Gjest Miss Gemini Skrevet 13. juni 2004 #1 Skrevet 13. juni 2004 Så var tiden for å kjøpe ny bikini kommet igjen da.. Noe som tærer utrolig på humøret hos meg. I år skal det liksom være så mye flott å velge i bikinier, både i farger mønstre og fasonger. Ja det var det der med fasonger da.. Den bikinien jeg endte opp med var iallefall ikke så spennende i forhold til farge og mønster, og den var ganske dekkende. Etter en kommentar fra kjæresten min; " det var ikke akkurat den mest sexye bikinien jeg har sett" (les: den dekker for mye), har jeg prøvd den foran speilet flere ganger for å se om den er brukbar, men nei.. æsj!!! jeg har også lyst til å ha en snerten bikini!!! Bare et lite hjertesukk fra meg.. :-(
Gjest Fraggel Skrevet 14. juni 2004 #3 Skrevet 14. juni 2004 Men var problemet her at du ikke fant en bikini du likte, eller at kjæresten kom med en kommentar til den bikinien du hadde valgt? Hva slags bikini har du lyst på, da?
Gjest Coral Skrevet 14. juni 2004 #4 Skrevet 14. juni 2004 Huff, kjenner meg godt igjen så måtte bare legge inn et lite forstår-godt-hva-du-mener-svar :-) Bikiniinnkjøp er ikke noe særlig altså! Jeg kjøpte en nylig som var helt ok, etter å ha lett lenge! Kom hjem og skulle vise den for kjæresten, og han likte ikke mønsteret Og det var den jeg følte satt best, og som så mest ok ut på.. Skal ikke være lett nei!
Gjest Ethereal Skrevet 14. juni 2004 #5 Skrevet 14. juni 2004 Skulle ønske jeg hadde hatt behov for bikini, jeg :cry: Her er det kaldt og regn, dessverre. Jeg liker bikinisystemet på H&M, der du kan kjøpe overdel og truse i forskjellige størrelser. Jeg bruker større overdel enn truse.
Anglofil Skrevet 14. juni 2004 #6 Skrevet 14. juni 2004 Hei hei! Jeg var skikkelig heldig jeg da Bestilte over en H&M-katalog, og den satt perfekt. Den er knall blå, skikkelig fin(veldig min farge), så jeg er kjempe fornøyd. Ikke ofte det skjer altså ... Mvh Yvonne
minniepus Skrevet 14. juni 2004 #7 Skrevet 14. juni 2004 Bikini = :evil: Godt sagt. Men i år har jeg funnet en som passer OG som kjæresten min liker (han var med). Men bikini er uansett ikke kjekt å gå med.
Lille B Skrevet 14. juni 2004 #8 Skrevet 14. juni 2004 Jeg finner heller ikke bikini.. argh! Mange fine, men de er som regel med sånn trekant-bh, og det kan jeg bare ikke ha!
Dagensdiva Skrevet 14. juni 2004 #9 Skrevet 14. juni 2004 Er det bare meg som er heldig i år? Ta en tur til utlandet hvis dere kan! England! Har funnet mange lekkre og fine..som sitter fint..men mine veninner klager..."de er så ufine" bla blabla.. I år er jeg veldig heldig ja..
Gjest Cuddly Skrevet 15. juni 2004 #10 Skrevet 15. juni 2004 Jeg fant bikini i fjor som jeg er fornøyd med, og det er ikke det som er problemet heller... Det er noe med hele bikinikonseptet, følelsen den gir (de fleste av ) oss; er jeg bra nok - tynn nok, nok former, for mye former, stram nok, slapp her, slapp der, brun, hvit, rød, føflekker, arr, strekkmerker, hår - u name it!
Gjest Coral Skrevet 15. juni 2004 #11 Skrevet 15. juni 2004 Det er noe med hele bikinikonseptet' date=' følelsen den gir (de fleste av ) oss; er jeg bra nok - tynn nok, nok former, for mye former, stram nok, slapp her, slapp der, brun, hvit, rød, føflekker, arr, strekkmerker, hår - u name it![/quote'] :enig_animasjon: Akkurat som jeg skulle sagt det selv - det er slik jeg føler det også!
Gjest Miss Gemini Skrevet 15. juni 2004 #12 Skrevet 15. juni 2004 Men var problemet her at du ikke fant en bikini du likte, eller at kjæresten kom med en kommentar til den bikinien du hadde valgt? Hva slags bikini har du lyst på, da? Problemet er meg selv kommentaren fra kjæresten min er jo en typisk kommentar, fordi han vet at jeg eier flere bikinier som er langt mer "snertne" enn den nye jeg kjøpte, men han skjønner ikke at de bikiniene som jeg brukte i fjor da vi dro og badet i skogsvann alene ikke er noe som jeg kommer til å ha på i år i syden..(lang setning det der..) Jeg har ingen problemer med å finne bikinier jeg har lyst på, men selv om størrelsen min finnes så er det jo ikke dermed sagt at jeg kan gå med det. Nå har jeg egentlig bestemt meg for å avslutte bikiniletingen for i år, og tenker at ok- bikinien jeg kjøpte er ikke snerten og fargerik (den er svart) men den er passelig og holder alt på plass. Nå kan jeg bade og svømme i syden uten å være bekymret for at brysteme ikke svømmer samme vei som meg! De snertne bikiniene får jeg spare til kjæresten min og jeg drar alene og bader i et skogsvann igjen :-) Alt er vel egentlig ikke så ille likevel når jeg bare får "prøve bikini i trangt prøverom"- følelsen på avstand..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå