Gå til innhold

IKEA kjøkken IGJEN!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest IKEA?

Ja, det blir det vel sannsynligvis IKEA kjøkken på oss... Hvordan er det med levering og sånn... Og hva med montering?? Har hørt ett skrekkeksempel på en nabo som kjøpte ikeakjøkken, men så manglet en essensiell del av kjøkkenet, dette var de visst tomme for (en underskap eller noe). hun måtte vente ETT ÅR før de kom med det!!!

Hvike erfaringer har dere med levering/montering?? Hva koster det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hente det selv og vi monterte det selv. Har en mann som kan alt :-) Er kjempe fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg fikk IKEA til å ordne montering. De har kontakt med ulike firmaer. Jeg fikk kjøkkenet levert hjem til meg. Alle delene kom. En benkeplate ble ødelagt da de som leverte den mistet den i trappa. De som monterte ordnet med ny bestilling. De ordnet selv kontakt med rørlegger. Da det viste seg at jeg trengte elektriker også så ordnet de det nærmest på timen.

Alt gikk som smurt, men det er klart det kostet noen kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk alle stammene samme dag som vi bestilte, utenom et spesielt skap for hvitevarer.

Deretter måtte vi vente i 3 uker på dører, hvitevarer og litt sånt. Synes slett ikke det var så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi fikk alt levert, og alt var der. Monteringen fra de som Ikea anbefalte, er jeg derimot ikke fornøyd med! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som fikk Ikea-kontaktene til å montere kjøkkenet for dere; Hva måtte dere betale for det?

Hilsen Zala, som blir Ikea-kjøkken eier i sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som setter opp kjøkken for IKEA er at selvstendig firma (var i alle fall det før). Prisene varierer litt etter som du skal ha skap, skuffer, benkeplater osv.

Mener bestemt at det var fra 150 kroner og oppover mot 300 for et skap.

Vi skrudde sammen og fikk opp hele kjøkkenet selv i løpet av et par dager.

De fleste klarer å skru sammen stammene selv, så her er det penger å spare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som fikk Ikea-kontaktene til å montere kjøkkenet for dere; Hva måtte dere betale for det?

Hilsen Zala, som blir Ikea-kjøkken eier i sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror vi betalte 10 000 ekstra, kommer jo an på hvor mye du vil ha gjort og hvor stort kjøkkenet er.

Men jeg anbefaler ikke detter firmaet, de er trege, late og veldig uforsiktige! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bor nærme en Ikea kan det lønne seg å dra ut selv og kjøpe kjøkkenet, og evt. få det hjemkjørt. De fleste kjøkkendelene er lagervare og vi fikk kjøpt alt på stedet.

Bare pass på når de leverer at du teller over, og ikke bare regner med at alt er der.

Ikeakjøkken er rimelig ukompliserte å sette sammen, så har du mulighet til å gjøre det selv sparer du jo endel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Tror vi betalte 10 000 ekstra, kommer jo an på hvor mye du vil ha gjort og hvor stort kjøkkenet er.

Men jeg anbefaler ikke detter firmaet, de er trege, late og veldig uforsiktige! :evil:

Ja, for det er sikkert de samme menneskene som monterer for Ikea i hele Norge :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, for det er sikkert de samme menneskene som monterer for Ikea i hele Norge :roll:

Neida, men jeg bor også i oslo. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...