AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Jeg har for ca et halv år siden møtt en gutt. Det var denne gutten som ville ha kontakt og spurte stadig om vi skulle møtes. På denne tiden følte jeg at han ville ha et forhold. Nå, 4 måneder senere, etter at vi har hatt sex har han utrykket at han ikke vil ha noen dame, samtidig som han utrykker at han vil i bunn og grunn vil ha et forhold. Siden, jeg følte at forholdet våres kun var basert på sex, siden vi ikke har fortalt hva vi vil til hverandre, fortalte jeg han for noen dager siden at jeg ikke ville ha et fuck friends forhold. Han fortalte at han ikke har på noen måte brukt meg, men godkjennet det. Han fortalte likevel ikke hva han følte. Likevel, etter at jeg fortalte han at jeg ikke bare ville ha sex med han, tok han fortsatt kontakt og ville at jeg skulle være den dama som var hos han. Jeg sitter igjen med masse spørsmål. Hva er det han vil? Jeg føler at enten så er han redd for å fortelle det han føler siden han ikke vet hva jeg føler, eller at han kun er ute etter en ting. Ps: han har ikke hatt sex med andre en meg, mens vi har holdt på. Noen som har noen meninger eller har vært i samme situasjon? Er det noe jeg kan gjøre for at han skal kunne åpne seg? Anonymous poster hash: efd50...957
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Jeg har det akkurat som deg. Han begynner ikke på R, og er 27 år? Anonymous poster hash: 0a8e9...d00
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Hehe, er heldigvis ikke den samme fyren Anonymous poster hash: efd50...957
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Jeg har hatt det akkurat helt likt som deg ts, og det var i går jeg klikket helt. Jeg møtte en fyr i slutten av Januar, og det var bare sex men begge fikk faktisk følelser. Men han gjorde meg alltid usikker og jeg følte meg aldri nok respektert, så jeg har dratt fra han flere ganger. Nå er det 2 uker siden jeg "avsluttet" det da jeg forklarte at jeg ikke giddet å ha mer sex med han for å så ikke høre fra han igjen når uken kom.. Han kontaktet meg i helgen, og han savnet meg. Jeg skulle egentlig møte han men jeg klarte det ikke, fordi jeg vet at jeg ender opp i senga med han uansett... Derfor sendte jeg han en melding igår der jeg forklarte at jeg ikke ville bli kontaktet noe mer i fylla av han, fordi jeg rett og slett ikke klarer og si nei når jeg er full. Og jeg forklarte han nøye at jeg trengte tid på å komme meg igjen, og da skulle han plutselig ha meg tilbake igjen osv... JA JEG BLIR GAL! Jeg anbefaler deg å tenke gjennom dine følelser til han, og finn ut om de er ekte. Om han fortsetter å kontakte deg for sex, for å så ikke bli mer seriøs kan du sende en melding som jeg gjorde. Forklar han at du ikke gidder mer kontakt på en fin måte, og forklar at du trenger å komme deg videre og at du derfor er utilgjengelig over en lengre periode;) Jeg gjorde det, og det virker litt som det funker. Nå får han plutselig ikke det kan kunne få lengre... Om han spiller, så kan du spille;) Anonymous poster hash: 0a8e9...d00
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Hehe, er heldigvis ikke den samme fyren Anonymous poster hash: efd50...957 haha, så bra;) Anonymous poster hash: 0a8e9...d00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå