AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Ungen på 1,5 er turbo og vil ikke sitte i vogn, bare gå selv. Til vanlig er dette helt greit, men nå skal vi snart ut og reise, og han er helt nødt å få gå selv på flyplassen når vi bytter fly. Problemet er at han er så utrolig kjapp, så jeg er nervøs for å miste han. Tenkte en sånn gå sele må være kjekk å ha, men er så sjeldent man ser noen bruke det. Er dette noe folk flest tenker dårlig om? Er det noen som har noe erfaring å dele? Anonymous poster hash: 1e1ec...5c0
Lillemini Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Vi har bestil en slik en til vår datter: http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/738984544/Angel-Toddler-Safety-Harness-kid-Cotton-Reins-Baby-Sling-Backpack-Child-Walker-Buddy-Carrier-font-b.jpg Tenker den blir fin å bruke på ferie i sommer. Koster 80kr på ebay, inkludert frakt. Ville ikke ha brukt det til vanlig, men på storbyferie og steder med mye trafikk er de jo geniale. Vår frøken hater vogn, vil bare gå selv.
Gjest Offensive Pie Skrevet 13. mai 2014 #3 Skrevet 13. mai 2014 Jeg har vært barn i gåsele, og husker dette som utrolig fint. Foreldrene mine kunne styre med de kjedelige greiene de måtte gjøre, mens jeg kunne se på alle de spennende tingene de ikke la merke til. Jeg tror også at det gjorde det mye lettere for foreldrene mine å håndtere bagasjen. Jeg synes gåseler er flotte redskap for best mulig reise og turgåing. 1
kaprifolen Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Tenkte mitt om kjæledyr-assosiasjoner osv før, men nå som jeg selv har en turbo på 1,5 synes jeg de ser veldig kjekke ut!
Gjest Jørild Skrevet 13. mai 2014 #5 Skrevet 13. mai 2014 Jeg synes slike sekker med sele er helt innenfor på flyplasser og lignende. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Mange kommer nok til å mene det er "barnemishandling" og at "barn er ikke dyr" . Men gå-sele er kjempekjekt. Heller en trygg og fornøyd unge som blir begrenset slik, enn en død unge under en bil, eller at man må ha leteaksjon på f.eks flyplassen fordi ungen har stukket av. Så kjøp en, og drit i hva andre mener. Anonymous poster hash: c27ff...46e 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Jeg hadde og kjøpt en om vi trengte.Anonymous poster hash: ef948...a07
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Slike sekker er geniale: http://www.handysize.no/produkter/kidsize---reise--fritid-med-barn/ryggsekker-til-de-minste/barnehagesekk-toddler-bla.aspx Anonymous poster hash: ad2d7...0f4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 Vi har Skip Hop sekk med sele. Bruker den bare på flyplasser eller når vi er i store byer og det er travelt med mange folk Anonymous poster hash: 1a71f...cc8
Susan Sto Helit Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 Vi stapper 3-åringen i en bæresele når vi er i sånne situasjoner. Da har jeg full kontroll. På gardermoen er det til og med OK gjennom sikkerhetskontrollen. Greit når ungen er sliten og man må gå en del inne på en flyplass også. Forstår sekk med sele på flyplasser og sånne steder som er litt ekstra krise om de blir borte.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #11 Skrevet 13. mai 2014 Jeg såg en gang på flyplassen en mor og sønn som var festet i hverandre. Det var altså ikke moren som hadde barnet i bånd, de hadde begge sekk på ryggen med en rem knyttet i hver sin sekk. Da var begge like bundet fast i den andre. Likeverdig og smart Anonymous poster hash: 5433c...3c9
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #12 Skrevet 13. mai 2014 Helt ærlig synes jeg det ser teit ut om det ikke er sånn at man har for mange unger til at man klarer å ha oversikt over alle. Og jeg tenker mitt når jeg møter to voksne med kun et barn som går med barnet i bånd (og ja, jeg har to selv hvor den ene gjerne stikker om han får mulighet så en av oss holder alltid øye med han)Anonymous poster hash: 0c826...7f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå