AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Anbefaler å se filmen The Other Woman. Mange bra tips til hvordan man tar hevn på utro drittsekker Neste gang jeg møter en utro jævel skal jeg ta hevn som faen! Nevner bare avføringsmiddel, østrogen i smoothien, og sammensvergelse med andre damer som har blitt lurt. Rett og slett genialt! Nå er jeg beredt. Anonymous poster hash: ed9ff...b9c
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Eller bare dumpe fyren og gå videre med livet ditt. Anonymous poster hash: 80895...bea 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Eller bare dumpe fyren og gå videre med livet ditt. Anonymous poster hash: 80895...bea Det er lettere sagt enn gjort. Jeg er skorpion så jeg glemmer ALDRI hvis noen har vært kjip mot meg. Skulle gjerne fått den albanske mafiaen til å fikse noen kneskåler og, men da får jeg vel bråk for det. Anonymous poster hash: ed9ff...b9c
Gjest Runforit Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Jeg glemmer heller aldri, men jeg gidder ikke å ofre en tanke på menneskelig søppel. Har heldigvis ikke opplevd utroskap, men svik generelt er noe jeg aldri glemmer. Men jeg går videre med hevet hode og ofrer ikke vedkommende en tanke. Hevn og bitterhet er bare noe som spiser deg opp innvendig og så mye makt får ikke noe annet menneske over meg.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Jeg glemmer heller aldri, men jeg gidder ikke å ofre en tanke på menneskelig søppel. Har heldigvis ikke opplevd utroskap, men svik generelt er noe jeg aldri glemmer. Men jeg går videre med hevet hode og ofrer ikke vedkommende en tanke. Hevn og bitterhet er bare noe som spiser deg opp innvendig og så mye makt får ikke noe annet menneske over meg. Da er du en sterkere person enn meg. Jeg har lyst å drepe exen min. Og det er over 1 år siden han dumpet meg, men jeg hater han så innmari. Drømmer fortsatt om hevn. Det å ignorere han og late som jeg går videre med livet mitt funker ikke. Føler meg så ydmyket. Anonymous poster hash: ed9ff...b9c
King in the North Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Anbefaler å se filmen The Other Woman. Mange bra tips til hvordan man tar hevn på utro drittsekker Neste gang jeg møter en utro jævel skal jeg ta hevn som faen! Nevner bare avføringsmiddel, østrogen i smoothien, og sammensvergelse med andre damer som har blitt lurt. Rett og slett genialt! Nå er jeg beredt. Anonymous poster hash: ed9ff...b9c Hehe, alltid smart å oppføre seg som en mentalt utstabil person etter noe sånt istedenfor å heve seg over slik oppførsel.. Ikke at jeg hadde greid å la det gå selv, men det kommer nok lite godt ut av en utspekulert hevn som du har sett på film
Gjest Runforit Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 Da er du en sterkere person enn meg. Jeg har lyst å drepe exen min. Og det er over 1 år siden han dumpet meg, men jeg hater han så innmari. Drømmer fortsatt om hevn. Det å ignorere han og late som jeg går videre med livet mitt funker ikke. Føler meg så ydmyket. Anonymous poster hash: ed9ff...b9c Tilgivelse er noe du gjør for deg selv, ikke for den som har såret deg. Du trenger ikke å si til personen at du har tilgitt, men ved å tilgi så kan du gi slipp på alle de vonde følelsene og gå videre med livet ditt. Å gå rundt bitter og med vonde følelser ødelegger kun deg selv. Vet absolutt hva smerte og svik er, men du verden så mye bedre jeg har det med meg selv når jeg ikke lar de vonde følelsene ha noe innvirkning på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå