AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Jeg har en kronisk sykdom, og er pr idag ikke i jobb p.g.a den, men på disse datingsidene kommer jo spm opp "hva jobber du med". Da liker jeg å være ærlig, men det virker som om det skremmer bort guttene, at jeg faktisk har en kronisk sykdom... Så da lurer jeg på hvor tidlig ville du fortalt det? Anonymous poster hash: afe17...753
Chifru Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Jeg mener det kommer litt ann på hva denne sykdommen er.
sverre Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Det ville jeg fortalt sporenstreks, for å luke ut gutter/menn med fordommer mot kronisk rammede personer.
Pixxie Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Har jo litt med hvordan en blir sett på når man ikke jobber. Tror nok mange, som ikke er i samme situasjon selv, ville ha stemplet deg som en lat naver. Enten så får du fortsette å fortelle det og luke ut slike folk eller så får du si at du er "mellom jobber akkurat nå" som det heter så fint 1
Gjest brutal_mann Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 I dette tilfellet vil ærlighet vare lengst. Dessverre vil ærligheten føre til en merkbart høyere terskel. La terkselene bli høy! Ærlighet og integritet verdsettes i lengden. 2
Pastels Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Kjent på akkurat det samme som deg! Jeg har truffet de som har skjønt situasjonen og ikke virker dømmende. Har møtt flere gutter som er kjempeengasjert i det de driver med, men har støttet meg i min situasjon. Da går man fra å føle seg mindreverdig til å virkelig kunne være ærlig og ikke føle så mye på et muligens dårlig selvbilde Det finnes mange forståelsesfulle menn der ute, ting er ikke svart-hvitt, og det tror jeg reflekterte folk fort skjønner
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Jeg er student. På arbeidsavklaringspenger pga skoliose. Forteller det til sjelden til noen. Alle tror jeg får støtte fra lånekassen. Når jeg forteller det til noen, så må jeg i gang med lang forklaring og det gidder jeg ikke. Anonymous poster hash: 69212...1a4 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Det er både ME og angst... Angsten har jeg ikke sagt så mye om, men ME'n nevner jeg.. Vil jo ikke lure noen heller, for sykdommen er jo dessverre en del av pakka meg..Anonymous poster hash: afe17...753
Pene sko... Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Jeg mener man burde fortelle om det så tidlig som mulig. Da slipper vedkommende å lure på hva som skjer i tilfelle noe anfall eller reaksjon relatert til sykdommen oppstår. Da vet man hva som skjer og hva det skyldes, og man er da også bedre egnet til å forstå. Alt er ikke enkelt å forstå før noen forteller deg om det. Desto mer du forteller, desto mer forstår jeg. Informasjon av sådan art ser jeg først og fremst på som noe som skal hjelpe, ikke utelukke. Endret 13. mai 2014 av Pene sko...
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 Jeg synes slike ting bør komme frem så tidlig som mulig. Ja mange vil sikkert bli skeptisk og ikke gi deg en sjanse, det er helt greit, bare la de gå. For de er ikke riktige for deg uansett. Men om jeg ville satt diagnosen i selve teksten/profilen er jeg usikker på. Anonymous poster hash: 26655...60b
Gjest Terra. Skrevet 13. mai 2014 #11 Skrevet 13. mai 2014 Jeg har en kronisk sykdom, og er pr idag ikke i jobb p.g.a den, men på disse datingsidene kommer jo spm opp "hva jobber du med". Da liker jeg å være ærlig, men det virker som om det skremmer bort guttene, at jeg faktisk har en kronisk sykdom... Så da lurer jeg på hvor tidlig ville du fortalt det? Anonymous poster hash: afe17...753 Ville fortalt det så fort jeg skjønte at interessen fra den andre var der og jeg selv var interessert. Godtas det ikke er det ikke en å satse på tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå