LilleSnupp Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Skal lage buffet og ønsker forslag på hva jeg kan lage. Aldersammensetning er fra 2 år til godt voksen. En av gjestene elsker dadler i bacon, så det har jeg lovet å lage. Utover dette tenkte jeg.. - potetsalat - druesalat (min datter elsker dette) - eggesalat - eggerøre - dadler i bacon (som nevnt) - røkt laks Noe spekemat? Hvilke? Selv elsker jeg focaccia, men tenker å bake grove rundstykker til. Noe mer?
Pialill Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 lefser med pesto, roast beef og roccula er fantastisk godt. Et bra alternativ om du ikke vil ha lefser med laks og kremost
LilleSnupp Skrevet 12. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2014 lefser med pesto, roast beef og roccula er fantastisk godt. Et bra alternativ om du ikke vil ha lefser med laks og kremost Kanskje roastbeef'en kan byttes ut med brescola.. Takk for ideen!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Lang tråd om 17. mai frokost her. Blir jo gjerne litt annereledes til middag da, men mye kan jo brukes både til frokost og middag. Anonymous poster hash: 3d140...c3a
Chloe- Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Kald pai. Varme mozarellasticks. Varme spanske kjøttboller. Varme aparges m/spekeskinke. Varme jalapeno m/kremostfyll. Guacamole. Oliven. Aioli. Gresk salat. Ostefat. Spekemat. Rømme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå