Frøken askepott Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Hvor kjøpte du din bålpanne? Er du fornøyd og hvor mye kostet den? Vurderer å kjøpe, men har ikke lyst til å bruke mange tusen kr på den..har prøvd å google litt, men fant ikke så mye :-(
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Kjøpte ei frå Biltema. Trur ikkje den kosta meir enn 300kr ! Men som alt anna derifrå, så kan eg ikkje tenkje meg at den varer i årevis.. Har hatt den i eitt år ca. Anonymous poster hash: 581e4...0a5
absinthia Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 (endret) Vi kjøpte denne: http://www.espegard.no/display.aspx?menuid=70-29 Den er fantastisk og har forlenget utkonkurrert gassgrillen for vårt vedkommende. Masse bra tilbehør og å lage wok på bålpanne ble en helt annen smaksopplevelse enn inne på komfyren. Vi har endt opp med å lage mye mer mat ute og setter gjerne på kaffekjelen mens vi venter på at veden skal få brenne ned og bli skikkelig varm. Med tørr ved er dette et vidunder å grille på. Har endt opp med wok/ stekehelle, gryte og kaffekjele og bruker alt hele året. Den kostet vel litt over 2000 da vi kjøpte den, men er verd mer enn hver krone. Den er solid og kan stå ute på helårsbasis. Endret 12. mai 2014 av absinthia
Gjest chiki Skrevet 13. mai 2014 #4 Skrevet 13. mai 2014 Foreldrene mine har kjøpt på europris, den er veldig bra! Kostet 699kr tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå