Gå til innhold

Blush har Redken-shampoo 1000 ml til 270 kr. Falsk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en stor fan av Feelunique og har aldri kjøpt noe på Blush. Ser likevel nå at de store Redken-flaskene fra Blush koster halvparten av det de gjør på Feelunique. Er det noen som vet hva dette kan komme av? Feelunique er kjent for å ha veldig bra priser, så dette er pussig...

Anonymous poster hash: 2c59b...9ba
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil heller tippe veldig gammel :)

Anonymous poster hash: 2ae92...c99
Gjest BabyBlue
Skrevet

Mamma kjøpte store flasker av både joico og redken, og de virker helt greie på lukt osv selv om jeg ikke har prøvd de selv (bruker ikke ting med silikoner nær hodebunnen...)

Kan sjekke datoen på flaskene og se om det går an å spore de via nummeret på de eller noe.

Skrevet

Dersom du bestemmer deg for å prøve kan du sjekke opp mot denne sida og eventuelt klage på produktet om du skulle finne ut at det er gammelt. Verdt ett forsøk synes jeg! :)

Skrevet

Jeg har kjøpt både 1000 ml balsam og shampoo derfra til 270 kr (det er tilbudsprisen, koster egentlig 450 ellerno).

Er veldig fornøyd, og lukter akkurat som Redken jeg kjøper hos frisøren :)

Skrevet (endret)

Nå er det jo også salg på den da med ordinærpris til 469, på feelunique ca 392 (ordinærepriser)

Noen ganger lurer jeg på om folk kan ta en liten titt på frontsiden til disse forskjellige sidene og lese litt istedet for å anta at alt som ikke kommer fra coverbrands, feelunique etc er falske produkter/gamle produkter. Takk.

Endret av dillyduzit
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...