Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har verdens beste kjæreste, men jeg har et fucka liv.

Jeg er egentlig tvangsplassert på en institusjon av barnevernet. Nå bor jeg hos min mor, og møter kjærsten min så si annenhver dag. Vi bor et lite stykke unna hverandre..

Jeg kan bli henta av politiet når som helst, og det blir i nærmeste tid,.. På den institusjonen jeg skal på er reglene sånn at jeg ikke får ha noen kommunikasjonsmidler den første måneden. Jeg og typen har begge vært inne i rusmiljøet, men har klart og komme oss litt ut av det (35 dager rusfri.) men greia er at jeg har blitt totalt avhengig av han. Og han sier han er det av meg. Men han sliter mye med psyken (angst) og han mener at medisiner er den eneste løsningen.. Spørsmålet mitt nå er hvordan skal jeg takle dette? Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Er det mulig og elske en person så mye? Å være SÅ avhengig av en? Åh, jeg klarer ikke å slutte å gråte! ;(;(;(;(;(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er bare en måned da? Se heller på det som at du får litt tid for deg selv til å finne ut av ting og være litt med deg selv uten en kjæreste som en ubevvist blir litt "styrt" av. Håper du kommer deg ut av rusen for godt, er alt for mange som dør av driten.

Anonymous poster hash: a8c38...aa7

• Liker 1
Skrevet

Etter hva jeg har hørt, er x-narkomane IKKE bra for hverandre uansett hva. Flott at dere er glad i hverandre og alt det der, men i lengden vil nok ikke dette vare desverre. Snakker av erfaring mpt. på venner av meg. Det at dere er avhengige av hverandre er den nye rusen deres, og det er ikke bra.

• Liker 3
Gjest brutal_mann
Skrevet

Du er tenåring og veldig ung. Følelser i den perioden av livet er enorme og virker altoppslukende. Du er også rusmissbruker, noe som ikke gjør ting enklere. Det kan nok være vanskelig for deg å se dette fra innsiden av ditt eget hode og dine egne følelser, men det viktigste du kan gjøre for deg selv nå er å lære å stå på egne bein og å stå på dem rusfri. Du har mange tøffe kamper fremfor deg der du må vinne over deg selv og dine egne demoner, da er det sjelden at en rusmissbrukende partner hjelper. Uansett hva du gjør, husk å sette deg selv og ditt eget liv som voksen i sentrum. Lær å ta vare på deg selv. Det er og blir det viktigste du kan gjøre for din egen lykke.

• Liker 2
Skrevet

Veldig dumt å gå fra en avhengighet (rus) til en annen avhengighet (kjæresten din).

Du har ikke kapasitet til å hjelpe noen andre før du har hjulpet deg selv. Lykke til meg DEG. Og din fremtid.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...