Gå til innhold

hvordan kan folk her sitte å si at man plutselig begynner å elske en mann etterhvert? lurer på om foll aldri har opplevd sann kjærlighet jeg..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fatter ikke at enkelte mennesker går inn i forhold med mr. Perfect for målbevisst å starte en familie. Jeg har selv forsøkt å date mr. " perfect" for å se om det funket. Følelsene kom ikke. Jeg taklet ikke tanken på å være i seng med han og mindre tanken på å dele livet med han. Kanskje er jeg bare en av få som virkelig har prøvd å elske en person. Har man prøvd det, så skal det nok noe til å inngå et fornuftsekteskap av reproduktive grunner. Man kan da vel ikke bare plutselig få et lykkelig ekteskap hvis man ikke på noe tidspunkt forelsker seg... da blir man jo som venner...og venner har da vel ikke god og lidenskaplig sex, venner elsker hverandre ikke så høyt at de vil se trynet på hverandre hver dag. Venner har ikke romantiske middager. Venner kysser ikke. Venner tenker ikke like mye på t den andres lykke, karriere, helse osv. Som på sin egen. Hvordan kan noe sånt bli et lykkelig ekteskap? Er det ikke da bedre å bo akene? TS

Anonymous poster hash: 523bf...5dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...