Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke par er det egentlig som ender opp sammen? Jeg har fått en følelse av at det er de som møtet hverandre i ganske voksen alder, altså sånn i 30årene pluss minus et par år.

Og er en aldersforskjell en fordel eller en bakdel? Hva er deres erfaringer og meninger?

Anonymous poster hash: c33fd...1a3

Videoannonse
Annonse
Gjest Kvinneline
Skrevet

Møtte mannen da jeg enda var 15. Vi er fortsatt veldig lykkelige og godt gift. Det er over 10 år siden vi ble et par, men i det lange løp er fortsatt ikke 10 år lenge. Det nytter ikke å spå fremtiden, men håper selvfølgelig på at det er denne mannen jeg fortsatt våkner opp med om 50 år :)

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er ikke alderen som er en fordel eller bakdel i seg selv. (Om en ser bort fra reproduksjon). Fordeler og bakdeler handler om evnen til å se hverandre og kommunisere med hverandre. Jo bedre en er på dette jo større sjanse for at forholdet varer livet ut. Alder spiller ofte en rolle her, men langt i fra alltid. Det best fungerende forholdet jeg vet om har en aldersforskjell på 20 år.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var veldig forskjellige svar ja 🙊

Jeg bare føler at i 20årene vokser man ofte fra hverandre, om det er stor aldersforskjell så er man på forskjellige steder i livet og er det liten aldersforskjell er gjerne gutten/mannen ikke klar for de store stegene.. Mulig jeg tar helt feil altså

Anonymous poster hash: c33fd...1a3

AnonymBruker
Skrevet

Ble sammen med typen i begynnelsen av 20 årene og er sammen enda 14 år etterpå. Aldersforskjellen er på 17 år, så jeg er enig med at alder ikke er verken en fordel eller bakdel i seg selv. Folk er forskjellige, par er forskjellige og det å spå hvem som er sammen livet ut og ikke er nok veldig vanskelig for ikke å si umulig om en bare ser på alderen til mennesker uten å ta hensyn til væremåte, kommunikasjon og samspill til de to involverte.

Anonymous poster hash: 29787...ba5

Gjest Blyanten
Skrevet

Har datet menn både 11 og 13 år eldre enn meg selv. De er hyggelige menn bevares, men bare på andre stadier i livet. Passer vel best sammen med menn pluss minus 3-4 år tror jeg.

Skrevet (endret)

Tja, for vår del kan det nok stemme, siden jeg er 27 og han 32. Har vel litt med at vi begge er klare for å skape et familieliv sammen og spesielt han føler at han har fått "rast fra seg". :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 22 og samboeren min er 33. Det fungerer veldig fint, og det håper jeg det vil fortsette med i all fremtid!! :)

Anonymous poster hash: 58b95...fac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...