Gå til innhold

Noen som har sett MM eller Haakon på gata/byen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom til å tenke på dette. Selv har jeg aldri sett f.eks. Mette-Marit eller Haakon i en privat setting. Men folk ser dem vel iblant? De rusler vel rundt i Oslos gater som alle andre, går på bar med venner, kikker i butikker, sitter i parken? Bare lurer på hvordan det er, om de er omgitt av et crew når de beveger seg ute privat, om folk stopper og stirrer, prøver å snakke til dem etc.. Vanskelig å se for seg den graden av berømmelse som de lever med!

Anonymous poster hash: b3dd6...725

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett dem ? Ikke no fryd for øyet det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk på Mette Marit da jeg hadde vært på svangerskapskontroll på Ullevål. Hun sto utenfor barnesenteret og hudflettet en journalist - ikke et veldig pent syn..

Anonymous poster hash: c45a1...a9d
  • Liker 4
Skrevet

Jeg tror faktisk ikke de farter så mye gatelangs i Oslo jeg altså.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begynte egentlig å tenke på det fordi jeg så at baren Angst i Oslo hadde lagt ut et bilde av Mette-Marit som var der og festet i helgen. Den baren er jo alltid tjåka full og naturlig nok mange berusede folk. Lurer på hvordan det er, om hun må ha masse sikkerhetsfolk som danner en sirkel rundt henne liksom, eller om hun kan gli inn og bare være en vanlig dame på byen. Og om hun kan drikke så mye hun vil, snakke høyt med vennene sine om det hun vil, eller om hun må være edru, passe veldig på at alt hun sier er uskyldig og korrekt, også når hun er sosial på fritiden..

AnonymBruker
Skrevet

Har sett Haakon og Marius på en iskiosk på Sørlandet for mange år siden.

Anonymous poster hash: 80b00...201

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk på Mette Marit da jeg hadde vært på svangerskapskontroll på Ullevål. Hun sto utenfor barnesenteret og hudflettet en journalist - ikke et veldig pent syn..

Anonymous poster hash: c45a1...a9d

Hun hadde nok god grunn

Anonymous poster hash: c772c...538

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror faktisk ikke de farter så mye gatelangs i Oslo jeg altså.

Nei, det er egentlig det jeg har fått inntrykk av. Har bodd sentralt i Oslo i mange år og aldri sett snurten av dem. Heller ingen venner av meg som har sagt at de har sett dem. De fleste andre kjendiser ser vi jo titt og ofte, Oslo er lite. Lurer på om de lever et ganske isolert liv der de holder seg mest på Skaugum og andre private eiendommer, er sammen med venner helt privat og kun deltar på private fester uten outsidere til stede, og hvis de våger seg ut på restaurant, konsert eller bar så er det nøye planlagt og i samarbeid med sikkerhetspoliti og arrangører. Veldig spesielt liv i så fall, man mister jo litt kontakten med resten av samfunnet når man ikke er spontan og bruker byen fritt..

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Har sett Haakon med barn og hund i turområdet rundt Skaugum.

AnonymBruker
Skrevet

Det er et par år siden sist, men jeg har sett Haakon mange ganger i uformelle settinger i Oslo, til lunsj på café og slikt. Han har med sikkerhetsfolk som tar litt plass, men karene i mørk dress og med plugg i øret holder seg ikke alltid helt inntil/rundt. På private fester synes de ikke, har jeg hørt fra en felles bekjent. Så vidt jeg vet er det fortsatt rom for ganske spontane turer på restaurant og bar i livet til Haakon og MM.

Men det er klart tronarvinger med familie har lite frihet.

Anonymous poster hash: ff03a...51d
AnonymBruker
Skrevet

Begynte egentlig å tenke på det fordi jeg så at baren Angst i Oslo hadde lagt ut et bilde av Mette-Marit som var der og festet i helgen. Den baren er jo alltid tjåka full og naturlig nok mange berusede folk. Lurer på hvordan det er, om hun må ha masse sikkerhetsfolk som danner en sirkel rundt henne liksom, eller om hun kan gli inn og bare være en vanlig dame på byen. Og om hun kan drikke så mye hun vil, snakke høyt med vennene sine om det hun vil, eller om hun må være edru, passe veldig på at alt hun sier er uskyldig og korrekt, også når hun er sosial på fritiden..Anonymous poster hash: b3dd6...725

Dette gjelder ikke MM, men en annen profilert og svært kjent dame. Og svaret er:

Alltid vakter gjemt i folkemassen

Kan ikke drikke seg full

Kan ikke snakke om hva som helst

Det er kjipt

Anonymous poster hash: bd994...e07

Skrevet

Ja, det har jeg, hele familien på norsk folkemuseum. Aner ikke om det fulgte vakter med, og jeg observerte ingen som slang seg mot dem for å hilse.

AnonymBruker
Skrevet

Vet noen har sett Haakon stige inn i en bil..

Anonymous poster hash: fbd4a...29a
AnonymBruker
Skrevet

Har sett Harald og Sonja, og Jens (mens han fortsatt var statsminister), alle med røslig livvakt et lite stykke bak. Regner med Haakon og MM også har det.

Anonymous poster hash: 33376...a5a
Skrevet

Kong Harald var på samme miniferge som meg en gang. Han har båtblass på en øy som tilhører familien. Han var helt alene, og en hyggelig fyr og spøkte og lo med oss den korte turen over :) var en god del år sida, så han var litt sprekere da. Virka veldig koselig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett de et par ganger ved Semsvannet / Skaugum. Dog stort sett i biler, eller på vei inn og ut av biler. Har sett Ingrid Alexandra på et kjøpesenter sammen med en dagmamma (?) og vakt. Og Haakon sammen med Ingrid Alexandra på samme kjøpesenter, sikkert vakter i nærheten.

Skrevet

Har hørt mange skikkelig kule historier om Kong Olav. En venninnes mor ble kjørt hjem av han en gang.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pappa "møtte på" Håkon en gang vi var på ferie i et sydlig strøk! :)

Anonymous poster hash: 6f730...af5
AnonymBruker
Skrevet

Begynte egentlig å tenke på det fordi jeg så at baren Angst i Oslo hadde lagt ut et bilde av Mette-Marit som var der og festet i helgen. Den baren er jo alltid tjåka full og naturlig nok mange berusede folk. Lurer på hvordan det er, om hun må ha masse sikkerhetsfolk som danner en sirkel rundt henne liksom, eller om hun kan gli inn og bare være en vanlig dame på byen. Og om hun kan drikke så mye hun vil, snakke høyt med vennene sine om det hun vil, eller om hun må være edru, passe veldig på at alt hun sier er uskyldig og korrekt, også når hun er sosial på fritiden..

Hun var der for å feire 1års jubileumet til Angst. Åpent kun for spesielt inviterte. Derfor var hun der, sammen med resten av fiffen og kjendisene. Tror ikke hun drar dit på en stappfull lørdag. :)

Anonymous poster hash: ad4c0...ae8

• Liker 2
Skrevet

Har støtt på dem en gang ja.Type alene i heisen-situasjon. Så ingen vakter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...