Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For et par måneder siden ble jeg kontaktet av en mann via en nettdating side jeg har hatt en profil på en stund. Han synes jeg virket som en interessant person og lurte på om jeg var interessert i å være venner med ham. Han sa at når jeg leste profilen hans ville jeg forstå hvorfor det var alt han ba om.

Da mannen er kjekk og virket interessant tok jeg meg bryet med å lese profilen hans. Han er rammet av et syndrom som gir muskelsvinn i hele kroppen. Han kan ikke bevege annet hodet og kontrollerer PC'n sin med munnen. Han er avhengig av respirator for å puste.

Vi startet med å sende eposter, deretter begynnte vi å chatte via Skype, først skrev vi til hverandre, den siste tiden har det vært videosamtaler. Vi har knyttet et sterkt bånd på kort tid og til min overraskelse er jeg tiltrukket av ham. Jeg har alltid synes begrepet "soul mates" (sjelefrender/tvillingsjeler etc) er tåpelig, men nå er jeg ikke så sikker. Vi har en sterk tiltrekning til hverandre og jeg har aldri hatt tilsvarende følelser for en annen mann. Han har gitt uttrykk for tilsvarende følelelser og har nå invitert meg til å besøke ham i pinsen (bor ikke i Norge).

Jeg er fristet til å takke ja. Samtidig er jeg usikker pga av sykdommen hans. Jeg har aldri kjent noen med funksjonshemming. Jeg vil ikke miste ham som venn, men samtidig er jeg usikker på om jeg ønsker å ta forholdet vårt lenger enn vennskap. Jeg vet at invitasjonen har romantiske baktanker/intensjoner; han drømmer om at jeg skal oppfylle noen seksuelle fantasier han har. Det har han vært åpen om. Han vil også om at vi skal bli bedre kjent face to face.

Noen råd/tanker?

Anonymous poster hash: 705ba...9ab
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha sex med noen, sånn er det bare...

Anonymous poster hash: 4ff2c...03d

AnonymBruker
Skrevet

Kan han i det hele tatt ha sex? Virker ikke spennende å ha sex med en som kun ligger der.<br /><br />

Anonymous poster hash: 25f58...fb0

AnonymBruker
Skrevet

:popcorn:

Anonymous poster hash: 76a04...fbd
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvis det føles riktig for deg, hvem er vi andre til å dømme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...