AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Til tider kan det kjennes ut som om samvittigheten min spiser meg opp. Ofte har jeg ikke grunn til å ha noen form for dårlig samvittighet, men uansett hvor mye jeg prøver å overbevise meg selv om det, klarer jeg ikke bli kvitt den følelsen og klumpen i magen. Dette gjelder spesielt når det kommer til kjæresten min. Han er en litt egoistisk person, og tenker som regel kun på seg selv. Har vi sex så pleier han veldig ofte å komme før jeg får så mye ut av det. Prøver da å fortelle han at det hadde vært fint om jeg også kunne fått litt, men da sier han som regel bare unnskyld og tenker ikke noe mer over dette. Tanken på å faktisk avslutte sexen midt i akten for å få fram et poeng etter jeg har blitt tilfredsstilt er fristende, men jeg klarer/vil ikke fordi da får jeg vondt av han.. Han er ufattelig treig til å svare på meldinger eller så svarer han ikke. Skriver jeg en koselig og søt melding til han, kan han bare se på den og la være å svare meg. Sender han nattamelding til meg for en gangs skyld, frister det å gi han samme mynt tilbake. Klarer jeg å la være å svare? Nei. Jeg vil liksom bare være en snill og god kjæreste, som han kan sette pris på. Han tenker sikkert ikke over om jeg ikke svarer han en gang, men likevel, jeg behandler han slik som jeg ønsker å bli behandlet selv. Dette gjelder også hvis vi har hatt en diskusjon og jeg har uttrykt hva jeg føler, så kan jeg gå med vondt og dårlig samvittighet i mange dager fordi jeg ikke vil virke sutrete og er redd for at ting ble tolket feil osv! Han er en utrolig snill og god fyr, men bare utrolig vimsete og fjern. Vet godt at han tar meg og alt jeg gjør for han bare for gitt, og det sårer meg ganske mye. Har klart å være mot han slik som han er mot meg noen ganger, og da merker jeg at han plutselig svarer meg på minuttet, ringer meg, tar iniativ til ting. Men jeg nekter å spille et jævla spill. Vet han bryr seg utrolig mye om meg, og derfor får jeg sååå dårlig samvittighet hvis jeg liksom skal være like utilgjengelig sånn som han er. Er det seriøst vanlig å få dårlig samvittighet over absolutt alt? Sliter meg selv helt ut av all tenkinga, jeg! Hahaha Anonymous poster hash: 664c1...2d7
Gjest Jumo Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Jeg har det på samme måte som deg. Jeg får også farlig fort dårlig samvittighet over de merkeligste ting, og det er faktisk utrolig slitsomt. Tror det bare er å bite tenna sammen og prøøøve å la være å trigge de tankene som gir deg dårlig samvittighet og klumpen i magen. Eneste som funker her i gården! Bortsett fra det har jeg ingen andre gode tips.
Gjest brutal_mann Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Hvis han overser deg og tar deg forgitt så er han ikke en snill og god fyr. En snill og god fyr hadde brydd seg om ditt velvære, dine tanker og dine følelser. Og nei, det er ikke normalt å ha dårlig samvittighet for alt. Hvis du har konstant dårlig samvittighet og konstant er den som gir i forholdet så er du i et forhold i kraftig ubalanse. Slik skal det ikke være. Hvis du sliter med å sortere ut tanker og følelser på egenhånd så oppsøk hjelp. Du vil trenge noen der til å sette ting i perspektiv for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå