AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Del Skrevet 13. mai 2014 Skal til Tyrkia i slutten av august. Når bør jeg søle visum. Anonymous poster hash: 76eca...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroprins Skrevet 13. mai 2014 #2 Del Skrevet 13. mai 2014 Gjør du det en uke før du drar så er du vel ute i god tid. Tar vel bare noen minutter på nett så er det ordnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athena27 Skrevet 15. mai 2014 #3 Del Skrevet 15. mai 2014 Myndighetene i Tyrkia oppfordrer til at du har søkt og fått visum godkjent minimum 48 timer før avreise. Jeg forholder meg til dette. Men, jeg kommer sikkert til å fikse dette senest 2-3 uker før avreise. Just in case. Mer info her: https://www.evisa.gov.tr/en/info/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #4 Del Skrevet 15. mai 2014 Vi bestilte ca en uke før vi reiste. Greit å ha det i boks en stund før avreise. Du bare kjøper på nett og skriver det ut hjemme, kjempeenkelt:) Anonymous poster hash: 0e222...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asso Skrevet 16. mai 2014 #5 Del Skrevet 16. mai 2014 Visste ikke at vi måtte søke om visum før vi reise til Tyrkia.. Jeg var der for 3 år siden og da kjøpte vi visumet på flyplassen når vi landet i Tyrkia =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #6 Del Skrevet 16. mai 2014 Visste ikke at vi måtte søke om visum før vi reise til Tyrkia.. Jeg var der for 3 år siden og da kjøpte vi visumet på flyplassen når vi landet i Tyrkia =) Vi også. Vi sto i en kø som var sju mil lang og som beveget seg 1 cm i timen. Føler meg litt dum nå, tenk at jeg kunne ha unngått det med bare noen tastetrykk. Anonymous poster hash: cb9d1...d61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 16. mai 2014 #7 Del Skrevet 16. mai 2014 Visste ikke at vi måtte søke om visum før vi reise til Tyrkia.. Jeg var der for 3 år siden og da kjøpte vi visumet på flyplassen når vi landet i Tyrkia =) Samme her? xD Har leilighet der nede og aldri søkt om det, bare kjøpt i skranken på flyplassen xD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuppesjura Skrevet 16. mai 2014 #8 Del Skrevet 16. mai 2014 Tror ikke det går an å kjøpe det i skranken lengre. I fjor gjorde vi det, men i år må det kjøpes før avreise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #9 Del Skrevet 16. mai 2014 Nye regler Anonymous poster hash: e990d...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athena27 Skrevet 17. mai 2014 #10 Del Skrevet 17. mai 2014 Det er kommet nye regler. Det har vært en overgangsordning nå i 2014, hvor man skal gå over til internettbasert løsning på visum, og man skal fjerne visumskrankene på flyplassen i Tyrkia. Alle må derfor søke og skaffe seg visum elektronisk nå Se link jeg postet tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asso Skrevet 20. mai 2014 #11 Del Skrevet 20. mai 2014 Googlet opp dette her. Så at siste frist for å kjøpe visum på flyplassen var visst i mars eller april dette året... Men det er nå samme pris og alt, eneste som er forskjellig er vel at vi må skrive ut visumet selv =) Blir nok å reise til Tyrkia uansett! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn Cathrin Skrevet 20. mai 2014 #12 Del Skrevet 20. mai 2014 Jeg søkte ikke visum da jeg var i Tyrkia i fjor høst, det ble ordnet på flyplassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå