AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 La oss si du var sammen med en mann...dere hadde vært sammen 6 år Han er ganske kjekk, veldig snill, en mann som aldri ville gjort noe for å såre deg, en mann som er morsom og har masse selvironi, en mann som tjener godt over en mill i året og lar deg fritt disponere kortene hans, en mann som aldri ville vært utro og som elsker deg dypt og inderlig selv når du har lagt på deg 30 kilo og ligger i sofaen med fett hår og kviser... En mann som godtar dine sære hobbier.. En mann som vil tilbringe resten av livet sitt med deg og få barn med deg men du er ikke særlig forelsket.... det er liksom ikke noe spenning... Hva hadde du gjort..? Anonymous poster hash: 6738b...079 Anonymous poster hash: 2b144...a08
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Hvis du ikke er forelsket ville jeg lett videre. Anonymous poster hash: e4480...7aa
Chien Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Først ville jeg sett på meg selv og prøvd å finne ut hvorfor i all verden jeg har lagt på meg 30 kg, og ligger i sofaen med fett hår og kviser. Det sier seg selv at et forhold ikke beholder sin gnist når man slutter å bry seg om hvordan man ser ut, slutter å ta vare på seg selv og ellers bare gir faen... Jeg mener ikke at det nødvendigvis er bare din feil, men å opprettholde gnisten i forholdet innebærer faktisk at man pleier forholdet. Og første bud, er etter min mening, å ta vare på seg selv, gjøre seg attraktiv for sin partner, og investere i gode opplevelser. 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Først ville jeg sett på meg selv og prøvd å finne ut hvorfor i all verden jeg har lagt på meg 30 kg, og ligger i sofaen med fett hår og kviser. Det sier seg selv at et forhold ikke beholder sin gnist når man slutter å bry seg om hvordan man ser ut, slutter å ta vare på seg selv og ellers bare gir faen... Jeg mener ikke at det nødvendigvis er bare din feil, men å opprettholde gnisten i forholdet innebærer faktisk at man pleier forholdet. Og første bud, er etter min mening, å ta vare på seg selv, gjøre seg attraktiv for sin partner, og investere i gode opplevelser. ja altså, disse kiloene kom som bivirkninger på medisiner som måtte taes en periode.. Jeg er frisk nå, og har gått ned 30 kilo igjen. Poenget er at han fortsetter å elske meg uansett hvordan jeg så ut, fortsatte å ha lyst på meg og si at jeg var fin. Hvor mye forelskelse er det normalt å føle etter 6 år er spørsmålet...At jeg elsker fyren er det jo ingen tvil om. Anonymous poster hash: 2b144...a08
Cascade Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Der er mange årsaker til hvorfor man er sammen, man trives, føler seg verdsatt og elsket, man får all den hjelp man ber om osv. Er man forelsket i tillegg er det jo jackpot. I mange forhold er der stor forskjell på følelser. Jeg er fortsatt veldig forelsket i samboeren min etter over tyve år, hun er den perfekte kvinnen på mange måter, høyt utdannet, interesserer seg for mange ting, får lett venner selvom hun ikke vil ha det osv. Desverre ser hun mere på meg som en venn, en hushjelp, en hun kan støtte seg til, sex interesserer henne ikke. Hun er aldrig fornøyd med utseendet, hun vet jeg elsker henne uansett men hun tenker på andre, det er de hun vil ha komplimenter fra, ikke fra meg jo. Jeg er vill etter henne og kan ikke holde fingrene fra henne, det irriterer henne jo litt da hun ser det som konstant mas. Så, kan ikke råde deg men seks år er jo litt tid da....
Gjest brutal_mann Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Etter 6 år er det ennå fullt mulig å være hodestups forelsket i noen. Det er også mulig å elske noen dypt og inderlig. Da er spørsmålet om du velger å la deg bli elsket av denne mannen? Setter du pris på og blir gald av hans følelser for deg?
Britt Banditt Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Jeg ville jobbet med å få tilbake spenningen.. Det er ikke rart at spenningen er borte hvis dere ikke gjør noe for å opprettholde den.
Colargol Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Vel, et av mine største mål med livet er å kunne våkne opp når jeg er 70 og tenke at jeg virkelig stod på i livet mitt for å gjøre meg selv glad, hele veien. Jeg tror nemlig det er lettere å gjøre andres live mer happy om jeg er happy -uansett hvordan jeg lever ellers. Så når det kommer til partner så står jeg egentlig igjen med kun et valg, -å vente til jeg finner noen som gjør meg lykkelig, og som jeg vet at jeg også gjør lykkelig. Så -hva med deg? Endret 13. mai 2014 av Colargol
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 ja altså, disse kiloene kom som bivirkninger på medisiner som måtte taes en periode.. Jeg er frisk nå, og har gått ned 30 kilo igjen. Poenget er at han fortsetter å elske meg uansett hvordan jeg så ut, fortsatte å ha lyst på meg og si at jeg var fin. Hvor mye forelskelse er det normalt å føle etter 6 år er spørsmålet...At jeg elsker fyren er det jo ingen tvil om.Anonymous poster hash: 2b144...a08 Fin på noe spennende med ham.Anonymous poster hash: d568f...6ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå