AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Jeg har nettopp hatt flere fine dager med eksen min, hvor vi så og si har hatt sex døgnet rundt. Han er nygift og nybakt pappa. Har ikke dårlig samvittighet. Er det rart av meg? Huff. Føler meg litt teit som ikke har dårlig samvittighet ovenfor kona hans. Prøver å tenke meg godt om, men nei, jeg har ikke det granne dårlig samvittighet. I natt er han hjemme hos kona igjen, men vi hadde likevel en liten telefonsex session med skype på. Vet ikke hvordan jeg skal klare å holde meg unna. Skulle ønske jeg fikk litt dårlig samvittighet så det var enklere, fordi jeg vet jo dette er helt galt av meg. Anonymous poster hash: 0a39d...829 1
lovedrug Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Håper du på og bli såret eller? Slutt å oppføre deg som ei hore! 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Håper du opplever det samme i ditt neste forhold da. At du er den som sitter der hjemme mens gubben din går og puler rundt på andre. Anonymous poster hash: 913f7...17a 18
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Du er et skikkelig trist menneske, ts. Anonymous poster hash: c2f44...8b1 12
Gjest Tris Skrevet 12. mai 2014 #8 Skrevet 12. mai 2014 Hvis dette er sant, hjelpe meg så dårlig du syns om deg selv at du kan tillate deg å gjøre dette. Er det trolling: Skjerp deg!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #9 Skrevet 12. mai 2014 Håper du opplever det samme i ditt neste forhold da. At du er den som sitter der hjemme mens gubben din går og puler rundt på andre. Anonymous poster hash: 913f7...17a Ja, det er jo denne karmaen. Den tid, den sorg Postet dette så jeg kanskje kunne få litt stygge meldinger og få dårlig samvittighet, men det ser ikke ut til å fungere. Anonymous poster hash: 0a39d...829
Gjest Malanthor Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 Jeg har nettopp hatt flere fine dager med eksen min, hvor vi så og si har hatt sex døgnet rundt. Han er nygift og nybakt pappa. Har ikke dårlig samvittighet. Er det rart av meg? Huff. Føler meg litt teit som ikke har dårlig samvittighet ovenfor kona hans. Prøver å tenke meg godt om, men nei, jeg har ikke det granne dårlig samvittighet. I natt er han hjemme hos kona igjen, men vi hadde likevel en liten telefonsex session med skype på. Vet ikke hvordan jeg skal klare å holde meg unna. Skulle ønske jeg fikk litt dårlig samvittighet så det var enklere, fordi jeg vet jo dette er helt galt av meg. Anonymous poster hash: 0a39d...829 Er ganske enkelt, du er et dårlig menneske. 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #11 Skrevet 12. mai 2014 Håper du på og bli såret eller? Slutt å oppføre deg som ei hore! Jeg er langt i fra noen hore altså, men dette er det styggeste jeg har gjort, og det er jeg fullstendig klar over. Anonymous poster hash: 0a39d...829 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #13 Skrevet 12. mai 2014 Sånne mennesker som deg fortjener…ingenting. Burde nesten være fengselsstraff for det! Får frysninger bare av å lese innlegget ditt, blir rett og slett kvalm av det du driver med! Han er GIFT og NYBAKT PAPPA for faen. Utrolig at det faktisk finnes kvinner som deg gående fritt ute på gata. Skremmende. Har så mange ord som bobler opp inne i meg nå, men jeg skal holde meg for god for det. For å si det sånn, om kreft var en sykdom som måtte deles ut, så hadde du stått først i køen. Anonymous poster hash: cef4c...c3b 8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #14 Skrevet 12. mai 2014 Er ganske enkelt, du er et dårlig menneske. Greia er at jeg er faktisk ikke noe dårlig menneske. Derfor forundrer det meg at jeg ikke har dårlig samvittighet overhodet. Dette er ikke typisk meg i det hele tatt. Anonymous poster hash: 0a39d...829
Gjest constance90 Skrevet 12. mai 2014 #15 Skrevet 12. mai 2014 Ja, det er jo denne karmaen. Den tid, den sorg Postet dette så jeg kanskje kunne få litt stygge meldinger og få dårlig samvittighet, men det ser ikke ut til å fungere. Anonymous poster hash: 0a39d...829 Det fungerer ikke på mennesker som mangler verdighet, hjerte og fornuft. Satser på du brenner i (kjærlighets)helvette og du blir forvist av byen. Tenk lenger enn din egen mus, karen har tross alt barn som vil lide av din ufordragelighet. Vemmelige kvinnfolk 1
Chia Skrevet 12. mai 2014 #16 Skrevet 12. mai 2014 Alle angriper ts men glemmer den dritt sekken av en fyr som faktisk er den som er utro og som har kone og baby hjemme... jadda... 18
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #17 Skrevet 12. mai 2014 Hvorfor i all verden tilbringer han flere dager med deg når han har en splitter ny unge hjemme? Husk å ta bilder, da. Med datomerking på. Og så sender du til kona hans neste gang han drar hjem. Begriper ikke at du synes svinet fortjener å ha i pose og sekk og bruke dere begge. Snakk om fundamental mangel på selvrespekt. Anonymous poster hash: 15e59...465 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #18 Skrevet 12. mai 2014 Sånne mennesker som deg fortjener…ingenting. Burde nesten være fengselsstraff for det! Får frysninger bare av å lese innlegget ditt, blir rett og slett kvalm av det du driver med! Han er GIFT og NYBAKT PAPPA for faen. Utrolig at det faktisk finnes kvinner som deg gående fritt ute på gata. Skremmende. Har så mange ord som bobler opp inne i meg nå, men jeg skal holde meg for god for det. For å si det sånn, om kreft var en sykdom som måtte deles ut, så hadde du stått først i køen. Anonymous poster hash: cef4c...c3b Har du hatt kjæreste som var utro mot deg eller? Ja, jeg vet det er stygt gjort. Datteren hans fyller én måned i morgen, så hun er jo veldig liten. Jeg er singel og uten forpliktelser, så sånn sett er det jo ikke mitt ansvar, men ser jo selvsagt at jeg bør holde meg unna. Er ikke så lett gitt. Anonymous poster hash: 0a39d...829
Gjest constance90 Skrevet 12. mai 2014 #19 Skrevet 12. mai 2014 Alle angriper ts men glemmer den dritt sekken av en fyr som faktisk er den som er utro og som har kone og baby hjemme... jadda... Men han er ikke den som skriver her. Hadde han gjort det hadde han og fått tyn. Og begge to har skyld. Spesielt når hun vet at han har kone og barn. 2
Gjest Tris Skrevet 12. mai 2014 #20 Skrevet 12. mai 2014 Alle angriper ts men glemmer den dritt sekken av en fyr som faktisk er den som er utro og som har kone og baby hjemme... jadda... Jeg syns begge to er hjerteløse idioter. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå