Gå til innhold

Klesplagget du leter etter... (gi hverandre tips?)

Anbefalte innlegg

Gjest Estrela
Skrevet

Kom akkurat på en idè til tråd her inne, så her er den.

Dere har sikkert, som meg, sett et klesplagg på tv eller på film, eller på noen andre. Et klesplagg dere øyeblikkelig falt for, og tenkte: Å, skulle ønske jeg visste hvor man får kjøpt det!

Jeg har det sånn med et plagg, sist sett på Drew Barrymore i Charlies Angels 2: Hvit, enkel, litt ettersittende t-skjorte med det britiske flagget på brystet. Bilde

Noen som vet hvor jeg får tak i en sånn? :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God ide!

Jeg har faktisk også lyst på noe fra Charlie's Angels, nemlig beltet Cameron Diaz har på seg her

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et sånt?

Gjest Estrela
Skrevet

Hmm. Så nettopp et lignende belte inne på www.gojane.com, men det var oransje.

Sjekke hos Glitter, kanskje? Eller hos Accessorize?

Skrevet

Jeg leter etter en topp som jeg vet det er ONLY som selger - men jeg vet ikke hvor jeg skal finne den. Bor i Oslo og har blitt fortalt at Oslo butikkene ikke har tatt den inn. Ei venninde fant den i Ski -men da jeg kom var det ikke flere igjen.

Den er hvit (i lin/bomulls stoff...ikke helt sikker på hva men det er ikke sånn t-skjorte stoff ihvertfall). Tynne stropper. Den går til litt ned på rumpa..så litt lang....den har en tynn "bord" under bysten og en "blonde aktig" kant helt nederst...

Vanskelig å forklare....men hvis noen har den selv skjønner de kanskje hva jeg mener? Noen som vet noe sted i nærheten av Oslo jeg kan få tak i en i hvit - large?

Skrevet

Å jeg kom på en ting til.....jeg leter etter en hvit klokke som jeg tror er fra STORM. Det vil si reima er hvit - og veldig brei.

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe den og hvor mye de koster....eventuet om det er noen andre merker som likner hvis den er veldig dyr....

Skrevet

Vet ikke om noe av det dere leter etter finnes her , men dere kan vel ta en titt.

Gjest Elenath
Skrevet

Fin tråd! :D

Jeg er på jakt etter et pent hvitt sommerskjørt jeg kan bruke til denne toppen. Eventuelt kommer jeg til å kjøpe meg et jeansskjørt.

Skrevet

Den stjerne siden var edt jammen mye fint på....sikle...å toppen fra xoxo var kjeeeeeeeempe søt!!

Gjest ivriggjest
Skrevet

:o Den stjernesiden til cilla var det jammen mye fint i! :oops: :P Men...eh....går det an for oss i norge å bestille fra siden og få sendt det? Noen som har prøvd det? Erfaringer?

Også lurer jeg på en ting til: Hva tilsvarer strl 34 i england og USA? (jeg vet ikke hva size 10 betyr!)

takknemlig for svar...kanskje jeg kan prøve meg på internett shopping!

Skrevet

Strom klokkene ja..minner meg om taxfree! :-) Hvis du vilha noen veldig billige,t a en titt på Arkaden- you who..selger slike klokker til 400 kr..nesten gratis for en klokke..men hvor lenge den vil vare og duge vet jeg ikke! Men de er kjempefine..selv har jeg en i hvit..et eller annet merke jeg fikk i gave..skikkelig brei og stilig..og en i rosa..har lyst på en i "gjennomsiktig/sølv"..

Gjest Fraggel
Skrevet

Jeg leter etter svarte, høyhælte sko - som de Shakira bruker på scenen i musikkvideoen til "Underneath your clothes".

Gjest Elenath
Skrevet
Strom klokkene ja..minner meg om taxfree! :-) Hvis du vilha noen veldig billige' date='t a en titt på Arkaden- you who..selger slike klokker til 400 kr..nesten gratis for en klokke..men hvor lenge den vil vare og duge vet jeg ikke! Men de er kjempefine..selv har jeg en i hvit..et eller annet merke jeg fikk i gave..skikkelig brei og stilig..og en i rosa..har lyst på en i "gjennomsiktig/sølv"..[/quote']

Selger de orginale stormklokker til 400 kroner? :o

Skrevet

jeg skrev det ikke klart nok! DET ER IKKE Storm klokker nei..men slike klokker..men ikke storm!

Gjest Elenath
Skrevet
jeg skrev det ikke klart nok! DET ER IKKE Storm klokker nei..men slike klokker..men ikke storm!

OK, hvis ikke skulle jeg løpt ned og kjøpt meg noen. Er stor fan av storm! :wink:

Skrevet
:o Den stjernesiden til cilla var det jammen mye fint i! :oops: :P Men...eh....går det an for oss i norge å bestille fra siden og få sendt det? Noen som har prøvd det? Erfaringer?

Vet om flere som har bestilt derfra til Norge. Portoen dengang var 4 GBP tror jeg. Søk på asseenonscreen her på KG.

Gjest Elenath
Skrevet

Vet om flere som har bestilt derfra til Norge. Portoen dengang var 4 GBP tror jeg. Søk på asseenonscreen her på KG.

Jeg har bestilt derfra, gikk helt fint det. Bare vær obs på at de ikke skriver ned verdien på pakkene.

Gjest gjest1
Skrevet

Eg har driiiit-lyst på ein kvit dress, bukse og jakke, til jente str 38. Har leita i fleire butikkar, men finn det ikkje.. Nokon som kan hjelpe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...