AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Hei! Kjæresten min er 19 år og har ADHD. Jeg har ikke tenkt noe over dette og har visst det siden før vi ble sammen. Jeg er ikke akkurat noe lege, og vet heller ikke så mye om diagnosen. Så jeg lurer derfor på hvordan ADHD påvirker oppførselen hans/valgene han tar/det han sier osv? Jeg er vandt med hvordan han er, men lurer på hvorvidt en del av oppførselen hans skyldes ADHD. Hadde satt veldig stor pris på om noen har erfaringer, tips eller råd!:-)Anonymous poster hash: 09298...710
Gjest constance90 Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Det er så forskjellig fra person til person. Hvis han tar medisiner så er mye av hans forskjeller "redusert". Det er ingenting å være bekymret for
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Tar denne AB for ikke å bli gjenkjent. Kjæresten min har det. Men ganske mild versjon. Han tar ikke medisiner, men jeg merker likevel lite til det. Han kan være litt brå, rastløs og kan til tider ha et kraftig temperament. Han er svært dårlig til å se sine egne feil, og enda verre til å sette seg inn i andres tanker og følelser. Nå hørtes dette veldig ille ut, men dette var bare en beskrivelse med fokus på det negative. Alt i alt er han en bra fyr, og det at han har ADHD merkes egentlig ikke. Broren hans er verre. Han burde tatt medisinene sine, men gidder ikke fordi han synes de "lammer" ham. Han er aggressiv, ekstremt rastløs, kan si de styggeste ting til alle han er glad i, voldelig når han blir sinna på sin kjære. Han er rett og slett syk. Er nok ikke bare adhd'en som gjør det. Men det har nok mye med saken å gjøre. Anonymous poster hash: 3fbaa...908
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå