Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Trenger enda en prøvekanin for et annet tarotlegg. Her er legget: 1. Best energi i Nymånen i øst (i kommunikasjon, tanke, informasjon, intensjon, meditasjon). 2. Best energi i Nymånen i syd (lidenskap, kreativitet, seksualitet, personlig makt). 3. Best energi i nymånen i vest (følelser, intuisjon, drømmer, medfølelse). 4. Best energi i Nymånen i Nord (stabilitet, sikkerhet, helse, finanser) 5. Best energi med månen i sentrum (Det åndelige). Vi får se hvilken stokk jeg bruker, tror jeg må velge en av de mer surrealistiske.
Måndagsbarn Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Er dette noe man bør kunne noe om, eller vil du bare ha noen å øve/prøve på? Jeg kan ingenting om tarot, men melder meg gjerne hvis du trenger og ønsker noen!
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Er dette noe man bør kunne noe om, eller vil du bare ha noen å øve/prøve på? Jeg kan ingenting om tarot, men melder meg gjerne hvis du trenger og ønsker noen! Jeg trenger en forsøkskanin og siden du var den første som svarte blir det deg jeg skal lese for. Hvis du vil. 1
Måndagsbarn Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Jeg trenger en forsøkskanin og siden du var den første som svarte blir det deg jeg skal lese for. Hvis du vil. Gjerne! Kjempespennende Ønsker du noe fra meg/er det noe jeg kan hjelpe til med?
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Gjerne! Kjempespennende Ønsker du noe fra meg/er det noe jeg kan hjelpe til med? Ingenting, jeg skal være ferdig før jeg legger meg i morgen.
Måndagsbarn Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Ingenting, jeg skal være ferdig før jeg legger meg i morgen. Yay! Gleder meg
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #8 Skrevet 12. mai 2014 Patetisk.Anonymous poster hash: 82ef1...732 1
Purple Diamond Skrevet 12. mai 2014 #9 Skrevet 12. mai 2014 Patetisk.Anonymous poster hash: 82ef1...732 Hvorfor gidder du å svare? 3
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2014 #13 Skrevet 13. mai 2014 på meg sjølv. Sånn kan det gå. Ååå jeg også vil Du har en 'guinea pig' her. Beklager, det må bli en annen gang.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2014 #14 Skrevet 13. mai 2014 Hei Måndagsbarn, da er lesningen din klar. 1. Best energi i Nymånen i øst (i kommunikasjon, tanke, informasjon, intensjon, meditasjon). 2. Best energi i Nymånen i syd (lidenskap, kreativitet, seksualitet, personlig makt). 3. Best energi i nymånen i vest (følelser, intuisjon, drømmer, medfølelse). 4. Best energi i Nymånen i Nord (stabilitet, sikkerhet, helse, finanser) 5. Best energi med månen i sentrum (Det åndelige). Jeg har brukt Sweet Twilight Tarot og jeg trakk kortene Ypersteprestinnen, Vognen, Elskerne, Rettferdighet, Magikeren. Hmm, bare kort fra den store Arcana i legget her, vel, vel, det blir seg noen måneder fremover for deg. 1*. Best energi i Nymånen i øst (i kommunikasjon, tanke, informasjon, intensjon, meditasjon). Yppersteprestinnen. Det som slår meg når jeg ser kortet er at den her damen sitter på tronen i dype tanker alene. Det er noen mus der og ei katt som kikker lengselsfult på dem, men hun er det eneste mennesket. Som arketype så snakker Yppersteprestinnen om informasjon og dens allierte, i praksis hvor mottagelig er du for informasjon i rundt som ikke blir skrevet og sagt til deg direkte. Du bør prøve å abosrber hva som foregår og hold det for deg selv. Vær passiv i stedet for proaktiv og uansett hva dine intensjoner er bare hold kortene inntil eget bryst. Søk svar innad i stedet for hos andre. 2*. Best energi i Nymånen i syd (lidenskap, kreativitet, seksualitet, personlig makt). Vognen. Kortets sentrale karakter er en ganske lite tillitvekkende type med corps paint og dandyaktige klær og en slange kveilet rundt midjen. Selv om er tegnet stor så ser det ikke ut til han er sjefen ved nærmere ettersyn, det er en annen mann med et hovmodig uttrykk i ansiktet der og det ser ut til at han gir ordrer. Det ser ut til at du vil være ganske dominerende seksuelt i sommermånedene, kanskje du rett og slett ikke får nok og at den her nye sulten vises i din holdning til de rundt deg. Kreativt sett så er en sånn sult alltid en fordel, fordi med litt disiplin så kan den brukes andre steder enn bare sengen. 3*. Best energi i nymånen i vest (følelser, intuisjon, drømmer, medfølelse). Elskerne. To stykker på ei lita øy alene og omringet av rosa og røde roser?? Hva kan være mer romlemantisk enn det??? De positive energinivåene som manifisterte seg i forrige kort vises også her, men er nu her temperert med sensualitet, noe som krever en viss intuisjon, som igjen blir en referanse til Yppersteprestinnen. Elskerne er også kortet for de store valgene vi tar i livet, så det spørs om det ikke vil bli et valg å ta for deg som vil følge deg i lang tid fremover. 