Gå til innhold

Hvor er det blitt av skammen?(homofili)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå kommer det hele tiden ut nye menn som er homo i forskjellige amerikanske ligaer. I fotball-ligaen, baseball osv.. Før holdt man dette inne i seg og skammet seg, hvorfor gjør man ikke det nå lengre?

Anonymous poster hash: 45766...064
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enda en trolletråd??? Herregud så lei jeg er av trolletråder.

Men la gå, hvorfor mener du man burde skamme seg over å være homofil i det hele tatt? De skammer seg ikke fordi det ikke er noe å skamme seg over. Punktum.

Anonymous poster hash: 4c176...1b8

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Fordi de ikke har noe å skamme seg over, selv om TS tydeligvis enten må være homofob, et troll eller ulykkelig homse langt inni skapet og for feig til å komme ut selv.

Anonymous poster hash: 1d3af...3d6
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Er du heterofil? Isåfall burde du holde det inne i deg og skamme deg. Iallefall ikke innrømme for andre at du har eller vil ha kjæreste av motsatt kjønn. For en skam.

Anonymous poster hash: dbcd9...acb
  • Liker 6
Skrevet

Større sosial aksept for det, akkurat slik det bør være. ''Kun'' religiøse og usikre sjeler som bryr seg noe særlig nå til dags.

Nå kommer det hele tiden ut nye menn som er homo i forskjellige amerikanske ligaer. I fotball-ligaen, baseball osv.. Før holdt man dette inne i seg og skammet seg, hvorfor gjør man ikke det nå lengre?

• Liker 3
Gjest Gunfreak
Skrevet

Hvor har det blitt av slaveriet, hvor har det blitt av barnearbeid, hvor har det blitt av heksebrenning. Verden har gått fremover!

• Liker 19
Skrevet

Vel, kanksje fordi det ikke er noe å skamme seg for?

• Liker 3
Skrevet

Hva tror du selv årsaken kan være?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er selv homofil, men har vett nok til å holde det inne i meg. Jeg vil ikke gjøre skam på familien. Jeg lever et anstendig liv. Selv om man vil være åpen og "fabolous" må man jo vite hva som er rett og galt.

• Liker 1
Skrevet

Eller kanskje TS bare prøver å skape en debatt. Jeg tror at grunnen til at flere idrettsutøvere nå står fram, er for å støtte mannen i gata som er homofil. Ved at en mediakjent person som, som har mange fans står fram som blant annet homofil, så vil det bli mer akseptert. Tragisk, men sant.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer når ale begynner å bli homofile da? Det er flere og flere av barna/ungdommer/voksne som begynner å bli mer metroseksuelle, syntes ikke det er en fin utvikling akkuratt.

PS- jeg hater ikke homofile, jeg bare påpeker noe

Anonymous poster hash: d9c2e...b89

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er selv homofil, men har vett nok til å holde det inne i meg. Jeg vil ikke gjøre skam på familien. Jeg lever et anstendig liv. Selv om man vil være åpen og "fabolous" må man jo vite hva som er rett og galt.

Og hvordan mener du at jeg gjør skam på familien min ved å være homofil? Du kan ikke se det på meg. Jeg ser ut som alle andre, har en jobb som alle andre, snakker som alle andre, følger kleskoden på jobben som alle andre. Men jeg går hjem til en mabn i stedet for til en kvinne. Hvorfor bringer det skam over min familie?

Anonymous poster hash: 4c176...1b8

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Man må vite forskjellen på rett og galt? Vel, det skrives "fabulous".

Anonymous poster hash: d06fc...b0b

• Liker 3
Skrevet

Ja, og der se jeg at du har ett litt rart syn på det. Det er ikke noe galt i å være å homofil. Du vil ikke ut med det, og det skal man respektere.Men å si at det er galt å være homofil, er litt trangsynt.

• Liker 1
Skrevet

Fordi at det er ingenting å skamme seg over.

/tråd

• Liker 2
Skrevet

Hva skjer når ale begynner å bli homofile da? Det er flere og flere av barna/ungdommer/voksne som begynner å bli mer metroseksuelle, syntes ikke det er en fin utvikling akkuratt.

PS- jeg hater ikke homofile, jeg bare påpeker noe

Anonymous poster hash: d9c2e...b89

Alle blir ikke homofile! Verden stopper ikke opp selv om det blir flere homofile.

• Liker 2
Skrevet

Ehhhh..... fordi verden endelig går fremover? Hurra liksom? Hva med å feire litt når det endelig skjer positive ting? :danse:

• Liker 3
Skrevet

Det er mange ting å skamme seg over her i livet. At man elsker en av samme kjønn er ikke en av dem.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Fordi folk er noe irrasjonelle tullinger. Spesielt her i vesten. Homofile rumpe avløps rørleggere med sin innebygde do børste er bare slik de er, men det er likedan irrasjonelt å plutselig bli forelsket i en mann når du er mann selv.

Anonymous poster hash: adddb...640
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For nå vet vi heldigvis bedre, og kan bedømme folk etter kvalifikasjoner og ikke legning. Skulle bare mangle!

Homofile har ingenting å skjems over, det er heller sånne som deg som bør krype langt inn i skapet og bli der inne.. :fnise:

Anonymous poster hash: f0209...6e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...