AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #1 Skrevet 12. mai 2014 Noen ideer? Anonymous poster hash: ddbc9...d86
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Skrevet 12. mai 2014 Anerkjen tegnene på at de er drittsekker og kutt dem ut. Du kan ikke bestemme hvilke menn som sjekker deg opp. Dersom man er attraktiv vil interesserte menn av alle sorter be deg ut, slik er det bare. Anonymous poster hash: 56433...eb9 1
Gjest Nanna87 Skrevet 12. mai 2014 #3 Skrevet 12. mai 2014 Du må slutte å dra på byen, og slutte å se bra ut. Når jeg ga faen i utseendet en periode kom alle nerdene i klassen min:)
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #4 Skrevet 12. mai 2014 Anerkjen tegnene på at de er drittsekker og kutt dem ut. Du kan ikke bestemme hvilke menn som sjekker deg opp. Dersom man er attraktiv vil interesserte menn av alle sorter be deg ut, slik er det bare. Anonymous poster hash: 56433...eb9 definer tegnene på en drittsekk takk!Anonymous poster hash: 986f5...76c
Gjest Tris Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 (endret) Nei jeg vet ikke. Men det kan være greit å ha en liste over 4 ting, minst, som du sjekker. Min nye liste er slik: 1. Røyker han? Hvis ja, går jeg videre uten han. 2. Hvordan løser han konflikter/konfrontasjoner? 3. Hvilke verdier har han? 4. Respekterer han meg og seg selv? Edit: 5. Observer fyren sammen med sine venner og familie (Takk Timza!) Så får jeg se hva som skjer. Endret 12. mai 2014 av Tris
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #6 Skrevet 12. mai 2014 Nei jeg vet ikke. Men det kan være greit å ha en liste over 4 ting, minst, som du sjekker. Min nye liste er slik: 1. Røyker han? Hvis ja, går jeg videre uten han. 2. Hvordan løser han konflikter/konfrontasjoner? 3. Hvilke verdier har han? 4. Respekterer han meg og seg selv? Så får jeg se hva som skjer. Hva hvis han later som han er en good catch, bare for å tekkes deg? Det var det som skjedde med meg. Menn lyver så mye atte hjælp. Det er nesten litt skummelt. Anonymous poster hash: 04468...fc5 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #7 Skrevet 12. mai 2014 Når noe virker for godt til å være sant, så er det som regel så... Har jeg skjønt :/ TS Anonymous poster hash: ddbc9...d86 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #8 Skrevet 12. mai 2014 Gå etter eldre menn. Menn i tjue-årene virker for det meste redde for å slå seg til ro med en dame... Anonymous poster hash: b9608...29e 1
Gjest Runforit Skrevet 12. mai 2014 #9 Skrevet 12. mai 2014 Nei jeg vet ikke. Men det kan være greit å ha en liste over 4 ting, minst, som du sjekker. Min nye liste er slik: 1. Røyker han? Hvis ja, går jeg videre uten han. 2. Hvordan løser han konflikter/konfrontasjoner? 3. Hvilke verdier har han? 4. Respekterer han meg og seg selv? Så får jeg se hva som skjer. At en fyr røyker betyr ikke at han er en drittsekk. Jeg har aldri falt for en drittsekk. Alle jeg har datet har vært snille og oppegående menn. Nå setter jeg enormt høye krav da og er veldig forsiktig i dating fasen. Venter lenge med sex og bruker lang tid på å bli kjent med vedkommende. Har blitt sjekket opp av diverse menn som jeg får dårlige vibber av, mulig jeg har et godt instinkt som siler dem ut? 2
Cathrine88 Skrevet 12. mai 2014 #10 Skrevet 12. mai 2014 Er du en magnet for drittsekker eller er det du som blir tiltrukket av dem - at de er magnetene? Dersom det første er tilfelle funker det å dytte drittsekkene unna og selv sjekke opp mennene du egentlig er interessert i. 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #11 Skrevet 12. mai 2014 Er du en magnet for drittsekker eller er det du som blir tiltrukket av dem - at de er magnetene? Dersom det første er tilfelle funker det å dytte drittsekkene unna og selv sjekke opp mennene du egentlig er interessert i. Vet ikke helt. De som er skikkelige, superfine ordentlige menn blir bare kompisene mine, finnes jo ikke det minste tiltrukket de, så har du de som er så himla kjekk og jeg faller som fluer og ender jo alltid på samme viset :/ Den ene verre enn den andre. TS Anonymous poster hash: ddbc9...d86
Gjest Tris Skrevet 12. mai 2014 #12 Skrevet 12. mai 2014 Hva hvis han later som han er en good catch, bare for å tekkes deg? Det var det som skjedde med meg. Menn lyver så mye atte hjælp. Det er nesten litt skummelt. Anonymous poster hash: 04468...fc5 Når det gjelder løgner, så får jeg alltid vondt i magen av det. Jeg får en slik uggen følelse av noe som ligner krampe. Det dumme er jo at når det skjer så begynner hjernen min å vurdere slik: Neei, det kaaan jo ikke stemme.. Selv om magefølelsen min egentlig har helt rett. Så jeg må bare stole på magefølelsen når det gjelder evt løgner og falskhet. Jeg har virkelig fått lære etter siste forhold. Magefølelsen hadde rett hele veien.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #13 Skrevet 12. mai 2014 Gå etter eldre menn. Menn i tjue-årene virker for det meste redde for å slå seg til ro med en dame... Anonymous poster hash: b9608...29e Det er bare piss. Eldre menn er ikke noe mer voksne, bare så det er sagt. Anonymous poster hash: 04468...fc5 2
Gjest Tris Skrevet 12. mai 2014 #14 Skrevet 12. mai 2014 At en fyr røyker betyr ikke at han er en drittsekk. Jeg har aldri falt for en drittsekk. Alle jeg har datet har vært snille og oppegående menn. Nå setter jeg enormt høye krav da og er veldig forsiktig i dating fasen. Venter lenge med sex og bruker lang tid på å bli kjent med vedkommende. Har blitt sjekket opp av diverse menn som jeg får dårlige vibber av, mulig jeg har et godt instinkt som siler dem ut? Jo i enkelte tilfeller så. Jeg er allergisk, så dersom en fyr sier han skal slutte å røyke for meg, men egentlig ikke slutter med å røyke og bare later som, så blir han en drittsekk for meg. Fordi jeg blir syk av røyken. Jeg blir veldig dårlig av å være med en som røyker over tid.
Gjest brutal_mann Skrevet 12. mai 2014 #15 Skrevet 12. mai 2014 Hvordan oppstår den første kontakten? Hvem ser den andre først? Hvordan slipper du disse mennene innpå deg? Hva er felles for menn, før du blir kjent med dem, som du slipper innpå deg? Det er mange spørsmål som må besvares før du kan få svar på ditt. Uansett så er fellesnevneren for alle dine opplevelser med menn deg selv. Joda, mennene har ansvaret for at de er ufordragelige, men det er du som velger hva slags mennesker du slipper innpå deg. Det er der du må finne kilden til det du trenger å endre.
Cathrine88 Skrevet 12. mai 2014 #16 Skrevet 12. mai 2014 Vet ikke helt. De som er skikkelige, superfine ordentlige menn blir bare kompisene mine, finnes jo ikke det minste tiltrukket de, så har du de som er så himla kjekk og jeg faller som fluer og ender jo alltid på samme viset :/ Den ene verre enn den andre. TS Anonymous poster hash: ddbc9...d86 Da høres det ut som om det er de som er magnetene. Kanskje du bør bruke lengre tid på å bli kjent med dem som noen nevner.
Timza Skrevet 12. mai 2014 #17 Skrevet 12. mai 2014 (endret) Nei jeg vet ikke. Men det kan være greit å ha en liste over 4 ting, minst, som du sjekker. Min nye liste er slik: 1. Røyker han? Hvis ja, går jeg videre uten han. 2. Hvordan løser han konflikter/konfrontasjoner? 3. Hvilke verdier har han? 4. Respekterer han meg og seg selv? Så får jeg se hva som skjer. 5. Observer fyren sammen med sine venner. Endret 12. mai 2014 av Timza 2
Timza Skrevet 12. mai 2014 #18 Skrevet 12. mai 2014 (endret) Vet ikke helt. De som er skikkelige, superfine ordentlige menn blir bare kompisene mine, finnes jo ikke det minste tiltrukket de, så har du de som er så himla kjekk og jeg faller som fluer og ender jo alltid på samme viset :/ Den ene verre enn den andre. TS Anonymous poster hash: ddbc9...d86 Der har du jo svaret ditt. Alle de flotte mennene du har i ditt liv ender opp i din friendzone, og du tiltrekkes badboy typen, noe som jo sjeldent betyr at de er særlig sympatiske. Du skifter nok noen verdier når du blir eldre. Bare pass på at du vokser ut av den perioden før alle de andre er tatt. Endret 12. mai 2014 av Timza 1
Gjest Tris Skrevet 12. mai 2014 #19 Skrevet 12. mai 2014 5. Observer fyren sammen med sine venner. og familie. Godt poeng Timza!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #20 Skrevet 12. mai 2014 Hvordan oppstår den første kontakten? Hvem ser den andre først? Hvordan slipper du disse mennene innpå deg? Hva er felles for menn, før du blir kjent med dem, som du slipper innpå deg? Det er mange spørsmål som må besvares før du kan få svar på ditt. Uansett så er fellesnevneren for alle dine opplevelser med menn deg selv. Joda, mennene har ansvaret for at de er ufordragelige, men det er du som velger hva slags mennesker du slipper innpå deg. Det er der du må finne kilden til det du trenger å endre. Forelsker meg sjelden og aldri og er når jeg har møtt disse jeg virkelig har falt pladask. Er de som har sjekket meg opp. Felles.. Fysisk tiltrekning. Var jo aldri ment å være noe mer enn en flørt fra min side og så kommer de etter hvert under huden på meg. Snakker om ekteskap, barn og alt sånt jeg sikkert vil høre. Og så plutselig, dukker det opp flere damer eller by the way.. Jeg har kone og barn, håper ikke det gjør noe..... Er ingen ærlige menn. Er jo bare utro løgnere hele bunten. Anonymous poster hash: ddbc9...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå