AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Hei alle sammen Jeg har det litt vondt nå og jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Har møtt en fyr i et par måneder og sist uke begynte han å gi meg "the silent treatment" (gidder ikke å gå inn på hvorfor). I dag ble det offisielt "slutt". Vi var jo egentlig aldri sammen ettersom vi aldri snakket noe om det og det varte så kort, men vi var ofte sammen, snakket også ofte og var eksklusive og han var utrolig snill og kjærlig mot meg... Jeg ble veldig fort forelsket (naiv som jeg er) og likte han veldig godt. Uheldigvis var vi på to forskjellige stadier i livet og bruddet var litt stygt. Han var veldig kald mot meg, jeg sendte veldig mange meldinger for å prøve å få kontakt med han (han er i utlandet akkurat nå) og han svarte endelig i dag. Så da er det over og det gjør veldig vondt. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle denne smerten, for jeg likte han veldig godt og jeg var forelsket.. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, for jeg føler meg teit ettersom det bare varte i 2 måneder, men samtidig så gjør det så vondt fordi jeg følte virkelig at denne personen var litt spesiell.. Hvordan kan jeg fortest og mest effektivt komme meg over dette? Vet jo at det ikke kommer til å vare hele livet mitt, men har snart eksamener og slikt og vil helst ikke tenke på det. Takk :-) Anonymous poster hash: d6f93...616
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Hvor lenge dreiv dere på? Har dere hatt sex? Og var han på utkikk etter kjæreste? Hva skrev han i meldingen`? Anonymous poster hash: e9d8c...226
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Hei alle sammen Jeg har det litt vondt nå og jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Har møtt en fyr i et par måneder og sist uke begynte han å gi meg "the silent treatment" (gidder ikke å gå inn på hvorfor). I dag ble det offisielt "slutt". Vi var jo egentlig aldri sammen ettersom vi aldri snakket noe om det og det varte så kort, men vi var ofte sammen, snakket også ofte og var eksklusive og han var utrolig snill og kjærlig mot meg... Jeg ble veldig fort forelsket (naiv som jeg er) og likte han veldig godt. Uheldigvis var vi på to forskjellige stadier i livet og bruddet var litt stygt. Han var veldig kald mot meg, jeg sendte veldig mange meldinger for å prøve å få kontakt med han (han er i utlandet akkurat nå) og han svarte endelig i dag. Så da er det over og det gjør veldig vondt. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle denne smerten, for jeg likte han veldig godt og jeg var forelsket.. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, for jeg føler meg teit ettersom det bare varte i 2 måneder, men samtidig så gjør det så vondt fordi jeg følte virkelig at denne personen var litt spesiell.. Hvordan kan jeg fortest og mest effektivt komme meg over dette? Vet jo at det ikke kommer til å vare hele livet mitt, men har snart eksamener og slikt og vil helst ikke tenke på det. Takk :-) Anonymous poster hash: d6f93...616 Det er "godt" å høre at det er fler som er i samme situasjon, jeg er nemmelig i en slik en selv. Deita en fyr i noen måneder, vi hadde kjent hverandre i 1år før dette da han hadde dame. Så når d ble slutt deita vi. Ble skikkelig glad i han, trodde han var en av de snille men en gang ei. Han var veldig forvirra type og hadde sine problemer etter bruddet osv. For en liten stund siden så skjønte jeg at det var en annen jente i bilde, så i går slettet jeg han fra face, snap osv og blokka han. Veldig vondt å gjøre, men det er jo bedre å miste en fyr enn å miste seg selv? Spesielt om han bare gir deg mye negativ energi. Så mitt råd til deg; slett han fra mobil, face, snap osv. Og tenk at det er hans tap:) OG hev deg over han, du er bedre enn han uansett:) Okei? Anonymous poster hash: ae461...48d 2
Gjest brutal_mann Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Den "nkle" nok å bare glemme ham. Det vil nok være til hjelp å fjerne alt som minner deg om han. Slik som sms'er og annet du måtte ha fra han. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Har det slik selv om dagen. Møtte verdens herligste mann. Trodde han var den rette. Var liksom der at jeg begynte å se på brudekjoler.. Fant for noen dager siden ut at han har holdt på med flere andre samtidig som meg og vært like fantastisk mot dem. Og jeg lurt av enda en player. Anonymous poster hash: f31be...7bb
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Har vært i samme sko som deg TS, bortsett fra at i mitt tilfelle var det ikke et stygt brudd, det bare ble sånn at jeg forsto at han egentlig ikke ville treffe meg mer og at han hadde møtt en annen, så jeg bare lot han være i fred uten å si noe mer om det. Det gjorde jo vondt, spesielt når han et par måneder etterpå offisielt var blitt sammen med denne dama. Jeg slettet han fra alle sosiale medier og tvang meg selv til å gå videre, brukte ikke noe tid på å grine og sørge siden det bare varte i rundt 2,5 - 3 mnd.. Syntes ikke det var verdt å kaste bort tid på det. Anonymous poster hash: 24b45...cd8
Gjest Nanna87 Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 Det beste er å drepe alt håp med en gang, for å så heller bli overrasket om han kontakter deg igjen. Råder deg å gå videre, og ikke kontakt han noe mer. Finn deg gjerne en annen når du føler du er klar for det;)
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #8 Skrevet 12. mai 2014 Jeg kjenner meg veldig, veldig godt igjen dessverre Dette var en jeg hadde "datet" i syv-åtte måneder. Det er helt forferdelig. Jeg lå bare i sengen min og gråt og gråt. Han hadde vært med en hel haug med andre jenter, inkludert min venninne, og han begynte å holde på med en annen. MEN overlever jeg, overlever du Mine tips er å være med venninner, og gråt med de. De forstår deg, og prøver å stille opp. IKKE TA KONTAKT MED HAN! Dette er veldig, veldig viktig. Prøv å huske de dårlige tidene også. Det er veldig lett å tenke at vi hadde det så bra, og blablabla. MEn hadde dere egentlig det? Det hjalp meg i hvert fall Skaff deg en hobby, som tar mye tid. I ditt tilfelle, kan du jo godt bare gi alt i skolearbeid. Det funker veldig bra å fokusere på noe annet. For meg hjalp det mye å begynne å trene. Når det er gått litt tid, klarer du å se vekk fra "alt det fine" som skjedde, og få øynene opp for at du faktisk fortjener bedre. Den perfekte mannen kommer når du minst venter det Jeg møtte min knappe to måneder senere, og det var fantastisk deilig å faktisk bli behandlet som du ønsker. Stor klem til deg Anonymous poster hash: e6625...c5d 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #9 Skrevet 12. mai 2014 Hvor lenge dreiv dere på? Har dere hatt sex? Og var han på utkikk etter kjæreste? Hva skrev han i meldingen`? Anonymous poster hash: e9d8c...226 Vi holdte på seriøst i 2-3 måneder og vi hadde sex, ja, noe som jeg også tenker mye på ettersom han "bare" var min tredje.. Han sa at han var lei av å ha pulevenner og lette etter noe stabilt og seriøst; noe jeg også gjorde. I meldingene var han rett og slett veldig kald og skrev at jeg ikke eksisterte for han lenger, at dette stopper her, at jeg ikke var det han lette etter, at jeg ikke oppnådde hans kriterier for en sjelevenn og så videre. Han var også veldig frekk da jeg svarte tilbake (var litt skarp) og sa at jeg bare sier og gjør dritt, at jeg skulle la ham være i fred osv... Til en viss grad forståelig ettersom jeg sendte en god del meldinger uten at han svarte (svarte meg først en UKE etterpå!!!). Vil ellers bare si tusen takk for all støtten, det er utrolig godt å høre og det hjelper å vite at flere har vært i samme situasjon. Har slettet han fra alle sosiale medier, slettet og blokkert nummeret hans, slettet alle meldinger, bilder osv. Har også kvittet meg med bursdagsgaven han ga meg og noen ting han hade glemt igjen hos meg, noe som gjorde utrolig vondt. Spesielt bursdagsgaven, ettersom jeg faktisk syntes at den var fin... Jeg kommer nok over det, men det gjør fortsatt vondt akkurat nå. Setter virkelig pris på all støtte, hjelper at jeg ikke føler at jeg er ei naiv lita jente som er helt alene med å føle det sånn! Anonymous poster hash: 0b5a7...f4f
Gjest Nanna87 Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 Vi holdte på seriøst i 2-3 måneder og vi hadde sex, ja, noe som jeg også tenker mye på ettersom han "bare" var min tredje.. Han sa at han var lei av å ha pulevenner og lette etter noe stabilt og seriøst; noe jeg også gjorde. I meldingene var han rett og slett veldig kald og skrev at jeg ikke eksisterte for han lenger, at dette stopper her, at jeg ikke var det han lette etter, at jeg ikke oppnådde hans kriterier for en sjelevenn og så videre. Han var også veldig frekk da jeg svarte tilbake (var litt skarp) og sa at jeg bare sier og gjør dritt, at jeg skulle la ham være i fred osv... Til en viss grad forståelig ettersom jeg sendte en god del meldinger uten at han svarte (svarte meg først en UKE etterpå!!!). Vil ellers bare si tusen takk for all støtten, det er utrolig godt å høre og det hjelper å vite at flere har vært i samme situasjon. Har slettet han fra alle sosiale medier, slettet og blokkert nummeret hans, slettet alle meldinger, bilder osv. Har også kvittet meg med bursdagsgaven han ga meg og noen ting han hade glemt igjen hos meg, noe som gjorde utrolig vondt. Spesielt bursdagsgaven, ettersom jeg faktisk syntes at den var fin... Jeg kommer nok over det, men det gjør fortsatt vondt akkurat nå. Setter virkelig pris på all støtte, hjelper at jeg ikke føler at jeg er ei naiv lita jente som er helt alene med å føle det sånn! Anonymous poster hash: 0b5a7...f4f huff, det høres ikke enkelt ut. Følelser er rare, og jeg kommer aldri til å forstå meg på de.. Synes du skal la han gå! Men ja, det er veldig tungt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå