AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1 Skrevet 13. mai 2014 Huff, blir ganske oppgitt. Er ikke lett å finne seg en jente. Blir litt sjalu på folk som greier det når jeg går på gaten eller ellers. Så enda litt til når f.eks. folk fra den tredje verden finner seg ei jente fra her til lands, for de som kjent lar ikke sine jenter gjør som de vil. Hvordan takle det å bli sjalu? Prøve å tenke på noe mer vetig? :S Anonymous poster hash: d8e18...b99 2
Gjest brutal_mann Skrevet 13. mai 2014 #2 Skrevet 13. mai 2014 Det er en naturlig reaksjon som folk flest ikke ønsker å vedkjenne seg. Så lenge det ikke tar overhånd så er det helt greit. I perioder der en føler seg alene og en gjerne skulle hatt litt nærhet (både mentalt og fysisk) så kan det være vanskelig å glede seg over andres glede. Men om du lærer deg til å sette pris på andres lykke så vil du fort fremstå som en person som andre ønsker å være i nærheten av. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Patetisk Anonymous poster hash: 3e497...e01 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Patetisk Anonymous poster hash: 3e497...e01 Patetisk er det ja, men hadde aldri sagt det til noen Anonymous poster hash: d8e18...b99
missioncomplete Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Du er ikke patetisk. Jeg opplevde før at jeg ble veldig lei meg og sjalu bare av å se lykkelige par på min alder. Måten du kan motvirke denne sjalusien på er å finne ut hvorfor du ikke klarer å finne deg en dame. Drar du på de riktige stedene? Er du sosial nok til å kunne treffe nye kvinner bestandig? Fremstår du som desperat? Kan kanskje utseende ditt være et midlertidig hinder (sier ''midlertidig'' da ALLE kan bli mer attraktive ved å få seg en ny stil og frisyre)? Det er virkelig en kunst å få seg en kjæreste, føler jeg
Gjest Minpin Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Kanskje det er på grunn av fordommene dine at du ikke får deg dame. >:/
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Kanskje det er på grunn av fordommene dine at du ikke får deg dame. >:/ Tror ikke det har noe med saken å gjøre, vi vet jo det at jentene er mindre frie. Og det er synd. Anonymous poster hash: d8e18...b99
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Tror ikke det har noe med saken å gjøre, vi vet jo det at jentene er mindre frie. Og det er synd.Anonymous poster hash: d8e18...b99 Tror du virkelig det gjelder alle? Jeg har selv vært samboer med en irakisk muslim, og merket ingen forskjell i forhold til en norsk mann.Anonymous poster hash: 06d15...96e 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 Jeg kjenner og forstår følelsen. Men du kommer mye bedre ut om du ikke leter etter feil ved andre som har dame, men heller tenker på hva du kan gjøre for å få deg kjæreste selv. Be om tilbakemeldinger fra jenter du kjenner. Be dem være ærlige. Spør f.eks: - sier jeg ting du reagerer negativt på? - gjør jeg ting du regerer negativt på - er et noe ved stilen/framtoningen min u reagerer på? - hva kan jeg gjøre for å bli mer attraktivt? - hvilke arenaer kan du forelå for å møte jenter? - kjenner du en singel jente du tror jeg kunne passe sammen med?Anonymous poster hash: 5e98c...74b 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 Jeg har selv vært samboer med en irakisk muslim, og merket ingen forskjell i forhold til en norsk mann.Anonymous poster hash: 06d15...96e Hvis han var en praktiserende muslim og du ikke så noen forskjell, må du ha levd i en egen verden på den tiden. Det er forskjell på vanlige norske gutter og muslimer. Anonymous poster hash: a5b94...254
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #11 Skrevet 13. mai 2014 Tror du virkelig det gjelder alle? Jeg har selv vært samboer med en irakisk muslim, og merket ingen forskjell i forhold til en norsk mann.Anonymous poster hash: 06d15...96e Det jeg snakker om er døtrene og søstrene, jeg vet ikke noe særlig hvordan disse jentene her til lands har det i slike forhold. Anonymous poster hash: d8e18...b99
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #12 Skrevet 13. mai 2014 Jeg kjenner og forstår følelsen. Men du kommer mye bedre ut om du ikke leter etter feil ved andre som har dame, men heller tenker på hva du kan gjøre for å få deg kjæreste selv. Be om tilbakemeldinger fra jenter du kjenner. Be dem være ærlige. Spør f.eks: - sier jeg ting du reagerer negativt på? - gjør jeg ting du regerer negativt på - er et noe ved stilen/framtoningen min u reagerer på? - hva kan jeg gjøre for å bli mer attraktivt? - hvilke arenaer kan du forelå for å møte jenter? - kjenner du en singel jente du tror jeg kunne passe sammen med?Anonymous poster hash: 5e98c...74b Enig i den Anonymous poster hash: d8e18...b99
Gjest Nanna87 Skrevet 13. mai 2014 #13 Skrevet 13. mai 2014 Hvorfor ikke bare ta deg en gi faen periode? Jeg har gjort det nå og har aldri hatt det bedre.
misstealover Skrevet 13. mai 2014 #14 Skrevet 13. mai 2014 Det er nok veldig normalt, og ikke noe galt i det synes jeg. Bare du ikke lar det gå ut over andre så klart. Bare vær tålmodig; du kan møte henne når som helst og hvor som helst. Har hørt at det er lettere å ikke lete etter kjærligheten, men bare leve livet og se hva som skjer. Sjansen blir jo sikkert større om du drar på sosiale sammenkomster, drar på cafe, kjøpesenter eller kommer deg inn i et nytt miljø der du kan bli kjent med folk. F.eks. treningssenter/et nytt treningssenter. Jo mer sosial du er/jo mer du omgås mennesker, jo større blir kanskje sjansen for å møte den rette? Jeg møtte min samboer på en skole vi gikk på. Han fikk skoleplass, helt tilfeldig (han skulle ikke gå skole en gang). Hadde han ikke tatt i mot skoleplassen, hadde vi nok ikke møttes. Det er så tilfeldig, og så interessant. Mitt søskenbarn fant sin kjære i Mexico av alle plasser, og nå er de gift og har barn... Så, det er håp for deg! Bare vent
Gjest brutal_mann Skrevet 13. mai 2014 #15 Skrevet 13. mai 2014 Patetisk Anonymous poster hash: 3e497...e01 Slik snakker bare en person som aldri har kjent på ensomhetens pinsler.
Gjest brutal_mann Skrevet 13. mai 2014 #16 Skrevet 13. mai 2014 Tror ikke det har noe med saken å gjøre, vi vet jo det at jentene er mindre frie. Og det er synd. Anonymous poster hash: d8e18...b99 Om så e tilfelle, hvordan hindrer det deg fra å finne en kvinne å bli lykkelig sammen med? Det er riktig at det trengs masse feminisme i mange land og miljøer, men ikke la det hindre deg i å finne en god kvinne å bli glad i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå