AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Jeg har fått en god del fett på sidene (kjærlighetshåndtak ) og bak på rygg. Hvorfor legger det seg bare her? Jeg er ca 1.72 høy. Har gått opp noe i vekt det siste halvåret, fra ca 55 kg til 59-60. Har planer om å gå ned dette igjen, men ser ikke for meg at det skal hjelpe på side/rygg-fettet? Trener lite til ingenting. Ikke glad i styrke ting, men synes jogging er realtivt ok. Kan jogging funke på dette? Og redusert matinntak? Hva slags mat er det som i hovedsak legger seg her? er det forskjeller? Spiser mye sukker er jeg redd, så er kanskje det? Hjelp Anonymous poster hash: c2ce7...73e
Gjest bustyvel Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Det er ikke sånn at sjokoladen legger seg på rævva, kaviaren på armene og eplet på ryggen… Hvor du får "flesk" vil variere, og det er vanskelig å punktslanke. Begynn med styrketrening, så skal du se at det strammes opp. Husk å spis nok, ingen vits å sulte seg. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Takk for svar Har egentlig ikke mulighet til styrke - iallefall ikke på treningssenter. Hva kan jeg evt gjøre hjemme? Og det er jo fett - jeg må vel slanke noe av det bort? Kommer ikke til å bli muskler det der er jeg redd;) Jeg vurderer å kutte kabohydrater - som jeg er nokså avhengi av - noen som tenker det kan være lurt? Anonymous poster hash: c2ce7...73e
Gjest bustyvel Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Søk litt på nettet, er masse øvelser du kan gjøre hjemme. 30 day shred f.eks. er en video som gir både styrke og kondis, den har også egen tråd her på KG. Å kutte ut/ned på sukker er iallefall lurt.
Inwe Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Du kan ikke punktslanke. Jeg ville brukt det du "har til overs" for å bygge muskler, noe du fint kan gjøre hjemme. Se litt på nett etter programmer Punktslanking er umulig. Om du skal ned må du ligge i underskudd, men du vet ikke hvor du går ned først. Å kutte karbohydrater er en måte å gjøre det på. Jeg personlig klarer ikke det, mister all energi og blir superfort sulten igjen om jeg ikke får i meg karbohydratene mine men selvfølgelig er mange som får det til. Du kan også bare begynne å bytte ut matvarer med sunnere matvarer (kjøttdeig til karbonadedeig, pasta til fullkornspasta osv.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå