Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en uke siden kranglet jeg og min samboer. Der sa han til meg at ingen brydde seg om meg og at jeg ikke hadde noen venner og jeg kom til å bli feit og ekkel , og jeg begynner fortsatt å grine når jeg tenker på det. Dagene etter krangelen sa han unnskyld flere ganger men det var alltid rett før han skulle ut døren. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, for jeg vet ikke om jeg vil fortsette dette forholdet.

Grunnen til at han sa dette var fordi jeg lå inne en uke og bare så på tv (sliter med depresjoner og hadde ikke lyst å omgås med noen)

Jeg har bare 4 nære veninner og det er grunnen til at han sier jeg ikke har venner.

Jeg merker at når jeg er med venninnene mine så er jeg mye gladere enn når jeg er med han...

Hva tenker dere ?

Anonymous poster hash: afc4d...057

Videoannonse
Annonse
Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg tenker at du fortjener bedre!

Skrevet

At han er gift for din lykke. Jeg hadde ikke orket være i et forhold med noen som konstant psyker meg ned. Livet er for kort til slikt. Fjern ugresset, og behold blomstene. Du sier selv du er lykkeligere med vennene dine enn med han. Høres ikke ut som et sunt forhold, og jeg anbefaler deg å ta hatten din og gå.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at du fortjener bedre!

Sier meg enig med Chloe jeg!

Skrevet

Du sier at dere kranglet, men du nevner bare hva han har sagt. Hvorfor sa han det, hva sa du som gjorde han så sint? Vanskelig å føle sympati for noen når man kun forteller på en slik subjektiv måte.

Skrevet

Jeg tenker at han er usympatisk, og at du heller bør omgås vennene dine mer og han mindre. Helt ærlig. Jeg har selv slitt med kraftige depresjoner, og det er ingenting som er verre enn å da omgås mye med en som hverken forstår eller kommer med noe konstruktivt. Tilbring tid med de som gir deg noe, heller enn de som tapper deg for krefter. Prøv å sette deg ned med han og snakk ordentlig med han om hva som ble sagt, få høre hva bakgrunnen for det var, men helt ærlig vet jeg ikke om JEG ville tilgitt sånne kommentarer med det første.

Skrevet

Jeg tenker det, at du ikke har det bra i et slikt forhold. Uansett hvor sint man kan bli, så sier man bare ikke sånt UANSETT hvem det er til. For en ufordragelig kjæreste du har, sorry mac men han der hadde jeg kasta på hue og rævva ut fortere enn svint.

AnonymBruker
Skrevet

Du sier at dere kranglet, men du nevner bare hva han har sagt. Hvorfor sa han det, hva sa du som gjorde han så sint? Vanskelig å føle sympati for noen når man kun forteller på en slik subjektiv måte.

Det begynte med at han ville ha sex når jeg lå å sov og skulle opp om et par timer. Jeg sa at jeg ikke orket for jeg var så trøtt så da ble han kjempe sur og slengte meg full i drit.

Han har ikke giddet å ta seg tid til meg på en mnd og når jeg sier det, svarer han med å si at det er jo ingenting å finne på

Anonymous poster hash: afc4d...057

Gjest brutal_mann
Skrevet

En partner som elsker en oppfører seg ikke slik. En partner som er glad i deg vil gjøre det vedkommende kan for å bygge deg opp. Den som elsker den ser. Den ser den andres smerte og tilbyr lindring. Dere virker ikke som om dere er bra for hverandre. Du er deprimert og han evner ikke å gi deg lyst til å gjøre noe med depresjonen. Slik skal det ikke være. Ta tak i deg selv og se hva du kan gjøre for din egen lykke. Finn verdien i deg selv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...