Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 24 år, vært sambo med dama i 4 år.

Hun var utro og usikker på forholdet ca 7 mnd siden.

Så trodde jeg dem sluttet og snakke.. Gjorde nok det i en mnd.

Fant nettopp en Email der hun har vært aktiv....

Jeg har "mistet" mine venner pga forholde, vi har også flyttet vekk..

Men jeg tror ikkje jeg klarer mer av dette. Men har absolutt ingen andre en henne, har bare blitt sånn, men har ikke det bra i forholde vårt lenger, men om jeg velger og gå så blir jeg helt alene..

Tror det blir vanskelig og gjør det slutt..

Noen som har vært borti samme greiene, eller har noen kloke ord ??

Mvh frustrert mann 24..

Anonymous poster hash: 84cbd...016

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begynn å tenke over hvordan liv du vil ha etter forholdet, skaff deg en bekjentskapskrets, et par nye hobbyer du synes er morsomt som opptar tiden din og hvor du treffer folk. Det er lettere å gå ut av et forhold når du har folk rundt deg og ting å gjøre, ellers kan man fort bli sittende i leiligheten å stirre i veggen og sture. Ta gjerne kontakt med de vennene du hadde før selv om det er en stund siden dere har prates, hvem vet kanskje du kan få ny kontakt med dem igjen men husk at å bygge vennskap og tillit tar tid så begynn med en gang. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 60cef...0bf

AnonymBruker
Skrevet

Du er verdt mer enn hva hun klarer å gi deg. 'Kvitt deg med henne', flytt tilbake til dit du flytet fra, gjennoppta kontakt med tidligere venner og begynn å finne deg selv - blomstre og leve igjen, du er verdt mer enn å gå å tumle i rundt i skyggen av en utro kjæreste.

Anonymous poster hash: af3b0...a21
Gjest brutal_mann
Skrevet

Det smerter meg å si det, men det virker som om hun ikke respekterer deg. Ønsker du å være i et forhold med et menneske som har valgt å rive deg ned? Partnere skal løfte hverandre. Det er dessverre ikke det hun gjør med deg. Du må løfte deg selv. Noe som nok innebærer å gå fra henne og finne tilbake til DITT liv.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...