Gå til innhold

Trenger 1 stk prøvekanin til Tarot Mai 2014

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jepp bare en. Førstemann til møllen gjelder.

Til et nytt legg som heter for "Spark meg i ræva"-legget.

1. Roten til alt vondt: Hvorfor jeg trenger et spark i ræva.

2. Målet. Hva vil du egentlig for noe.

3. Belønningen. Hva du vil oppnå ved å nå målet.

4. Support. Hva kan hjelpe deg til å komme dit.

5. Rull opp ermene og gå til verks. Hva kan gjøre prosessen artigere, det som må gjøres.

Hvilken stokk jeg skal bruke blir en overraskelse, kommer til å fotografere legget sånn at du ser kortene.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Meg!

Oki. Skal ha lesningen ferdig før jeg går og legger meg i morgen kveld.

Skrevet

Lover god tilbakemelding! :blomst:

Gjest Gjest
Skrevet

Lover god tilbakemelding! :blomst:

Takk vennen. :hug:

Skrevet

Er det mulig å ha sånn flaks! :daane:

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Jepp, jeg skal lese for en sånn fin meddebattør som deg. :romeo:

• Liker 2
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Heldiggris!!!

Gjest Gjest
Skrevet
Da la jeg kort og skrev mens jeg åt lunsj.
5. Rull opp ermene og gå til verks. Hva kan gjøre prosessen artigere, det som må gjøres.
Myntdronningen, Stjernen, 7/Sverd, 2/beger, Begerknekten. Mystic Faerie Tarot.
1*. Roten til alt vondt: Hvorfor du trenger et spark i ræva: Myntdronningen.
Historene den lille arcana forteller i hver suite er i den her stokk er unik, selv om man i begynnelsen trenger å legge kort etter kort i riktig rekkefølge for å se historien, dog ser du vingene til den her dronningen. Vinger hun har anerkjent som sine, så har kanskje du også noen vinger som du ikke helt er villig til å se? Du blir kanskje nød til å fly bittelitt, sånn at du ser dine mål i perspektiv. Overblikk er alltid greit, sånn at man ikke lurer seg bort i detaljene.
2*. Målet. Hva vil du egentlig for noe? Stjernen.
Sjokolademelk, - sjokolade og melk. Du har en unik evne til å se snedige perspektiv og du bruker det både i jobb og privat, dog er det nok også her du roter deg bort i detaljene, men også Stjernen har vinger, så opp og fly vennen.
3*. Belønningen. Hva vil du oppnå ved målet. 7/Sverd.
Igjen så er det vingene som jeg ser først og deretter feen som er omringet av torner. Saken er ganske klar, du vil kunne fly vekk fra alle de der tornene som river deg i filler. Noen ganger så er det faktisk rette løsning å stikke av og la de andre sitte igjen ned i skiten, man er ikke nødvendigvis et egoistisk rasshull fordi man gjør det. Det går på ansvar for eiga liv det. Så still deg selv spørsmålet: Hvor hen vil du bruke din unike evne til nytt perspektiv?
4*. Support. Hva kan hjelpe deg å komme dit. 2/Beger.
Å være i følelsesmessig likevekt er hva jeg får ut av det her kortet. Hvis du har en djevel på ei skulder og en engel på den andre siden, så kan det være greit å finne ut av når det er best å lytte til en av de. Å finne likevekt her vil være det beste og det å lytte til djevelen noen ganger kan være veldig bra for å få det sparket i ræva som man trenger for å komme seg videre når alt er prøvd og man bare stamper på stedet hvil.
5*. Rull opp ermene og gå til verks. Hva kan gjøre prosessen artigere. Begerknekten.
La bare følelsene strømme igjennom deg og gi deg energi til å gjøre noe i stedet for at de sliter deg ut og du forblir passiv. Se han kikker rett på deg, myntdronningen.
Håper det her har vært til hjelp. Jeg hefter ved et bilde for at du skal få se kortene.

post-11780-0-28630800-1399977909_thumb.j

AnonymBruker
Skrevet

Når kommer det tilbakemelding, jeg kjenner at jeg også er litt spent. Gjest er kjempeflink.

Anonymous poster hash: cdfeb...918
AnonymBruker
Skrevet

Da la jeg kort og skrev mens jeg åt lunsj.
Myntdronningen, Stjernen, 7/Sverd, 2/beger, Begerknekten. Mystic Faerie Tarot.
1*. Roten til alt vondt: Hvorfor du trenger et spark i ræva: Myntdronningen.
Historene den lille arcana forteller i hver suite er i den her stokk er unik, selv om man i begynnelsen trenger å legge kort etter kort i riktig rekkefølge for å se historien, dog ser du vingene til den her dronningen. Vinger hun har anerkjent som sine, så har kanskje du også noen vinger som du ikke helt er villig til å se? Du blir kanskje nød til å fly bittelitt, sånn at du ser dine mål i perspektiv. Overblikk er alltid greit, sånn at man ikke lurer seg bort i detaljene.

Som vanlig velger jeg å tolke kortene dine ganske bokstavelig. Av alle ting sitter jeg faktisk på en flyplass akkurat nå. På vei bort fra et liv som var. Mer bokstavelig enn det kan det vel ikke bli! At jeg ikke var villig til å se vingene mine er nok veldig sant for de siste par årene. Jeg kjenner meg sterkere enn noensinne, og føler definitivt at dronningens egenskaper har vokst i meg.

2*. Målet. Hva vil du egentlig for noe? Stjernen.
Sjokolademelk, - sjokolade og melk. Du har en unik evne til å se snedige perspektiv og du bruker det både i jobb og privat, dog er det nok også her du roter deg bort i detaljene, men også Stjernen har vinger, så opp og fly vennen.

Jeg har alltid blitt anerkjent for å gjøre en veldig god jobb, men jeg har ikke siktet høyt nok til at jeg har blitt virkelig utfordet. Og jeg har også rotet meg bort i detaljene, funnet dårlige unnskyldninger til å ikke starte på nye ting. Jeg har valgt det trygge. Nå er det bort fra det trygge, og jeg håper selvfølgelig mine "snedige perspektiv" kommer til nytte der jeg ender.

3*. Belønningen. Hva vil du oppnå ved målet. 7/Sverd.
Igjen så er det vingene som jeg ser først og deretter feen som er omringet av torner. Saken er ganske klar, du vil kunne fly vekk fra alle de der tornene som river deg i filler. Noen ganger så er det faktisk rette løsning å stikke av og la de andre sitte igjen ned i skiten, man er ikke nødvendigvis et egoistisk rasshull fordi man gjør det. Det går på ansvar for eiga liv det. Så still deg selv spørsmålet: Hvor hen vil du bruke din unike evne til nytt perspektiv?

River meg i filler er riktig. Helt riktig. Den evige Skal, skal ikke? Skal jeg finne meg i dette? Er jeg lykkelig nå? Er dette togets siste stasjon? Er jeg feig om jeg rømmer?

Har kjent på alle disse spørsmålene, og det føles så utrolig bra at det spås at det er lov å ta sånne valg! At ikke man må holde ut for å ikke bli sett på som katten med halen mellom bena.

Hvor jeg vil bruke evnene gjenstår å se. Det blir hvertfall en kræsjlanding tilbake på steg 1 nå. Skal holde motet oppe.

4*. Support. Hva kan hjelpe deg å komme dit. 2/Beger.
Å være i følelsesmessig likevekt er hva jeg får ut av det her kortet. Hvis du har en djevel på ei skulder og en engel på den andre siden, så kan det være greit å finne ut av når det er best å lytte til en av de. Å finne likevekt her vil være det beste og det å lytte til djevelen noen ganger kan være veldig bra for å få det sparket i ræva som man trenger for å komme seg videre når alt er prøvd og man bare stamper på stedet hvil.
Akkurat dette jeg har følt i en lang stund. Det er så mange som har "investeringer" i hvorvidt jeg røsket opp i ting, eller om jeg lot situasjonen være ved status quo. Det er ikke bare meg det angår, så jeg har definitivt kjent på djevelens egenskap til å gi dårlig samvittighet...
5*. Rull opp ermene og gå til verks. Hva kan gjøre prosessen artigere. Begerknekten.
La bare følelsene strømme igjennom deg og gi deg energi til å gjøre noe i stedet for at de sliter deg ut og du forblir passiv. Se han kikker rett på deg, myntdronningen.
JA! Nå skal jeg leve hver dag til det fulleste. Jeg har ikke noe å tape på å gi jernet. Ikke noe babysteg og selvmedlidenhet her i gården. Det blir man bare gammel av. Og kjekt å vite at det er en "han" som kanskje vil "inspirere" meg litt på veien. ;)
Håper det her har vært til hjelp. Jeg hefter ved et bilde for at du skal få se kortene.
Du er herlig, Gjest. Tusen takk!!
Ps: Skriver dette innlegget som anonym. Dere som er i tråden ser jo hvem jeg er, men prøver å unngå å ha dette utleverende svaret lett søkbart i min profil. KG er fortsatt KG. ;)

Anonymous poster hash: 6574e...b14

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Anonymous poster hash: 6574e...b14

Takk for god tilbakemelding. :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...