Gå til innhold

Menns behov for spenning og krydder i hverdagen

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har fått med meg at svært mange menn kjeder seg i forholdet sitt, og søker etter "noe spennende på si".

Hvordan vet jeg at det ikke gjelder min samboer også?

Har kommet over enkelte mistenkelige sider i internettloggen vår (datingsider) men siden han sier han ikke er registrert på noen slik så velger jeg å stole på han. Er jeg naiv? Han sitter foran pc hele dagen på jobb,og har plenty med mulighet til å drive med sånt snusk. Er jeg dum som tror ham?

Hvordan "forsikrer" man seg om at man er nok for kjæresten sin? Sånn at han ikke har dette behovet for å spice opp hverdagene...

Vanskelig å ikke vite 100% om man kan stole på den mannen man er mest glad i... Noen med innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å stole på den du er glad i er til enhver tid et valg du foretar.

Vil du vite om mannen din er tilfreds og glad så må du nesten spørre ham - og du kan jo gjøre ditt for å fortelle ham at du er glad i ham, overraske med litt sexy opplegg, eller en trivelig middag en gang i blant. Vet du at du viser ham og forteller ham at du er glad i ham - ved siden av å forsøke å beholde gnisten i forholdet gjør jo du ditt.

Om han likevel bedrar deg så finner du det nok før eller senere ut - det er umulig å gardere seg og ødeleggende å prøve. Nyt det du har og gjør det beste ut av det du - ikke bekymre deg for det som kanskje kan skje. Lurer du på noe - spør ham.. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er da ikke bare menn som har behov for litt spenning og krydder i hverdagen??

Skrevet
Det er da ikke bare menn som har behov for litt spenning og krydder i hverdagen??

Og du er en kvinne som er gift og søker spenning? :tunge1:

Gjest GreenSky
Skrevet

Og du er en kvinne som er gift og søker spenning? :tunge1:

*kremt* Krydder i hverdagen kan være så mangt. Og spenning kan en skape med partneren, vet du. :wink:

Gjest Poirot
Skrevet
Har fått med meg at svært mange menn kjeder seg i forholdet sitt, og søker etter "noe spennende på si".

Dette gjelder da kvinne rogså. Det er oftest kvinner som tar ut skilsmisse.

Du kan ikke vite om et gjelder din samboer. Man må stole på hvernadre og risikere å gå på en smell.

Gjest Hillary....
Skrevet

Er disse mennene (og kvinnene) så lite datakyndige at de lar loggen ligge igjen uslettet på maskinen når de har noe å skjule? Dette er for basic. Eller?

Hvis jeg bodde sammen med noen og fant Spraydate e.l. på maskinen, så hadde jeg spurt - "Jøss, er det mye moro å titte på på Spraydate eller?" (Jeg har vært innom der og funnet det ganske underholdende når jeg har kjedet meg.)

Så hører man reaksjonen...

Dessuten bør man vite hvordan man har det med kjæresten sin - ikke ta tempen utifra hva slags websider vedkommende er innom....

Gjest Fraggel
Skrevet

Jeg tror også dette er ganske individuelt...

Skrevet
Å stole på den du er glad i er til enhver tid et valg du foretar.

Enig. Man kan ikke gå rundt hele tiden og lure på om partneren er utro. Det er svært ødeleggende for forholdet, og jeg ville i allefall ikke klart å leve med en evig mistenksomhet, hverken mot meg eller at jeg selv mistenkte min samboer.

Skrevet

Hvordan vet jeg at det ikke gjelder min samboer også?

Har kommet over enkelte mistenkelige sider i internettloggen vår (datingsider) men siden han sier han ikke er registrert på noen slik så velger jeg å stole på han. Er jeg naiv? Han sitter foran pc hele dagen på jobb,og har plenty med mulighet til å drive med sånt snusk. Er jeg dum som tror ham?

Hvordan "forsikrer" man seg om at man er nok for kjæresten sin? Sånn at han ikke har dette behovet for å spice opp hverdagene...

Vanskelig å ikke vite 100% om man kan stole på den mannen man er mest glad i... Noen med innspill?

Tror du har rett i mye her! Min ex fortalte meg at menn generelt hadde et primitivt behov (jaktinstinkt) som var veldig sterkt. De trenger anerkjennelse og beundring fra ALLE kvinner, ikke bare fra partneren. Og dette behovet lot seg aldri tilfredsstille helt, slik at de alltid trenger oppmerksomhet og å flørte.

Gjennom hele forholdet måtte jeg bite i meg sinne og frustrasjon når han mer eller mindre åpenlyst flørtet med venninnene sine :evil: :evil: :evil:

aldri mer en sånn mann. Da heller enslig! :evil:

Gjest Enig!
Skrevet

Jeg er helt enig med "Ny i byen".

Min eks fortalte også meg at han hadde behov for oppmerksomhet og anerkjennelse fra alle kvinner han møtte, ikke bare meg. Han la det frem på en måte som gjorde at jeg ble usikker i forholdet. :-x

Det var ikke et forhold å anbefale, nei! Så jeg er enig: enten får mannen være trofast og lojal med trygge rammer om forholdet, eller så er jeg singel 4ever.

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg undrer meg seriøst over at folk som "her det bra" sjekker loggen, jeg.....

Skrevet
Jeg undrer meg seriøst over at folk som "her det bra" sjekker loggen' date=' jeg.....[/quote']

Ja, det undrer meg også. :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg FATTER IKKE hvorfor man må være så forbaska selvopptatt ????

Det er jo selvopptatthet, rett og slett!

Finnes det ikke mange nok ting en bør være med på å utrette i verden, med alle som lider? Hvorfor bare tenke på sine egne behov for krydder og spenning??

Gjest Forsto ikke..
Skrevet

Poirot, hva mente du egentlig med at du undrer deg over folk som "her det bra" i denne sammenhengen?

Jeg forsto ikke.... :oops:

(har lest tråden og lurte bare..) :)

Gjest Poirot
Skrevet
Poirot, hva mente du egentlig med at du undrer deg over folk som "her det bra" i denne sammenhengen?

Jeg forsto ikke.... :oops:

(har lest tråden og lurte bare..) :)

Har kansekj sammenheng med mye annet jeg har lest her. Jeg synes så ofte at folk "som har snill kjæreste" plutselig kommer over mailer, logger, sms osv, og så begynner å mistro ham.

Jeg kan forstå man gjør slik om man har god grunn til å tro han driver med neo. Men om man ikke gjør det, hvorfor sjekker man da slikt? Det er jo å be om mistenklighet og vonde tanker...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja det er sant, Poirot. Hvis mannen er snill, grei og har ens tillit og han er pålitelig- hvorfor skulle de da plutselig som lyn fra klar himmel sjekke logger og mistenke ham?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...