Kelsey Skrevet 14. juni 2004 #1 Skrevet 14. juni 2004 Vet ikke om det er noen som kan hjelpe meg med dette spørsmålet, men jeg prøver alikevel. Jeg er "avhengig" av munnskyllet Fluorid. Da jeg dro hit til USA tok jeg bare med et par flasker, og halvparten av innholdet i flaskene rant ut på vei til USA. Derfor er det nå tomt, og jeg merker det godt. Prøvde å gå på et apotek her og spørre om de hadde noe lignende, men det svaret de kom fram til var at det var noe jeg måtte få rekvisisjon på fra en tannlege (spurte da etter munnskyll med høyt fluorinnhold). Er ikke helt sikker på om de skjønte hva jeg mente da. Har også prøvd å se i hyllene, men finner bare "de vanlige" munnskyllene som vi har mange av i Norge også, nemlig de med sterk smak. Og det klarer jeg ikke. Lurer derfor på om det er noen som vet om noe tilsvarende Fluorid som selges her i USA? Munnskyll med lite smak men mye fluor
Sandra Skrevet 18. juni 2004 #2 Skrevet 18. juni 2004 Det finnes en ganske stor hvit plastflaske med fluorskyll som ikke smaker mye. Jeg husker ikke navnet, kanskje det rett og slett heter fluorskyll eller noe sånt?
Kelsey Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2004 Det finnes en ganske stor hvit plastflaske med fluorskyll som ikke smaker mye. Jeg husker ikke navnet, kanskje det rett og slett heter fluorskyll eller noe sånt? Det er fluorid det, men det finnes ikke i USA. Og ikke noe lignende heller, ihvertfall har ikke jeg funnet det :-?
Sandra Skrevet 18. juni 2004 #5 Skrevet 18. juni 2004 Leste feil jeg, trodde du fant det i USA og trengte en erstatter fra Norge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå