SansaStark Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Jeg ble ikke bedt i bursdagsselskapet til bestevennen min. Er helt knust :frown: I dag ringte jeg helt oppløst i tårer. Så sa hun at det var fordi jeg uansett ikke kunne komme (hun er på utvekslings-semester i Australia). Så la hun til at vi kunne ha en bursdagsfeiring når hun kom hjem, som om det var det samme. Synes det er en dårlig grunn, man ber jo venner, også kan de heller takke nei hvis det ikke passer. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette?
belle_ Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Synes det er merkelig å bry seg om noe sånt. Jeg inviterer ikke de bestevennene mine som bor langt vekk. Med mindre vi har avtalt at de skal komme på besøk. Når bestevennen din bor på andre siden av jorden ser jeg ihvertfall ikke problemet. 16
Hanna! Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Dette er da ikke noe rart! Synes det hadde vært rarere å bli bedt. Tror ikke hun mente noe med det. Hvordan du skal tolke det: Hun er i Australia og har et sosialt liv som strekker seg utover deg. 10
Euphemia Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Vent litt. Du er lei deg fordi du ikke ble invitert på en fest i Australia? Som de sier i Fargo: houf-da! 8
Gjest Eurodice Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Jeg kan ikke tenke meg at denne tråden er alvorlig ment. 15
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Det er jo ikke noe vits å invitere deg når det er åpenbart at du ikke kan komme, og dette vet dere begge. Hun mente garantert ikke noe vondt med det. Du kan faktisk ikke være sur og lei deg for at hun ikke inviterte deg til bursdagsselskapet i Australia.. Anonymous poster hash: e4622...8e0 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Si meg, hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 8614d...3ed 3
Gjest Blyanten Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Det er da ingenting å ta så på vei for Hun er på andre siden av jorda. Er ikke så veldig vanlig å be vennene sine hjemme komme når man bare er der et semester...
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 Er i samme situasjon. Jeg ble heller ikke invitert i søstra mi sin bursdag, hun inviterte alle de andre vennene sine. Hun bor i australia hun også, men er dårlig gjort at hun ikke inviterte meg. Det tar trossalt bare 30 timer pr vei, så jeg kunne jo tatt en langhelg der nede. Det værste er at hun legger ut bilder på facebook , for å gni det inn at jeg ikke ble invitert... Anonymous poster hash: 7e789...3d8 3
SansaStark Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #10 Skrevet 13. mai 2014 Jeg er tidlig i 20-årene. Jeg forstår det høres rart ut. Men situasjonen er slik at hun vet at det med bursdag er veldig viktig for meg. Jeg er litt sær på det. Dessuten har vi snakket masse om denne bursdagen på Skype osv, og da at hun ikke ber meg på facebook, føltes trist. Men takk for litt refs, kanskje det kan banke litt vett inn i skallen min
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #11 Skrevet 13. mai 2014 Selvfølgelig er dette troll. Anonymous poster hash: a3ac8...95d 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #12 Skrevet 13. mai 2014 Dette må jo være trolling? Naturligvis ber man ikke folk på andre siden av jordkloden i bursdagsselskap. Ville du seriøst ha betalt 10-15.000 og brukt rundt 70-80 timer på fly for å dra i bursdagen hennes?? Anonymous poster hash: 3125b...a22 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #13 Skrevet 13. mai 2014 Oh. My. God. Les hva du skriver! Hun bor i Australia. Australia! Motsatt side av jordkloden! Anonymous poster hash: dcb29...dda 3
SansaStark Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #14 Skrevet 13. mai 2014 Huff, dere har så rett. Jeg ringte og beklaget til henne. Jeg vet ikke hva som gikk av meg 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #15 Skrevet 13. mai 2014 Jeg ble ikke bedt i bursdagsselskapet til bestevennen min. Er helt knust :frown: I dag ringte jeg helt oppløst i tårer. Så sa hun at det var fordi jeg uansett ikke kunne komme (hun er på utvekslings-semester i Australia). Så la hun til at vi kunne ha en bursdagsfeiring når hun kom hjem, som om det var det samme. Synes det er en dårlig grunn, man ber jo venner, også kan de heller takke nei hvis det ikke passer. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette? Huff, dere har så rett. Jeg ringte og beklaget til henne. Jeg vet ikke hva som gikk av meg Glemte du å trykke av for AB for å trolle eller? Anonymous poster hash: 9757d...832 4
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2014 #16 Skrevet 14. mai 2014 Jeg ble ikke bedt i bursdagsselskapet til bestevennen min. Er helt knust :frown: I dag ringte jeg helt oppløst i tårer. Så sa hun at det var fordi jeg uansett ikke kunne komme (hun er på utvekslings-semester i Australia). Så la hun til at vi kunne ha en bursdagsfeiring når hun kom hjem, som om det var det samme. Synes det er en dårlig grunn, man ber jo venner, også kan de heller takke nei hvis det ikke passer. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette? Beklager, men her må jeg bare riste oppgitt på hodet.
Millimani Skrevet 14. mai 2014 #17 Skrevet 14. mai 2014 Er i samme situasjon. Jeg ble heller ikke invitert i søstra mi sin bursdag, hun inviterte alle de andre vennene sine. Hun bor i australia hun også, men er dårlig gjort at hun ikke inviterte meg. Det tar trossalt bare 30 timer pr vei, så jeg kunne jo tatt en langhelg der nede. Det værste er at hun legger ut bilder på facebook , for å gni det inn at jeg ikke ble invitert...Anonymous poster hash: 7e789...3d8 "Bare" 30 timer...?
Millimani Skrevet 14. mai 2014 #18 Skrevet 14. mai 2014 Jeg er tidlig i 20-årene. Jeg forstår det høres rart ut. Men situasjonen er slik at hun vet at det med bursdag er veldig viktig for meg. Jeg er litt sær på det. Dessuten har vi snakket masse om denne bursdagen på Skype osv, og da at hun ikke ber meg på facebook, føltes trist. Men takk for litt refs, kanskje det kan banke litt vett inn i skallen min Huff, dere har så rett. Jeg ringte og beklaget til henne. Jeg vet ikke hva som gikk av meg Ja, du har virkelig å banke litt vett inn i skallen, troll eller ikke! En normal person som deg, i 20-årene bør ha vett nok i skallen til å skjønne at det ikke er uten grunn at du ikke er invitert. Du inviteres i bursdags-feiring når hun kommer hjem. Bursdags-feiringer er veldig viktige for deg, men du kan ikke forvente at vennene dine alltid har tid til å feire omtrent på dagen. Jeg skal si deg det at hvis man for eksempel har bursdag i jula eller midt på sommeren, er det veldig vanlig at man utsetter feiringa til en gang man vet at det er flere som har anledning til å være med. Nå er det ikke jul eller sommer i dette tilfellet, men det er et eksempel. Har man bursdag i jula så lar man gjerne være å feire den med stort selskap da, da det er mer enn nok av andre ting å tenke på eller styre med for alle som feirer jul. Har man bursdag i sommerferien så er det kanskje vanskelig å samle alle vennene omtrent på dagen sin fordi mange er på ferie, eller kanskje man faktisk er på ferie selv. Glemte du å trykke av for AB for å trolle eller? Anonymous poster hash: 9757d...832 Hun har ikke trykket AB en eneste gang. Trolle eller ikke, dette må normale folk skjønne at bursdagsbarnet har en hensikt med. Hun feirer når hun kommer hjem, var jo forklaringa til hun som hadde bursdag. det kan da ikke være noe galt i det, og hun styrer det selv. Det skal du klare å skjønne, TS.
Ferny Skrevet 14. mai 2014 #19 Skrevet 14. mai 2014 Huff, dere har så rett. Jeg ringte og beklaget til henne. Jeg vet ikke hva som gikk av meg Hehe, jeg tror bare du savner henne, og så blir tankene litt irrasjonelle. Hun mente neppe noe vondt med det - hun bare visste at du ikke kunne komme. Jeg har mange gode venner flere steder i landet, men jeg inviterer bare de som er i samme by til bursdager og fest, med mindre jeg vet at de kan ta seg en helgetur eller noe. Australia er laaangt borte, og dyrt å reise til. Dere får heller feire når hun kommer hjem.
Gjest snoopy_93 Skrevet 16. mai 2014 #20 Skrevet 16. mai 2014 Jeg blir aldri bedt med i bursdager eller på fest av min bestevenninne, dog feirer hun ikke bursdagene sine heller og ikke fester hun så mye. Men de andre vennene mine inviterer alle andre bortsett fra meg.. Jeg har slutta å bry meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå