AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 For 1,5 år siden fikk jeg vite at han jeg var sammen med hadde vært utro mot meg. Livet mitt gikk i oppløsning, var stormforelsket i han men jeg bet tenna sammen, pakket sakene mine og forlot han der og da. I ettertid har jeg fått en del mld og oppringninger fra han, til slutt sa jeg til han at jeg måtte komme meg videre i livet og at han skulle slette nr mitt og la være og kontakte meg mer. Han sa det var greit og det tok lang tid før jeg hørte fra han igjen. Møtte tilfeldig på han på byen en kveld. Da kom han bort og jeg var høflig mot han men forlot "åstedet" temmelig kjapt fordi jeg ikke ønsket hverken se eller snakke med ham. Nå, de siste mnd har han sendt en og annen mld igjen. Har aldri svart på disse og sletter de med en gang jeg får de. Den siste mld han sendte meg virket han temmelig fortvilet og bønnfalte meg om å svare han, "han ville bare vite om jeg var i live". Er det slemt av meg å ikke svare på denne mld? Jeg har overhodet ikke noe ønske om å snakke med han igjen, det tok meg lang tid å komme over han og jeg er veldig ferdig med den epoken i livet mitt. Jeg vil ikke at folk skal tro jeg er død fordi jeg ikke svarer, jeg vet ikke om det er det han tror eller om han bare bruker det som lokkemat for at jeg skal svare. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: b134e...407
Gjest Tris Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 (endret) Nei du behøver ikke å svare, han virker dessuten desperat. Med tanke på at han var utro, er det mulig at han fortsatt tror han kan få deg slik som før. Skjønner godt din reaksjon, utroskap er noe dritt. Jeg lurer også på om eksen min "lever", men jeg vet at det dummeste jeg kan gjøre er å la han tro at han kan komme tilbake. Derfor er det full ignorering og null oppsøking av info om han. Jeg tror ikke at folk lurer på om du lever, jeg tror han er desperat etter å få deg til å svare. Endret 12. mai 2014 av Tris 8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Ignorer idioten... Han tabbet seg ut. La han svi for det ved å aldri kontakte han mer.Anonymous poster hash: f5371...ad5 4
Gjest BettyBoop Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 For 1,5 år siden fikk jeg vite at han jeg var sammen med hadde vært utro mot meg. Livet mitt gikk i oppløsning, var stormforelsket i han men jeg bet tenna sammen, pakket sakene mine og forlot han der og da. I ettertid har jeg fått en del mld og oppringninger fra han, til slutt sa jeg til han at jeg måtte komme meg videre i livet og at han skulle slette nr mitt og la være og kontakte meg mer. Han sa det var greit og det tok lang tid før jeg hørte fra han igjen. Møtte tilfeldig på han på byen en kveld. Da kom han bort og jeg var høflig mot han men forlot "åstedet" temmelig kjapt fordi jeg ikke ønsket hverken se eller snakke med ham. Nå, de siste mnd har han sendt en og annen mld igjen. Har aldri svart på disse og sletter de med en gang jeg får de. Den siste mld han sendte meg virket han temmelig fortvilet og bønnfalte meg om å svare han, "han ville bare vite om jeg var i live". Er det slemt av meg å ikke svare på denne mld? Jeg har overhodet ikke noe ønske om å snakke med han igjen, det tok meg lang tid å komme over han og jeg er veldig ferdig med den epoken i livet mitt. Jeg vil ikke at folk skal tro jeg er død fordi jeg ikke svarer, jeg vet ikke om det er det han tror eller om han bare bruker det som lokkemat for at jeg skal svare. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: b134e...407 Svar jeg er ikke død, jeg bare gidder ikke svare deg. Ærlighet varer lengst. 1
Gjest brutal_mann Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Svar, en siste gang, men følgende: "Jeg lever, men for meg er du død!". 7
Bachata Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 Jeg tviler på at han tror du er død, så det er nok bare for å få deg i tale. Hvis du vil svare ham, kan du jo si akkurat det du sier her; at du overhode ikke er interessert i å snakke med ham igjen, at den epoken er over og du har lagt det bak deg. Si ifra om at du ber ham respektere det, og at du ikke kommer til å svare på noen meldinger fra ham mer. Uansett hva han skriver i dem. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #8 Skrevet 12. mai 2014 "Lever du eller?" Er en ganske vanlig frase der jeg kommer fra som ikke betyr at man er oppriktig bekymret for at den andre er død. Bare en sånn "gi lyd fra deg da - hører jo ikke noe fra deg" Jeg hadde ikke svart. Anonymous poster hash: 1cc8f...cbf 6
Crobern Skrevet 12. mai 2014 #9 Skrevet 12. mai 2014 Hvorfor kaste bort en eneste sms på han? Du vil ikke ha noe med han å gjøre, om du svarer nå så kommer han sikkert til å sende flere meldinger. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 Jeg hadde svart "Så klart er jeg i live. Jeg vil bare ikke ha noe med deg å gjøre. Nå kommer jeg til å blokkere deg på telefonen slik at jeg verken mottar meldinger eller oppringinger fra deg, sånn at du vet det. Ikke bekymre deg for meg" Anonymous poster hash: dc005...68f 2
Gjest Tris Skrevet 12. mai 2014 #11 Skrevet 12. mai 2014 Svar jeg er ikke død, jeg bare gidder ikke svare deg. Ærlighet varer lengst. Men svarer hun han så har hun det gående igjen med haugevis av meldinger..? 2
Avalon Skrevet 12. mai 2014 #12 Skrevet 12. mai 2014 Nei du trenger ikke å svare. Har du Iphone kan du enkelt blokkere nr hans, det ville jeg gjort uten å blunke. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 12. mai 2014 #13 Skrevet 12. mai 2014 Hvorfor kaste bort en eneste sms på han? Du vil ikke ha noe med han å gjøre, om du svarer nå så kommer han sikkert til å sende flere meldinger. da kan hun bare slutte å svare på de da
Gjest BettyBoop Skrevet 12. mai 2014 #14 Skrevet 12. mai 2014 Men svarer hun han så har hun det gående igjen med haugevis av meldinger..? hvorfor skulle han det når hun sier hun ikke vil snakke med han. Kan jo legge til. Ikke send flere meldinger fra nå av. jeg kommer ikke til å svare
Gjest Tris Skrevet 12. mai 2014 #15 Skrevet 12. mai 2014 hvorfor skulle han det når hun sier hun ikke vil snakke med han. Kan jo legge til. Ikke send flere meldinger fra nå av. jeg kommer ikke til å svare Ja, men jeg vet bare så altfor godt hvor bakvendt det kan være i en slik situasjon.
Crobern Skrevet 12. mai 2014 #16 Skrevet 12. mai 2014 (endret) da kan hun bare slutte å svare på de da Jævelig irriterende med meldinger fra folk man ikke vil ha meldinger av for det. Men som noen sier, det er bare å blokkere han Edit: manglet et ord. Endret 12. mai 2014 av Crobern
Gjest Blyanten Skrevet 12. mai 2014 #17 Skrevet 12. mai 2014 Kan være han ikke skjønte hva han hadde før det var for sent. Så, så han deg igjen og han ønsker å prøve seg igjen? Ville latt være å svare på meldingen.
got2go Skrevet 13. mai 2014 #18 Skrevet 13. mai 2014 Han trenger ikke å fortelle deg hva du skal gjøre. Ikke svar.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #19 Skrevet 13. mai 2014 Jeg liker ikke at folk lider uansett hva de har gjort mot meg, så jeg hadde svart at jeg er i live, og at jeg nå blokkerer hans nr., og at hvis han igjen prøver å ta kontakt på hvilken måte som helst, anmelder jeg ham til politiet. Med alle smarttelefoner kan du blokker ham, du kan også laste ned noen apper med flere alternativer til hva som skjer med dine blokkerte numrer Anonymous poster hash: 7d72d...f4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå