AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Jeg trenger litt svar fra menn jeg... På generell basis..er det slik at gutter/menn kan oppføre seg litt tilbakeholdne selv om de er interessert? Jeg har en fyr..han har i senere tid begynt å ta mer kontakt med meg. Vi har hatt noe på gang før, men når bor vi langt unna hverandre. Og han er typen som hater å "snakke" om følelser, gi komplimenter og den slags. Likevel har han nå i senere tid nettopp gitt med det og vist noe jeg tolker som interesse. Men etter at han har vist det litt så blir det ofte stille på han. Men så begynner det litt igjen...akkurat som om han ikke vil overdrive Jeg er sånn selv, prøver egentlig å ikke vise så mye interesse, men slipper litt innimellom. Kan gutter også være sånn?? Jeg blir så sykt usikker når jeg får positive greier og så dabber det av litt, for så å komme in ny og ne.. Nå inbiller jeg meg at jeg viser tydelig interesse (tilbake), men egentlig gjør jeg jo kanskje ikke det..jeg veit ikke. Svarer jo positivt når han komplimenterer meg f.eks. Han har gjort ting jeg tolker som veldig positivt og interesse, og det har pågått noen uker nå, men ikke kontinuerlig. (med kontinuerlig mener jeg hele tiden hele dagen) Og jeg ser f.es på snapchat at han har masse kommunikasjon med andre folk. (han er ikke en flørtetype..) SÅ, kan gutter tenke litt sånn som meg; at man ikke skal virke overivrig? Også vil ikke jeg mase heller. Føler meg så dum hvis jeg sender masse drit til han uten å få noe respons. Og så føler jeg meg enda dummere hvis jeg flørter med han tydelig. Liker bedre å flørte litt tilbake hvis han sender noe..HJELP. Ja..for ordens skyld. det er avstand inni bildet. Anonymous poster hash: bcf70...009
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Kan det være at han faktisk har tatt et initiativ" til å innrømme at han liker meg (kompliment, hjerte, nattagreier osv) men at han nå etter et par uker har blitt litt stillere fordi jeg ikke har vært like tydelig tilbKe? Jeg føler jo selv jeg har vært det, men kanskje ikke..jeg er livredd for det og kan fort pakke ting inn i humor. Men sånn er jo han også. Og jeg har innrømma følelser for han for mange år siden og tenker at da burde han skjønne at jeg fortsatt er hypp Anonymous poster hash: bcf70...009
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Strategien min er liksom å sende han "generelle" ting og håpe at han svarer på det sånn at jeg kan spille videre på det flørtende. Haha...men han gjør jo ikk alltid det.. Han svarer jo ofte Og alltid hvis det er noe som tydelig bare er myntet på han. Burde jeg være kjempedirekte? Er så redd!!Anonymous poster hash: bcf70...009
Gjest brutal_mann Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Jeg forstår at du er redd. Å bli avvist av noen en er virkelig forelsket i er vondt! Men, er det så mye bedre å leve i det uvisse?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Jeg skjønner godt at du ikke vil mase på han. Jeg er sånn selv, og ofte litt for mye. Klarer liksom ikke en mellomting og det virker nok oftest som at jeg ikke er interreaert. Selv om jeg føler jeg skal svime av bare jeg ser han! Uff Anonymous poster hash: cb879...917
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #6 Skrevet 13. mai 2014 Jeg skjønner godt at du ikke vil mase på han. Jeg er sånn selv, og ofte litt for mye. Klarer liksom ikke en mellomting og det virker nok oftest som at jeg ikke er interreaert. Selv om jeg føler jeg skal svime av bare jeg ser han! Uff Anonymous poster hash: cb879...917 Men kan gutter/menn tenke sånn? Anonymous poster hash: bcf70...009
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Jeg ble så innmari optimistisk når han endelig klarte å begynne å bli litt direkte og endret litt "tonen" sin overfor meg. Og så hadde vi det sånn gående en stund.. Men så blir jeg kjempeusikker når det avtar litt. Det er jo egentlig ikke sånn at han har gjort noe som "motsier" det at han har vært litt på i det hele tatt, og det er jo ikke snakk om mange dagene siden jeg sist fikk noe som gjorde meg glad og optimistisk. Og så veit jeg ikke hva jeg skal gjøre. Anonymous poster hash: bcf70...009
Ulla Ullsokk Skrevet 13. mai 2014 #8 Skrevet 13. mai 2014 Mens han sitter og føler at han gir masse og ikke får noe tilbake, så han tør ikke gi enda mer før du har gitt mer. Og sånn går no dagan. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #9 Skrevet 13. mai 2014 Er det jeg lurer på om han kan bli usikker på. Jeg føler jo selv jeg viser han interesse men kanskje mer gjennom "random stuff". Prøver å ta litt kontakt sånn bare ved hei..liksom men da svarer han jo bare vanlig. Og så tenker jeg at nå har jeg jo vist at jeg vil ha kontakt men virker ikke som han tar den...hahah. Så da blir jeg usikker. Men så tenker jeg på at han har vist så mye i det siste og så skjønner jeg ikke hvorfor han blir mer passiv plutselig.Anonymous poster hash: bcf70...009
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #10 Skrevet 13. mai 2014 Mens han sitter og føler at han gir masse og ikke får noe tilbake, så han tør ikke gi enda mer før du har gitt mer. Og sånn går no dagan. Er det jeg lurer på om han kan bli usikker på. Jeg føler jo selv jeg viser han interesse men kanskje mer gjennom "random stuff". Prøver å ta litt kontakt sånn bare ved hei..liksom men da svarer han jo bare vanlig. Og så tenker jeg at nå har jeg jo vist at jeg vil ha kontakt men virker ikke som han tar den...hahah. Så da blir jeg usikker. Men så tenker jeg på at han har vist så mye i det siste og så skjønner jeg ikke hvorfor han blir mer passiv plutselig. Anonymous poster hash: bcf70...009
Ulla Ullsokk Skrevet 13. mai 2014 #11 Skrevet 13. mai 2014 Fordi han antagelig ikke tror han har sjangs! Du kommer til å angre hvis du ikke gjør noe, men du kommer ikke til å angre hvis du gjør noe! Det eneste du risikerer er at han skjønner at du er kin og at han ikke er det selv. Men jeg tror du VET at han er interessert, du tør bare ikke tro det. Klin til! Tenk så kult å være nyforelska om sommeren!!
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #12 Skrevet 14. mai 2014 Fordi han antagelig ikke tror han har sjangs! Du kommer til å angre hvis du ikke gjør noe, men du kommer ikke til å angre hvis du gjør noe! Det eneste du risikerer er at han skjønner at du er kin og at han ikke er det selv. Men jeg tror du VET at han er interessert, du tør bare ikke tro det. Klin til! Tenk så kult å være nyforelska om sommeren!! Trodde egentlig det var ganske obvious at jeg likte han, og jeg har jo svart på flørtende hans. Men ikke tatt det noe videre. Det som er problemet da kanskje... Anonymous poster hash: bcf70...009
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå