Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er noe av det flaueste jeg har opplevd på lenge..
Vi kranglet ganske mye i går kveld, (naboen bor jo vegg mot vegg men vi kranglet ikke noe spesielt høylytt men det var nok til at han hørte det) .. Jeg prøvde å snakke med normal stemme mens typen min var den som ropte mer ting, så ender det med at jeg gråter og typen min begynner å dytte meg gjentatte ganger, noe som bare gjorde alt verre... (Vi har en del problemer i forholdet med sinnet hans blant annet)..

Naboen ringte på og stod å snakka med typen min om at han ikke orket å høre mer, og når han så meg stod i bakgrunnen så sier han at han ikke vil høre meg gråte og når jeg sier "Jeg beklager virkelig, vi skal roe oss..." og da sier han "DET ER BEST FOR DEG"....

Uff kjenner skikkelig skam etter at naboen ble slik, kjenner jeg blir drit nervøs av å gå forbi huset hans, kjempe ekkelt å møte på han.....

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, bør jeg snakke med naboen?

Anonymous poster hash: dc62b...0a7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, naboen har strengt tatt ikke noe med hva som foregår innenfor deres vegger, men hvis disse kranglene er ofte og høylydte så skjønner jeg at naboen syns det kan være distraherende og irriterende å høre på i lengden.

Du har allerede beklaget, så jeg syns ikke du trenger å gjøre det mer.

Jeg ville heller brukt tida mi på å finn ut om dette er et forhold jeg hadde orket å fortsette å være i.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tja, dere gjør det vel veldig lite trivelig for de som bor nær dere. Kanskje ha det i bakhodet neste gang. Eller eventuellt slå opp siden dette ikke høres helt bra ut...

Anonymous poster hash: db6db...f50
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg ville gjort noe med forholdet til typen din i stedet. Det sinneproblemet hans må jo tas tak i. Og det er ikke ditt problem.

Ville flyttet ut eller gitt grei beskjed om at typen din må søke hjelp hvis du skal bli.Eventuelt be om at dere prøver parterapi. Er han oppriktig interessert i at dere som par har det bra sammen, så gjør han det. så snart som mulig. Naboen er vel det minste problemet her.

Anonymous poster hash: 2115f...b5c
  • Liker 4
Skrevet

Hmm jeg syns han naboen hørtes litt spesiell ut, på grunn av at han sa "best for deg" som svar.
Men enig med got2go, syns ikke du skal beklage deg noe mer, men heler tenke på om du vil bli værende i forholdet ditt... Når du skriver at han dyttet deg og at han har sinne problemer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vært mer flau over typen og hvis naboen kan høre at typen blir fysisk mot deg har han all grunn til å si fra. Typen din skal vel bare være glad for at han ikke ringte politiet, det hadde jeg gjort.

Anonymous poster hash: 581c5...28d
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe av det flaueste jeg har opplevd på lenge..

Vi kranglet ganske mye i går kveld, (naboen bor jo vegg mot vegg men vi kranglet ikke noe spesielt høylytt men det var nok til at han hørte det) .. Jeg prøvde å snakke med normal stemme mens typen min var den som ropte mer ting, så ender det med at jeg gråter og typen min begynner å dytte meg gjentatte ganger, noe som bare gjorde alt verre... (Vi har en del problemer i forholdet med sinnet hans blant annet)..

Naboen ringte på og stod å snakka med typen min om at han ikke orket å høre mer, og når han så meg stod i bakgrunnen så sier han at han ikke vil høre meg gråte og når jeg sier "Jeg beklager virkelig, vi skal roe oss..." og da sier han "DET ER BEST FOR DEG"....

Uff kjenner skikkelig skam etter at naboen ble slik, kjenner jeg blir drit nervøs av å gå forbi huset hans, kjempe ekkelt å møte på han.....

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, bør jeg snakke med naboen?

Naboen gjorde helt rett i å komme bort. Dette er nok ikke første gang han har hørt dere. Han viser at han bryr seg og har forhåpentligvis lagt en demper på kjæresten din som faktisk UTØVER VOLD MOT DEG. Det er dette som er problemet, ikke at naboen din kom bort.

Du må bort fra kjæresten din, du forstår det sant? En av dere må flytte ut. Du fortjener bedre.

Anonymous poster hash: c6535...4a0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig skal man ta hensyn til naboen. Men det er da forskjell på å krangle foran det åpne soveromsvinduet til naboen hver eneste kveld, og på å krangle i sin egen stue?

Naboen kunne ha sagt i fra på en pen måte, og dere kunne innordnet dere. Ikke vær flau i hvert fall, det er naboen som er korka her. Du kan da ikke skjelle ut ei dame som allerede er oppskaket? Nei tulling.

Anonymous poster hash: 2730d...a2c
Gjest Sprettballen
Skrevet (endret)

Endret: jeg tror jeg misforsto hva som sto skrevet.

Uansett mener jeg det var bra at naboen viste at han hørte dere, siden det kan gjøre at typen din tenker seg om to ganger før han begynner å rope og dytte igjen.

Endret av Sprettballen
Skrevet

Sa naboen "det er best for deg" til deg?

Hva mente han i så fall med det?

Slik jeg forsto deg var det typen din som var høylydt, og da er det vel han som skulle fått beskjed om å roe seg, ikke du.

Vel...it takes 2 to tango

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Skjønner naboen din godt!

Mine naboer hører jeg gjerne..de spiller musikk og fester i helgene. Gjør meg søvnløs,men takler det,-de er unge og det er helg :-).

Men. Setter grenser ved krangling og bråk pga deg. Ufyselig å høre på. Så der går min tydelige grense. Og en voldelig mann??

Ringer politiet jeg da. Øyeblikkelig.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han dyttet deg og ropte og du gråt, så hadde jeg ikke bare ringt på hvis jeg var naboen din- jeg ville ringt til politiet.

Uansett hvor uenige dere er om ting, er det ikke greit å være fysisk.

Anonymous poster hash: 8f785...6f9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønnet naboen din men samtidig så høres naboen frekk ut. Men ikke tenk mer på det. Tenk på om du gidder å fortsette dette forholdet.

Anonymous poster hash: c6a86...6c2

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

For meg så føltes det som om naboen var mest irritert på meg, kanskje min gråting irriterte han mye mer enn å høre at typen min dyttet meg og ropte skjellsord...Jeg er skikkelig nervøs for å møte på naboen nå, føler han ser på meg på en stygg måte... Og jeg har sett flere ganger at når han møter på typen min så har de en "god tone"... Uff, jeg kunne jo blitt banket gul og blå i grunn, og kanskje naboen ikke hadde brydd seg det minste?

Skrevet

TS her.

For meg så føltes det som om naboen var mest irritert på meg, kanskje min gråting irriterte han mye mer enn å høre at typen min dyttet meg og ropte skjellsord...Jeg er skikkelig nervøs for å møte på naboen nå, føler han ser på meg på en stygg måte... Og jeg har sett flere ganger at når han møter på typen min så har de en "god tone"... Uff, jeg kunne jo blitt banket gul og blå i grunn, og kanskje naboen ikke hadde brydd seg det minste?

Så naboen din er du redd for, men kjæresten din som skjeller deg ut, dytter deg og får deg til å gråte har du ingen problemer med?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært naboen deres hadde ikke jeg kommet på døra...det hadde rullet opp en politibil foran den...

Anonymous poster hash: b7b8e...c57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...