4*. Best energi i Nymånen i Nord (stabilitet, sikkerhet, helse, finanser) Rettferdighet. Fru Justitia er her en gymnast i gammeldags gymdrakt. Hun jobber nok hardt med å holde balansen når det kommer til prinsippet mellom just og fair, men det er en jobb som må gjøres. Slangen som vi såg i Vognen har kommet tilbake, og rekker henne et sverd med halen sin. Vi husker jo sist gang en slange gav en kvinne noe, det er jo derfor vi har kunnskap, jmf Yppersteprestinnen. Jeg tolker kortet sådan at når det kommer til egen økonomi og stabilitet så bør du ikke fire på en skit for å være i ledelsen. Vær forsiktig, noen ganger så skal det lite til at ens regnskap havner i ubalanse og da er det enkelt å begynne å bøte på med kortsiktige løsninger. 5*. Best energi med månen i sentrum (Det åndelige). Magikeren. Mannen på bildet kikker rett på oss mens han holder en spådomskule mellom hendene. Han er kledd slik vi ser for oss en middelaldersk alkemyst, dog er meget moderne all den tid menn ikke smykket seg med dobb i øret på den der tid. Katten som sitter på bordet foran ham holder en mynt i poten. Kikker ettertenksomt på den, kanskje samme katt som vi såg i Yppersteprestinnen?? Hele legget har flust av posotive kort fra SA og det kulminerer med Magikeren og personlig så synes jeg ikke det kunne blitt en bedre ende, energiene og lekskjonen om å være observant vil kulminere med hva Magikeren har å si, nemlig å bruke det du har når tiden er inne. Og aldri før. Tenk på hva Captain Jack Sparrow sa om "opportune moment" og lev etter det. Interessant nok så observerte jeg at energiene Øst, Vest og Nord alle balanserte Luft - Vann energien eksemplarisk og vil nok spille en vital rolle i ditt liv i de neste fem månedene. Enda en ting å notere seg bak øret er at alle kortene som kom opp er fra begynnelsen av hva Tarotistene kaller Narrens Reise, så det spørs om at etter jul så begynner det noe nytt fra scratch for deg. Jeg må egentlig bare tilføye det, selv om det ikke har noe med legget å gjøre overhodet. Uansett så håper jeg at du synes jeg har gjort deg og legget rettferdighet og jeg ser frem til din tilbakemelding. Gjest.
Måndagsbarn Skrevet 13. mai 2014 #15 Skrevet 13. mai 2014 Tusen takk! Dette er veldig spennende, og jeg har mye personlig "på gang" som jeg jo håper at jeg kan bruke til min fordel og som kan endre livet mitt drastisk de neste årene - den aktuelle perioden som er avgjørende kommer nå i løpet av de neste 4 månedene. Jeg synes det er veldig morsomt at du fikk disse kortene, sist jeg forsøkte meg fikk jeg nemlig også yppersteprestinnen som første kort i et legg- hun dukker stadig opp i livet mitt i forskjellige vinklinger og versjoner, det samme gjør døden og vognen. Det føles nesten litt som at hun prøver å lære meg en lekse, og jeg har gjort mitt beste for å ta det til meg Jeg ble veldig nysgjerrig på det du kalte Narrens Reise, har du tid og mulighet til å fortelle litt om hva dette går ut på? Elskerne, og den dominerende seksualiteten, tar jeg som et ensidig spennende og positivt tegn! Jeg har en fantastisk mann som jeg (forhåpentligvis) skal få tilbringe mer tid med denne sommeren enn vi har hatt mulighet til før, vi bor ikke i samme land Så det høres absolutt riktig ut, haha Jeg håper og ønsker så gjerne å tolke rettferdighetskortet slik at rettferdigheten virkelig seirer! Jeg har jobbet svært hardt for å oppnå noe som nå er så nære, så nære. Jeg må rett og slett bare spisse blyanten og jobbe på videre. Tusen takk for et spennende legg, Gjest!
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2014 #16 Skrevet 14. mai 2014 Tusen takk! Dette er veldig spennende, og jeg har mye personlig "på gang" som jeg jo håper at jeg kan bruke til min fordel og som kan endre livet mitt drastisk de neste årene - den aktuelle perioden som er avgjørende kommer nå i løpet av de neste 4 månedene. Jeg synes det er veldig morsomt at du fikk disse kortene, sist jeg forsøkte meg fikk jeg nemlig også yppersteprestinnen som første kort i et legg- hun dukker stadig opp i livet mitt i forskjellige vinklinger og versjoner, det samme gjør døden og vognen. Det føles nesten litt som at hun prøver å lære meg en lekse, og jeg har gjort mitt beste for å ta det til meg Jeg ble veldig nysgjerrig på det du kalte Narrens Reise, har du tid og mulighet til å fortelle litt om hva dette går ut på? Elskerne, og den dominerende seksualiteten, tar jeg som et ensidig spennende og positivt tegn! Jeg har en fantastisk mann som jeg (forhåpentligvis) skal få tilbringe mer tid med denne sommeren enn vi har hatt mulighet til før, vi bor ikke i samme land Så det høres absolutt riktig ut, haha Jeg håper og ønsker så gjerne å tolke rettferdighetskortet slik at rettferdigheten virkelig seirer! Jeg har jobbet svært hardt for å oppnå noe som nå er så nære, så nære. Jeg må rett og slett bare spisse blyanten og jobbe på videre. Tusen takk for et spennende legg, Gjest! Takk for god tilbakemelding, Måndagsbarn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå