AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Del Skrevet 13. mai 2014 Hei! Straight to the point: kroppen min er bleik, jeg trenger virkelig farge fort! Jeg har lenge vurdert spraytan, men er det noen som vet om bra spraytan studioer i Oslo området? Anonymous poster hash: 5cb44...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Del Skrevet 13. mai 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 5cb44...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 13. mai 2014 #3 Del Skrevet 13. mai 2014 Etter å Google det er det mange som regelrett har sluttet, fordi det er skadelige gasser eller noe sånt. http://www.nrk.no/livsstil/spraytan-kan-vaere-helsefarlig-1.8200521 Og det var kabinetter før som man bare fikk gjort alt automatisk i. De er også borte. Så man får ta en ringerunde rett og slett. Jeg synes dette er synd, at det ikke kan gjøres på en forsvarlig måte, spesielt for de som jobber med dette og som må puste det inn hver dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piken2 Skrevet 14. mai 2014 #4 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg tok det i som tid hos beth's beauty på Frogner. Veldig happy. Satt lenge og fargen ble flott og jevn! Men hvorvidt de gjør det fremdeles vet jeg ikke..sverger nå til dove everyday glow og clarins mousse når jeg trenger litt mer farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå