Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du for å føle deg vel? Både til hverdags og spesielle anledninger.

Noen spesielle produkter du anbefaler? Alt fra hudpleie, hårpleie, kroppspleie, makeup... Hva som helst!

Etter en vanskelig periode hvor skjønnhetspleie har vært nedprioritert trenger jeg virkelig noen enkle tips til hvordan jeg lettere kan føle meg litt mer fresh i hverdagen.

Anonymous poster hash: 51204...2f6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neglelakk med en gøy farge gjør underverker for min del :)

• Liker 1
Skrevet

En dusj om morgenen, god parfyme, nybarbert hud, fint vær og kanskje litt sol i ansiktet(glød)..

Skrevet

Nyfarget hår, et par soltimer, maske og nye negler også er jeg klar for det meste.

Skrevet

Jeg føler meg freshere når beina har fått sitt! Fotfil,fotbad med velduftende såpe,lotion , klipp og lakk av neglene. og hår på tærne jages bort! Glem ikke å se over dem når leggene tas.

Skrevet (endret)

Kokkosolje i hårtuppene

Har du tørre legger kan du smøre leggene med et tykt lag bodylotion for å så wrappe leggene inn i plastfolie. Sitt slik 30min til et par timer og du har slikeglatte legger (gjerne barber de først da)

Fotbad med grønnsåpe! Grønnsåpe gir myke føtter :)

Endret av AloeVera
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Lang dusj med skikkelig skrubbing, etterfulgt av innsmøring med bodylotion, samt hår- og ansiktsmaske som får sitte i mens jeg med et halvt øye titter på en film, steller negler på fingre og tær, går over øyenbryn, drikker te, og bare tar livet veldig med ro. Når filmen er over, skyller jeg ut hårmaska, vasker av ansiktsmaska, tar på serum og nattkrem i ansiktet, og fikser håret. Drikker en til kopp med te, pusser tennene og legger meg i nyvasket sengetøy i et godt luftet soverom.

Er klar til å hærta verdenen neste dag ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kokkosolje i hårtuppene

Har du tørre legger kan du smøre leggene med et tykt lag bodylotion for å så wrappe leggene inn i plastfolie. Sitt slik 30min til et par timer og du har slikeglatte legger (gjerne barber de først da)

Fotbad med grønnsåpe! Grønnsåpe gir myke føtter :)

Hvor kjøper du kokos olje til håret?

Anonymous poster hash: 722d0...cd5

Gjest Ingaborga
Skrevet

Hvor kjøper du kokos olje til håret?

Anonymous poster hash: 722d0...cd5

Du kjøper bare helt vanlig (økologisk, extra virgin elns) kokkosnøttolje, finnes på helsekostbutikker :)

Skrevet (endret)

*mine innlegg*

Endret av Favole
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytter denne. :)

Anonymous poster hash: 51204...2f6
Gjest Tjoppa
Skrevet

Nytter ikke hva jeg gjør med kroppen hvis ikke huset er nyvasket først! Rent hus + nystellt kropp= total lykke for min del.

Skrevet

Før spesielle anledninger eller for avslapping og kos tar jeg meg et fotbad. File bort gammel hud og gir meg selv en pedikyr. Etterpå er det et langt bad og en god dusj. Da hører hårkur og ansiktsmaske med. Også hårfjerning og full kroppsskrubb er viktig for meg. Etter dusjen smører jeg meg med gode, fuktighetsrike kremer gjerne med god lukt! :)

Noe av det viktigste for at jeg skal føle meg vel er velstelte negler. Etter en dusj er neglebåndene myke og er lett å dytte litt tilbake. Neglebåndsfjerner, neglebåndsolje og negleforsterker følger etterpå. Avslutter meg en neglelakk eller en gel-lakk.

Til slutt blir det leave-in kur i håret og fletter det eller setter det opp i en knute.

For å skape en fin stemning tenner jeg lys, setter på den musikken jeg liker og tar meg gjerne et glass vin eller noe annet jeg liker å drikke. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...