AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Finnes det noen kunnskap om hvordan eggløsningsslim bør se ut? Har opplevd å få endret slim rundt eggløsning de to siste periodene. Fra å være blankt som bare legger seg utenpå papiret, til å bli mer klumpete.. Har begynt å få slikt klumpete slim igjen nå (klumper som legger seg på papiret i stedet for å bare ligge som en slags tynn folie på papiret) på dag 8 (har perioder på 26-27 dager) og vi har vårt første prøveperiode denne mnd. Er det vanlig at eggløsningssslim endrer seg? Har ikke brukt ppiller på godt over ett år. Har eggløsningsslimets utseende noe å si for sjansen for å bli gravid? Anonymous poster hash: 55f84...e6c
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Mitt var ikke slimete. Var mer som vann, blei bare veldig våt rundt el, men aldri slim.Anonymous poster hash: b2a20...d6e
malicious Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Når mitt blir klumpete har jeg fått negativ eggløsnings-test, dagen før hadde jeg det blanke gjennomsiktige som "glinser" litt på papiret. Kanskje det var litt klumpete dagen etter EL?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Men jeg er bare på dag 8, så jeg tror nok ikke jeg har hatt eggløsning ennå. De tidligere periodene har jeg ikke hatt klumper i det hele tatt. Anonymous poster hash: 55f84...e6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå