Gå til innhold

Tinder, litt "teknisk" spørsmål

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har hatt tinder lenge, men ikke brukt det noe særlig. Slettet appen og lagret den på nytt i går. Fikk i hvertfall noen matcher, deriblant en gammel flamme!

Det jeg egentlig lurer på er, er det mulig at det er veldig lenge siden disse tok ja på meg? Er det noen måte å finne ut av det på? Eller får man opp folk noenlunde samtidig?

Anonymous poster hash: 7a497...dc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har hatt tinder lenge, men ikke brukt det noe særlig. Slettet appen og lagret den på nytt i går. Fikk i hvertfall noen matcher, deriblant en gammel flamme!

Det jeg egentlig lurer på er, er det mulig at det er veldig lenge siden disse tok ja på meg? Er det noen måte å finne ut av det på? Eller får man opp folk noenlunde samtidig?

Anonymous poster hash: 7a497...dc4

Man vet aldri når disse personene har likt bildet ditt. Men slettet du appen i går eller da du sluttet å bruke den?

AnonymBruker
Skrevet

Blærk! Var det jeg trodde.. Jeg lastet den ned på nytt i går :) men regner med at når jeg bare slettet appen så ble ikke profilen slettet, så folk kunne se og like/ikke like meg uansett om jeg ikke hadde appen :)

Anonymous poster hash: df662...351

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...