Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen kunnskap om hvordan eggløsningsslim bør se ut? Har opplevd å få endret slim rundt eggløsning de to siste periodene. Fra å være blankt som bare legger seg utenpå papiret, til å bli mer klumpete.. Har begynt å få slikt klumpete slim igjen nå (klumper som legger seg på papiret i stedet for å bare ligge som en slags tynn folie på papiret) på dag 8 (har perioder på 26-27 dager) og vi har vårt første prøveperiode denne mnd.

Er det vanlig at eggløsningssslim endrer seg? Har ikke brukt ppiller på godt over ett år. Har eggløsningsslimets utseende noe å si for sjansen for å bli gravid?

Anonymous poster hash: 55f84...e6c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mitt var ikke slimete. Var mer som vann, blei bare veldig våt rundt el, men aldri slim.

Anonymous poster hash: b2a20...d6e

Skrevet

Når mitt blir klumpete har jeg fått negativ eggløsnings-test, dagen før hadde jeg det blanke gjennomsiktige som "glinser" litt på papiret. Kanskje det var litt klumpete dagen etter EL?

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg er bare på dag 8, så jeg tror nok ikke jeg har hatt eggløsning ennå. De tidligere periodene har jeg ikke hatt klumper i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 55f84...e6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...