer altså ikke noe hår utenom den formen jeg faktisk vil ha :P Fikk ikke ordentlige bryn før sent på u.s. Før det hadde jeg halve bryn ! Så er ganske desperat :fnise:

Tenkte kanskje det var overivirg napping tidlig i ungdomsårene som var grunnen, men da skjønner jeg. Hadde det sånn før jeg også. Fikk litt lyst til å vise før - etter bilde fra ungdomsskolen frem til tja .. oi, 8(er det så lenge siden???) år seinere, (med mange fiffige brynvarianter gjennom årenes løp) sånn for motivasjonens skyld. Det er nemlig håp selv for oss med svært laber hårvekst. Jeg har knapt hår på legger, under armer og .. slikt :fnise: Nå er de altså blitt ganske så fyldige og jeg er tilnærmet fornøyd. Men ugreit å bli kjent igjen på KG, ehe.

Skrevet (endret)

Et tips har jeg da, farg ofte og gønn på med farge. Gjerne en helg, sånn at du ikke må ut av huset på en stund. Da får du virkelig farga alle småhår, og det vil jo gjøre at det ser mer tett og fyldig ut :)

Edit: Ooog, farge fra frisøren (jeg har fått via en frisørvenninne, så vet ikke så mye om priser og slikt.) varer MYE lenger, er drøyere i bruk og supereffektiv.

Endret av Vinduskarmen
Skrevet

Ooo! Tusen takk for tips :) Og litt håp, hehe! :fnise:
Har såvidt hårvekst andre steder selv, men håret på hodet mitt har tatt igjen for det. Har masse hår! Både mange og tjukke hårstrå:P

Skrevet (endret)

Ooo! Tusen takk for tips :) Og litt håp, hehe! :fnise:

Har såvidt hårvekst andre steder selv, men håret på hodet mitt har tatt igjen for det. Har masse hår! Både mange og tjukke hårstrå :P

Der skranter det for min del. Det er fryktelig langt, men gud så tynne hårstrå. Har tenkt litt på å prøve ølgjær - det skal jo faktisk fremme vekst av hår alle steder. Kanskje det kan funke for deg :) Ligger en egen tråd om det her.

Endret av Vinduskarmen
Gjest BabyBlue
Skrevet

Brukte castorolje på brynene mine i noen måneder i strekk, og det gjorde absolutt en forskjell.

Laget en tråd om det noen år tilbake (OMG, denne tråden er fra '11. Jeg begynner å bli gammel).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...