Gå til innhold

Hva hadde dere tenkt hvis man hadde fått en melding hvor det stod

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

at "jeg trenger din støtte"?

Hva hadde dere lagt i det? Spørsmålet er til begge kjønn, og er ganske åpent jeg er klar over det, men trenger å høre deres synspunkter. Har fått en slik tekstmelding selv.

Anonymous poster hash: 29dc7...3d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde spurt personen hva h*n trenger og hva som skjer.

Anonymous poster hash: eb8f2...e8b
Skrevet

At personen trenger trøst kanskje?

Skrevet

Jeg ville spurt meg selv hvorfor i allverden jeg nå sitter på et forum og spør andre folk hva de mener om dette og svart på meldingen sporenstreks hva det gjaldt, og at jeg selvfølgelig ville vært der for han/henne.

• Liker 2
Gjest Blyanten
Skrevet

Hva hadde dere lagt i det? Spørsmålet er til begge kjønn, og er ganske åpent jeg er klar over det, men trenger å høre deres synspunkter. Har fått en slik tekstmelding selv.

Høres ut som det har skjedd et eller annet og han eller hun føler de trenger at du støtter dem. Er der for h*n.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Reaksjonen er avhengig av hva skane gjelder, hva en vet om saken fra før. Men aller mest av hvilken relasjon en har til avsenderen.

Gjest Lille-pus
Skrevet

I det hadde jeg lagt at noe er vanskelig for vedkommende akkurat nå, og dermed hadde jeg umiddelbart spurt hva som var i veien.

Skrevet (endret)

Hvis en god venn: Stiller opp så langt som mulig. Virkelig.

Hvis damen/typen: Ja, selvfølgelig!

Hvis eks: Hvis det er barn i bildet, selvfølgelig! (Tatt med forbehold at det gjelder en overkommelig sak og at det ikke er et forsøk på å manipulere deg tilbake i forholdet.

Familie: Støtte dersom det er familie du vil ha noe med å gjøre.

Hvis person som er utnyttende og manipulerende, nei.

Endret av Tris
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke lagt noe som helst i det, hadde svart "hva skjer?". Dette gjelder absolutt alle avsendere jeg kan komme på, fra min nyeste kollega til bror til bestevenninne.

Anonymous poster hash: fa824...f2f
Skrevet

Men hvem gjelder det da? Og hva? (Nesten like før jeg tenkte det var Petter N som sendte melding..)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:ler: neida er nok ikke Petter Northug. Bare en sjel som lurer på hvordan ting man sier eller andre sier kan oppfattes.

Men for å snu på det, hva hadde dere ment hvis dere selv sendte en slik melding til noen " jeg trenger din støtte"?

AnonymBruker
Skrevet

DET KOMMER IALLFALL IKKE AN PÅ HVA SITUASJONEN MIN VAR

.

Anonymous poster hash: fa824...f2f
AnonymBruker
Skrevet

DET KOMMER IALLFALL IKKE AN PÅ HVA SITUASJONEN MIN VAR . Anonymous poster hash: fa824...f2f

ÅKEI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...