AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Tenkte jeg skulle forhøre meg litt her, jeg hadde akkurat en liten krangel med kjæresten som følge av at jeg sa noe dumt/hadde kommunisert dårlig, og hun ble lei seg. Hun er allerede sliten fra før pga jobb, og har hatt en del stress i livet i den siste tiden, og jeg tror dette var med på å eskalere reaksjonen hennes en del da utgangspunktet for krangelen var ganske liten (i mine øyne). Hun nevne at hun kanskje ville være for seg selv ikveld, vi bor fortsatt hver for oss. Jeg synes det er leit å ikke kunne gi henne noe positivt, for min egen del men også i stor grad for hennes, ett smil, kyss, noe, jeg liker ikke å gå ifra en slik situasjon uten å kunne avslutte med noe positivt. Tanken jeg har er å bare dra innom med noen fine blomster, for å si unnskyld og vise at jeg bryr meg om henne for så sannsynligvis å dra hjem igjen, for å respektere ønsket hennes om å få være for seg selv. Dette er en jente som liker mye kontakt, og vi er stort sett alltid sammen. Så til dere som leser dette. Yay or nay? Tanker? Anonymous poster hash: c10a3...690 1
Gjest Achlys Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Hvis hun liker blomster så ville jeg kjørt på med blomster
Gjest brutal_mann Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Så lenge det er oppriktig anger du viser og du virkelig går hjem etter å levert blomstene på trappa, så er det en fin plan. Husk å se til at blomstene ikke er visne, har brune flekker eller annet. Heller ikke overdriv med å kjøpe 200 store roser. Bare vis din oppriktige anger så går dette helt fint.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Jeg ville blitt glad for en rosa bamse Men hva var det du egentlig sa til henne? Anonymous poster hash: fb7f4...7b6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 Ja. Jeg hadde en kjæreste som jeg kranglet med iblant, og selvfølgelig på telefonen om fille ting. Han pleide da og komme, og gi meg verdens beste klem da. Og vi fikk prate og alt ble bra. Og så utrolig glad for at han kom. Anonymous poster hash: daef3...bc5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #8 Skrevet 12. mai 2014 Høres ut som jeg er inne på en god tanke ihvertfall, takker så mye for svar! Anonymous poster hash: c10a3...690 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #11 Skrevet 12. mai 2014 I love you bamse er søtt også i tillegg til blomster. kjøp noe du vet hun likerAnonymous poster hash: 30ca9...32f
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #12 Skrevet 12. mai 2014 Jeg kranglet med kjæresten min i går og hadde satt utrolig stor pris på om han gjorde det som du tenker! Ville heller hatt en bamse da, han vet at jeg fortsatt sover med kosebamser i en alder av 26 og ikke kan ta vare på blomster, men det vet vel du hva kjæresten din ville sette mest pris på! :-) Så snill du er! Anonymous poster hash: aac29...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå