Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har tenkt til å farge håret mitt med Casting Creme Gloss fra Loreal, men er usikker, fordi jeg har lest om mange negative reaksjoner på de brune tonene. Jeg skal riktignok blondere mitt (med fargen 910) og lurer på om noen her har prøvd dette før? Hvordan ble resultatet, satt fargen i lenge? Ble det stor forskjell fra din egentlige hårfarge?

Jeg har forresten allerede blondt hår, men det er ganske mørkt blondt under og på toppen, på grensen til typisk kommunegrått..

Takk for svar :smilorange:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har god erfaring med casting creme gloss. Har brukt den på samme måte som du vurderer. Har også mørk blondt hår. Det som er fint med resultatet er at det gir en naturlig 'finish' siden stripene jeg har i håret kommer frem, og det ser ikke ut som at jeg har faeget hele håret, men istedet bare lystnet det. Fargen holder ikke superlenge men vaskes heller ut, noe som gjør at jeg aldri fikk noen direkte ettervekst, men heller en mer naturlig overgang. Det er min erfaring :) brukte den også da jeg hadde mørkt hår, men da ble ikke resultatet like bra i og med at min naturlige hårfarge ikke hadde en så fin overgang med brunt :) håper det var til hjelp!

Skrevet

Hei! Jeg har god erfaring med casting creme gloss. Har brukt den på samme måte som du vurderer. Har også mørk blondt hår. Det som er fint med resultatet er at det gir en naturlig 'finish' siden stripene jeg har i håret kommer frem, og det ser ikke ut som at jeg har faeget hele håret, men istedet bare lystnet det. Fargen holder ikke superlenge men vaskes heller ut, noe som gjør at jeg aldri fikk noen direkte ettervekst, men heller en mer naturlig overgang. Det er min erfaring :) brukte den også da jeg hadde mørkt hår, men da ble ikke resultatet like bra i og med at min naturlige hårfarge ikke hadde en så fin overgang med brunt :) håper det var til hjelp!

Ja, tusen takk for svar! :)

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer det

Anonymous poster hash: 68339...bc9
Skrevet

De er bra,men falmer fort. Håret ser fint ut de første dagene og ukene, avhengig av hvor ofte du vasker det. Fargene blir oftest litt mørkere på håret enn de er på bildene bakpå esken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...