Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg er en slags kontrollfrik, og liker å vite hva som skjer, hvem som er hvem og hva de har gjort etc.

Nå driver jeg med nettdating, og det er vanskelig å bestemme meg for hvem jeg skal møte.

Jeg er ganske kresen, dessverre.

Nå kommuniserer jeg med en, og når man spør om hverandres jobb -er det jo naturlig at man sier utdannelse og yrke.

Denne mannen skrev at han er daglig leder på en helseklinikk. Men hva innebærer det? Hva slags utdannelse må man ha for å være det? Høyere eller lavere utdannelse?

Kan nesten ikke spørre og grave ham så mye mer før vi møtes, om vi skal møtes.

Ønsker helst å møte menn med høyere utdannelse, men vanskelig når ikke alle "avslører" dette på forhånd.

Anonymous poster hash: bb4fb...6a9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil tippe han er fysioterapeut, sykepleier, manuell terapeut, naprapat, kiropraktor eller noe slikt. Lang- og høyere utdannelse.

Anonymous poster hash: 37aae...6de

AnonymBruker
Skrevet

Vil tippe han er fysioterapeut, sykepleier, manuell terapeut, naprapat, kiropraktor eller noe slikt. Lang- og høyere utdannelse.

Manuell terapeut eller naprapat bl.a.? Aner jeg ikke hva er engang.

Men daglig leder, forutsetter ikke slike stillinger vanligvis en økonomisk utdannelse?

Anonymous poster hash: bb4fb...6a9

AnonymBruker
Skrevet

Ikke dersom han har startet klinikken selv..

Du får google de forskjellige utdannelsene som terapeut. Det er svært få daglige ledere på helseøkonomi som ikke selv har en utdanning innen helse.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke dersom han har startet klinikken selv..

Du får google de forskjellige utdannelsene som terapeut. Det er svært få daglige ledere på helseøkonomi som ikke selv har en utdanning innen helse.

*helseklinikk - ikke helseøkonomi, mente jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...