Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Puppeline
Skrevet

Hei jenter!

Jeg har lyst til å kjøpe BH på internett, men lurer på str. Jeg bruker 70 G (ingen kommentarer takk!!! Jeg gråter hver gang jeg tenker på det... :cry:

Vet dere hva dette blir i Amerikansk str? Tror det er 32 G i Engelsk.

Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

USA og England har samme størrelser i BH'er.

Skrevet

32 G hoeres riktig ut.

Lykke til med jakt paa BH! Det maa vaere vanskelig aa finne en i den stoerrelsen, jeg synes det er ille nok aa finne 34 (dvs 75) DD!

Hvor finner du BHer paa nett, forresten?

Skrevet

Bravissimo har BH'er i din størrelse, fine er de også. :) Se ellers tråden "bher til store pupper" litt lenger ned her, da finner du flere nettsider som selger undertøy i store størrelser.

Skrevet

32 G skulle stemme det - men jeg tror (og nå er jeg ikke skråsikker altså..) at de betegner kopp-størrelsene litt anderledes

Jeg finner det ikke igjen nå, men jeg fant en side på nettet med info om bh-størrelser i Europa og USA en gang tidligere og der mener jeg at G-cup var det samme som FFF.

Skal du bestille på nett (noe annet sted enn Bravissimo) så ville jeg sendt en mai log forklart at du har europeisk/engelsk str 32G - hva tilsvarer det i USA..

Lykke til - vil du ikke bestille på nettet, men handle i butikk - dra til La Lina på St.Hanshaugen i Oslo. Der har de størrelsen din :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...