AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Del Skrevet 13. mai 2014 Hei, dette gjelder stillinger som ikke er utlyst. Ser at på en del hjemmesider står det ca dette: "Vi har ingen ledige stillinger for øyeblikket, men send cv til hr likevel". Men på de fleste står det "send cv og åpen søknad". Hva betyr den første varianten? At søknad IKKE skal følge med? At de ikke orker å lese alle søknader og vil gå rett på cv? Sendte nemlig en cv til en bedrift igår og bare skrev 7 linjer i mailen om at jeg ønsker å bli vurdert til stillinger i bla bla + 3 setninger om bakgrunn. Var dette tynt? Skulle jeg likevel ha sendt en hel søknad? fuck, nå ble jeg helt forvirret...er ny i dette her Anonymous poster hash: ceaea...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 13. mai 2014 #2 Del Skrevet 13. mai 2014 Det er antageligvis nok med CV og et par linjer om deg og hva du ønsker å jobbe med - de kontakter deg for å høre mer om motivasjon og hvorfor du søker hos dem hvis profilen din er interessant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Del Skrevet 13. mai 2014 Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: c5a3f...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå