Gå til innhold

Privat utleie av duppeditter.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Usikker på hvor jeg skulle legge denne posten.

Hei.

Jeg har endelig fått kjøpt meg noe som jeg har ønsket meg lenge, nemlig en Brain Cooler slushmaskin.

Jeg har også noe lysutstyr til fest og moro som stort sett ikke blir brukt.

Det jeg skal fram til er, hvordan funker dette med å leie ut ting privat og tjene penger på det?

Jeg kunne tenkt meg å leie ut Slushmaskinen litegranne samt lysutstyret.

Noen som har noe svar?

Tusen takk for svar.

Anonymous poster hash: 7f625...eab
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har egentlig ikke peiling. Men jeg tror det er ganske strenge regler på dette, synes jeg har lest noe om det en gang.

Strenge regler p.g.a:

Elektronikk kan jo være brannfarlig.

Og slush-maskiner er vel ikke enkle å rengjøre, så da må man tenke på hygienen.

Anonymous poster hash: 1de90...1bf
Skrevet (endret)

Slushmaskiner er lett å rengjøre, dem har egen vaskeprogram og det står tydelig i bruksanvisningen hva man skal gjøre.

Brannfarlig blir det uansett om man betaler skatt av det.

Endret av Rack
AnonymBruker
Skrevet

Tror nesten du enten må legge ut annonse på finn eller rett og slett lage en egen hjemmeside samt sette opp plakater for denne lille "virksomheten" din.

Anonymous poster hash: 46f26...4be

Skrevet

Det er vel bare å legge ut på finn etc.? Tviler på at noen bryr seg om dette her.. Det vil nok være snakk om så lave summer per "kunde" at det ikke er skattepliktig.

Personlig synes jeg likevel det høres ut som mye styr for lite penger.. I tillegg er det jo en risiko for at ting går galt, og da kan du stå ansvarlig. Men hvis du har mye tid på hendene og er nøye med vedlikhold etc. ville jeg sagt kjøyr

AnonymBruker
Skrevet

Tror nesten du enten må legge ut annonse på finn eller rett og slett lage en egen hjemmeside samt sette opp plakater for denne lille "virksomheten" din.

Anonymous poster hash: 46f26...4be

Les ett par ganger til du.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel bare å legge ut på finn etc.? Tviler på at noen bryr seg om dette her.. Det vil nok være snakk om så lave summer per "kunde" at det ikke er skattepliktig.

Personlig synes jeg likevel det høres ut som mye styr for lite penger.. I tillegg er det jo en risiko for at ting går galt, og da kan du stå ansvarlig. Men hvis du har mye tid på hendene og er nøye med vedlikhold etc. ville jeg sagt kjøyr

Det finnes flere som leier ut slike ting.

På slushmaskinen vil jeg bare tjene inn det som den kostet å kjøpe den samt å få tilbake pengene jeg bruker på essensen for den er veldig dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...