AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Hvilke par er det egentlig som ender opp sammen? Jeg har fått en følelse av at det er de som møtet hverandre i ganske voksen alder, altså sånn i 30årene pluss minus et par år. Og er en aldersforskjell en fordel eller en bakdel? Hva er deres erfaringer og meninger? Anonymous poster hash: c33fd...1a3
Gjest Kvinneline Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Møtte mannen da jeg enda var 15. Vi er fortsatt veldig lykkelige og godt gift. Det er over 10 år siden vi ble et par, men i det lange løp er fortsatt ikke 10 år lenge. Det nytter ikke å spå fremtiden, men håper selvfølgelig på at det er denne mannen jeg fortsatt våkner opp med om 50 år 1
Gjest brutal_mann Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Det er ikke alderen som er en fordel eller bakdel i seg selv. (Om en ser bort fra reproduksjon). Fordeler og bakdeler handler om evnen til å se hverandre og kommunisere med hverandre. Jo bedre en er på dette jo større sjanse for at forholdet varer livet ut. Alder spiller ofte en rolle her, men langt i fra alltid. Det best fungerende forholdet jeg vet om har en aldersforskjell på 20 år. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Det var veldig forskjellige svar ja 🙊 Jeg bare føler at i 20årene vokser man ofte fra hverandre, om det er stor aldersforskjell så er man på forskjellige steder i livet og er det liten aldersforskjell er gjerne gutten/mannen ikke klar for de store stegene.. Mulig jeg tar helt feil altsåAnonymous poster hash: c33fd...1a3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Ble sammen med typen i begynnelsen av 20 årene og er sammen enda 14 år etterpå. Aldersforskjellen er på 17 år, så jeg er enig med at alder ikke er verken en fordel eller bakdel i seg selv. Folk er forskjellige, par er forskjellige og det å spå hvem som er sammen livet ut og ikke er nok veldig vanskelig for ikke å si umulig om en bare ser på alderen til mennesker uten å ta hensyn til væremåte, kommunikasjon og samspill til de to involverte. Anonymous poster hash: 29787...ba5
Gjest Blyanten Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Har datet menn både 11 og 13 år eldre enn meg selv. De er hyggelige menn bevares, men bare på andre stadier i livet. Passer vel best sammen med menn pluss minus 3-4 år tror jeg.
Anglofil Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 (endret) Tja, for vår del kan det nok stemme, siden jeg er 27 og han 32. Har vel litt med at vi begge er klare for å skape et familieliv sammen og spesielt han føler at han har fått "rast fra seg". Mvh Yvonne Endret 13. mai 2014 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Jeg er 22 og samboeren min er 33. Det fungerer veldig fint, og det håper jeg det vil fortsette med i all fremtid!! Anonymous poster hash: 58b95...fac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå